
Błąd P300 lub P301, P302 szarpanie, nie równa praca silnika.
1, 2
Witam! Z tym kłopotem bujam się już pół roku.
Mam problem z nierówną pracą silnika na gazie jak i na paliwie z tym że na paliwie objawy są mniejsze, silnik sie dusi przy depnięciu do 2000rpm powyżej 2k jest dobrze. Wywala mi checka Wypadanie zapłonów w cylindrach lub w cylindrze 1, 2 na przemian. Wymieniłem świece na nowe NGK, nowe przewody WN, cewke, wyregulowałem zawory, przepustnica czysta krokowy także, ciśnienie na cylindrach w normie. Już nie mam pomysłów co to może być... Ma ktoś jakiś pomysł??

Norbi521 napisał(a):Ma ktoś jakiś pomysł??
Owszem,trza zrzucić głowicę i dać do naprawy,tam będą zawory już podpalone.
Norbi521 napisał(a):Z tym kłopotem bujam się już pół roku.
A kto Ci diagnozuje ten motor ?
wiem, bo robił to mechanik ale powiedział że luzy nie były duże.
Ostatnio edytowano 12 mar 2016, 18:46 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Mechanik powie ci to co chcesz uslyszec,wszysto co mozna bylo we wlasnym zakresie bez rozbierania silnika zrobiles , zostaje ci to co tadziol pisze.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jeszcze tak przy okazji odcięcie następuje ok 7300 rpm nie wiem czy ma to związek ale nie jest to normalne bo wskazowka obrotomierza wykracza daleko na czerwone pole, a silnik na wolnych obrotach klekocze jak diesel...
Na dniach sam właśnie sprawdzę ta kompresje, bo możliwe jak to kolega wyżej napisał ze mechanik po prostu powiedział to co chce usłyszeć bo luzy zaworowe on robił i pomiar kompresji. I bardzo ciekawi mnie dlaczego odcięcie zapłonu jest prawie na samym końcu obrotomierza gdzie powinien być przy około 6400 rpm.
No i problem rozwiązany kompresja 14 bar na wszystkich cylindrach, przebicie miały nowe kable.... A co najciekawsze przy samej świecy dokładnie wzdłuż świecy przebijalo na 2 cylindrach pierwszym i trzecim w tym samym miejscu
Były to przewody THE LEADER Polska, niby dobra jakość i dobra cena
Obecnie założyłem NGK
Dopisano 17 mar 2016, 19:44:
Za szybko się cieszyłem... nowe kable mają przebicie na tych samych cylindrach i w tym samym miejscu...
zamiana świec miejscami i zobaczymy czy będzie ok.

Dopisano 17 mar 2016, 19:44:
Za szybko się cieszyłem... nowe kable mają przebicie na tych samych cylindrach i w tym samym miejscu...

Ja słyszałem i robiłem tak u siebie tylko nie w M ,a mianowicie podnosisz troszkę maskę i psikasz naprzyklad tym do szyb na świece kable,z umiarem rzecz jasna ,podobno jest widac przepięcia ,ale ja ich nie widziałem ,kable były dobre
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Ja rok temu wymieniłem świece na NGK i po dwóch tygodniach 3 z 4 zniszczyłem przez to, że nie wymieniłem od razu przewodów WN na nowe. Jak się okazało stare przewody miały przebicie i popękała porcelana na trzech świecach. Oczywiście musiałem kupić jeszcze jeden kpl. świec i nowe przewody NGK.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6