Tarcze hamulcowe – dobór tarcz i ich wymiary.
okay!
nie kwestionuje absolutnie twojego spostrzezenia,
ale ty mowisz o modelu GF
a ja o GG-GY!
a to niestety,
juz inne auto, inna jakosc
i niezawodnosc.. niestety!!!
pozdr
E.
nie kwestionuje absolutnie twojego spostrzezenia,
ale ty mowisz o modelu GF
a ja o GG-GY!
a to niestety,
juz inne auto, inna jakosc
i niezawodnosc.. niestety!!!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):ty mowisz o modelu GF
a ja o GG-GY!
6 też nie jest mi obca...
Enduro napisał(a):juz inne auto, inna jakosc
i niezawodnosc
rozwiń proszę....
Riki napisał(a):Enduro napisał(a):juz inne auto, inna jakosc
i niezawodnosc
rozwiń proszę....
mazda 6 typ: GG-Gy
jest gorszej jakosci, jesli chodz o niektore podzespoly
no i bardziej zawodna niz poprzedniczki (GD,GE,GF)
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Tarcze brembo 140 zł sztuka.. ory.. 220 zł sztuka.. no to jest różnica..
Z klockami green... czytałem.. nie mam praktyki.. ale klocki sportowe są do sportowych samochodów i się nie sprawdzają ponoć w autach SERYJNYCH..potrzebują wysokiej temperatury żeby pracowały jak należy..,ale to tylko wyczytałem..
Pozdro600
Z klockami green... czytałem.. nie mam praktyki.. ale klocki sportowe są do sportowych samochodów i się nie sprawdzają ponoć w autach SERYJNYCH..potrzebują wysokiej temperatury żeby pracowały jak należy..,ale to tylko wyczytałem..
Pozdro600
Dyzioo
a ile zimmermann?
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
....i mojeRiki napisał(a):ale to tylko moje zdanie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):....i mojeRiki napisał(a):ale to tylko moje zdanie.Generalnie tarcze krzywią sie od krzywych piast i zapieczonych zacisków ....zimmermany i nawet te ze złota tez sie pokrzywią ...
Nie wina to.. ( przypadkiem oczywiście) mariażu z niejakim Mr Fordem???
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Tego nie wiem .... z wibracjami przy hamowaniu chyba wszystkie marki mają problem , znam ludzi ( mechaników ) z VW/Audi tam tez z tym walczą ....Lorento napisał(a):Nie wina to.. ( przypadkiem oczywiście) mariażu z niejakim Mr Fordem
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Miękki klocek zawsze pyli .Tom napisał(a):pylenie masakra
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
dyzioo napisał(a):Tarcze brembo 140 zł sztuka.. ory.. 220 zł sztuka.. no to jest różnica..
jest... ale to już każdy musi sam przekalkulować
Jaksa napisał(a):Generalnie tarcze krzywią sie od krzywych piast i zapieczonych zacisków
dokładnie..
Tom napisał(a):EBC green
właśnie mam to ustrojstwo u siebie... hamowanie jak na ory a pyli jak cholera
Tom napisał(a):czyli rozumiem szybciej sie zuzyja??
znajomym EBC (green) potrafiły zjechać się do cna po 10tys.km w aucie z motorem 1.6....
Tarcze zakupione BREMBO.... klocki ATE... zobaczymy jak to będzie działać....
Oby nie pyliło na nowe felgi
..... a wymiana będzie BY DYZIOO...
Jeszcze musze znaleźć jak sie zaciski odkręca.. i wymienia klocki...
Jak ktos wie.. albo może nakierować.. SERDECZNE WIELKIE DZIĘKUJE...
Pozdro600
EDIT:
Witam ponownie szanowne grono kolegow...
A wiec tak.. wymienilem sam tarcze i klocki i jak pisaliscie.. zadna filozofia..srubokret za 20 zl, jeden klucz iombusowy i jeden plaski.. i po krzyku..
Teraz docieranie TARCZ i KLOCKOW trwa... jak pisalem wczesniej.. BREMBO tarcza i ATE klocek..zobaczymy jak sie spisze...
A odnosnie wiekszych tarcz hamulcowych 285mm... dopiero serwis w katowicach byl w stanie powiedziec DLACZEGO TAK JEST...
Chodzi o wykrzywianie sie tarcz i oczywiscie o chlodzenie...ale tutaj uwaga... mozna zalozyc 282,5mm do polifta.. i ja tak zrobilem.. Z drugiej strony to gosciu z allegro mnie w ..ja zrobil..bo na aukcji wystawil tarcze brembo 285,5 mm...a przyslal mi 282,5mm.. i potem sei klocil ze brembo takich nie ma.. itd..No to tyle..
Pozdro600 i dziekowac za pomoc..
PS sorki za brak polskich znakow..
Oby nie pyliło na nowe felgi

Jeszcze musze znaleźć jak sie zaciski odkręca.. i wymienia klocki...
Jak ktos wie.. albo może nakierować.. SERDECZNE WIELKIE DZIĘKUJE...
Pozdro600

EDIT:
Witam ponownie szanowne grono kolegow...
A wiec tak.. wymienilem sam tarcze i klocki i jak pisaliscie.. zadna filozofia..srubokret za 20 zl, jeden klucz iombusowy i jeden plaski.. i po krzyku..
Teraz docieranie TARCZ i KLOCKOW trwa... jak pisalem wczesniej.. BREMBO tarcza i ATE klocek..zobaczymy jak sie spisze...
A odnosnie wiekszych tarcz hamulcowych 285mm... dopiero serwis w katowicach byl w stanie powiedziec DLACZEGO TAK JEST...
Chodzi o wykrzywianie sie tarcz i oczywiscie o chlodzenie...ale tutaj uwaga... mozna zalozyc 282,5mm do polifta.. i ja tak zrobilem.. Z drugiej strony to gosciu z allegro mnie w ..ja zrobil..bo na aukcji wystawil tarcze brembo 285,5 mm...a przyslal mi 282,5mm.. i potem sei klocil ze brembo takich nie ma.. itd..No to tyle..
Pozdro600 i dziekowac za pomoc..
PS sorki za brak polskich znakow..
Dyzioo
Jakie jest minimum dla tarcz hamulcowych w mojej maździe?
Ja nie widzę żadnego zużycia na rancie jest max 0,5mm wgłębienie. samochodem przejechane 50k km Serwis zaleca mi jednak wymianę.
Należy wymienić
Ja nie widzę żadnego zużycia na rancie jest max 0,5mm wgłębienie. samochodem przejechane 50k km Serwis zaleca mi jednak wymianę.
Należy wymienić
Mazda 6 GG L3 (2.3i 16V) US-spec '07
- Od: 13 wrz 2008, 21:09
- Posty: 52
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda6 GG L3 (2.3i 16V) US '07
Ben. ja zmieniłem tarcze z tego względu , że seryjne nie dawały rady. Zmieniłem na wzmacniane ebc + klocki red – stuff i wiem teraz , że mam heble.Seryjne przetaczałem dwa razy i
.Przy okazji założyłem przewody w stalowym oplocie + nowy płyn Ate-blue racing.
Czy występuje u ciebie bicie na kierownicy przy hamowaniu.?

Czy występuje u ciebie bicie na kierownicy przy hamowaniu.?
-
Arkadius 73
bicia na kierownicy nie czuje żadnego, ale to dlatego że sprawa dotyczy tylnych tarcz.
Podobno jedna z nich ma delikatne bicie. Czy z taką tarczą można cos zrobic czy lepiej wymienić ?
Podobno jedna z nich ma delikatne bicie. Czy z taką tarczą można cos zrobic czy lepiej wymienić ?
Ostatnio edytowano 18 mar 2011, 13:01 przez ben., łącznie edytowano 1 raz
Mazda 6 GG L3 (2.3i 16V) US-spec '07
- Od: 13 wrz 2008, 21:09
- Posty: 52
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda6 GG L3 (2.3i 16V) US '07
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6