![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Edit:
Wyjaśniło się. Przedni, lewy wahacz dolny do wymiany ;–) Po regeneracji pomogło i jak na razie nie stuka, zobaczymy na ile to pomaga.
www.mazdaspeed.pl
U mnie pykalo glosno i powymienialem drazek od strony kierowcy, koncowke, mahacz z prawej i dwa z lewej i samo pykniecie dalej bylo ale u mnie te elementy i tak byly do wymiany bo gumy pozrywane wiec niewiele zycia im zostalo wiec kupilem na allegro taiwanskie zamienniki no i sie zobaczy na ile wytrzymaja. Pykniecie ustapilo bez smarowania jak poruszalem ustawieniami kierownicy wg. wskazowek w tym temacie. Patrzylem tam pod spodem ale frezu u mnie nie widac co sadze jest utrudnieniem w poprawnym jego przesmarowaniu bo podejrzewam, ze fabrycznie jest frez nasmarowany i z czasem ten smar wychodzi i tam jest sucho. U mnie calu ten "patyk" jest suchy jednak nie ma stukow wiec byc moze zle u mnie bylo ustawione pozycjonowanie i nie do konca je mialem zacisniete. Wydaje mi sie, ze jak kupilem auto to wlasnie stuku nie bylo do czasu az nie regulowalem sobie kiery dla siebie.gacek napisał(a):Ja juz od jakiegoś czasu jeżdziłem z tym pykanie (cała zimę), nigdy mi nie było po drodze żeby kupic ten smar. W końcu podjechałem i kupiłem
http://www.allegro.pl/item1038692135_ca ... _lodz.html
Nawaliłem tego na wielowypust , kilkanaście razy kierownića góra dół i problemu jak narazie od 2 tyg brak. Zobaczymy na ile wystarczy
http://www.pichost.co.za/v/zxfO8
http://www.pichost.co.za/v/7frdj
stewie_griffin napisał(a):Tą z pierwszego zdjęcia czy drugiego a może obydwie?
henryk8 napisał(a):Posiłkując sie radami na forum zmieniłem ustawienie koła kierownicy i problem zniknął. Boskie auto!!!!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6