problem przy zapalaniu
Strona 1 z 1
Witam mam Mazde 6 z 2003 r. silnik 2.0 dizel problem polega na tym ze po odpaleniu kopci i zle pracuje , nie da sie jechac po podpieciu do komputera wyskakuje błąd ciśnienia paliwa podaje za duza dawke ropy na wtryski tylko nie wiadomo czym to jest spowodowane
dodam ze raz odpala i nie ma zadnych problemow nawet podczas jazdy a innym razem dzieje sie tak jak opisałem wyzej , czasami jest tez tak ze dopiero za 3 razem odpali prawidłowo , wie moze ktos co moze byc tego przyczyna 
- Od: 30 cze 2012, 17:48
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 2.0 Dizel 2003 r.
pewnie że moge podac ale dopiero w poniedziałek bo musze wziać go od mechanika . Dodam jeszcze ze pierwsze podejrzenie mechanika padło na zawór SCV i został wymieniony , po wymianie był spokuj przez około 2-3 tygodnie a potem to samo
w nastepnej kolejnosci był wymieniony regulator na listwie wtryskowej wziety z innego auta i znowu było ok pojezdziłem 3 dni ale potem mechanik musiał oddac ten regulator ale znalazł inny załozył i znowu ta sama historia raz zapala prawidłowo a za nastepnym podejsciem juz nie nastepnie wymienił cała listwe ktora zamowiłem na alegro (uzywana) ale na tej listwie to juz wogole auto nie zapalało prawidłowo czyli pewnie była całkowicie niesprawna wiec kupiłem kolejna listwe w dobrym stanie i po załozeniu auto odpaliło bez problemu i chodziło bez zarzutu ale po zagaszeniu i ponownej próbie dalej to samo przy nastepnej probie znowu bez problemu odpaliło . Teraz podejrzenie jest ze to moze byc jakis bład w programie 
- Od: 30 cze 2012, 17:48
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 2.0 Dizel 2003 r.
wydeje mi sie ze jak by wtrysk lał to by było tak cały czas a tak nie jest bo jak samochud odpali prwaidłowo to moge nim jezdzic i nie ma zadnych problemow do momentu zgaszenia i ponownej próby odpalenia wiec to chyba raczej nie wina wtrysków
- Od: 30 cze 2012, 17:48
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 2.0 Dizel 2003 r.
przeczytałem ten poradnik ale nadal uwazam ze to nie wina wtrysków bo gdyby tak było to cały czas by sie cos działo, gdyby jakis wtrysk lał to auto kopciło by tez podczas jazdy a tak nie jest bo jak juz zapali to pracuje bez zarzutu i nie dymi nic 
Dopisano 7 kwi 2013, 17:57:
wydaje mi sie ze to moze cos z elektronika
w poradniku ktory czytałem jest mowa o jakims sterowniku PCM ale nie jest wyjasnione co to za sterownik i jaka pełni role moze ktos mi to wyjasnic ?
Dopisano 7 kwi 2013, 17:57:
wydaje mi sie ze to moze cos z elektronika
- Od: 30 cze 2012, 17:48
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 2.0 Dizel 2003 r.
instalacja była sprawdzana bo miałem juz podobny problem wczesniej i wtedy wtryski poszły do sprwdzenia i były ok tylko własnie wtedy sie okazało ze jakis kabelek był przetarty od czegos co reguluje cisnienie. Wiec instalacja w tym wypadku odpada . Jak zapali to tak jak juz mowiłem nic nie kopci i chodzi normalnie
Dziwne jest ze po wymianie SCV było chwile ok a potem znowu raz zapalał nornalnie a zaraz znowu wchodził w tryb awaryjny no to mechanik wymienił ten regultor co jest na listwie i bez problemu zapaliła jezdziłem 3 dni załozył inny regulator bo tamten musial oddac i dalej raz zapalała dobrze a zaraz zle no to cała listwa poszła do wymiany (uzywana z alegro) i na tej listwie to juz cały czas tak dziwnie zapalała wiec mechanik załatwił jeszcze jedna listwe w bardo dobrym stanie załozył auto za pierwszym razem odpaliło pochodziło zgasił , chciał zapalic ponownie i znowu nie odpala prawidłowo zgasił odczekał chwilke i odpaliła zgasił i znowu to samo masakra
wyglada to tak jak by cos zle regulowało cisnieniem paliwa , auto dostaje za duza dawke , dymi i klekocze
- Od: 30 cze 2012, 17:48
- Posty: 12
- Auto: Mazda 6 2.0 Dizel 2003 r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6