Uklad dolotowy 2.0 a 2.3 pb

Postprzez fliox » 29 lut 2016, 13:20

Witam,

Takie szybkie pytanko mam, uklady dolotowe powietrza roznia sie miedzy 2.0 benzyna a 2.3? Bo mam dolot pod stozek ktory jezdzi obecnie w 2.0 a ja mam seryjny w 2.3 i mamy sie zamienic tylko pytanie czy sie nam spasuja?
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2014, 19:15
Posty: 45 (3/1)
Auto: mazda 6 2.0 GG 2002

Postprzez brodaM6 » 1 mar 2016, 06:36

Mi sie wydaje ze w 2.3 jest to samo tylko mapy zmienione ,nawet w 2.5 nie ma zbytniej różnicy
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 1 mar 2016, 17:53

zostaw jak jest bo będzie gorzej . a na co ci to? jakbyś chciał lepiej to musisz już dłubać w ecu – nikt tego w pl nie potraffffi , po drugie niezbyt dobre dla silnika jest -afr ubogi

ps. piszę z doświadczenia swojego – lepiej zapobiegać niż leczyć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez fliox » 2 mar 2016, 10:59

Zeby nie rozpetac niepotrzebnej dyskusji uznajmy ze wymieniam dolot "BO TAK", skupmy sie na tym czy bedzie on pasowal z wersjii 2.0 do 2.3. O srednice dolotu sie nie martwie, pytanie tylko jak wyglada to z czujnikami bo ta rureczka/wezyk od powietrza bedzie pasowac tam jest jeszcze jeden ten duzy czujnik tez wpinany bezposrednio w rure dolotowa i czy to bedzie dzialac? Bo ksztaltem wyglada podobnie :P i czy cos jeszcze jest do tego?
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2014, 19:15
Posty: 45 (3/1)
Auto: mazda 6 2.0 GG 2002

Postprzez brodaM6 » 3 mar 2016, 09:24

Pokaz foto
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 3 mar 2016, 18:51

Jeżeli średnica w tym sri lub cai przy maf będzie jak w oem , to będzie to jeżdzić , trochę uboższy afr ale celiny nie wywali , stracisz natomiast niuta którego i tak w benie za wiele nie masz
Ostatnio edytowano 3 mar 2016, 18:54 przez leonidass, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez Yoki » 3 mar 2016, 18:54

Ja zyskałem na granicy błędu pomiarowego ale jednak, albo inaczej nie straciłem
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez leonidass » 3 mar 2016, 18:57

a jaki masz LTFT?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez Yoki » 3 mar 2016, 19:03

Nie pamiętam teraz jakie były wartości bo już od pół roku to nieaktualne ale można było mapę jeszcze delikatnie poprawić
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez fliox » 3 mar 2016, 23:59

329548321_2_1000x700_zamiana-uklad-dolotowy-mazda-6-20-benzyna-dodaj-zdjecia.jpg
329548321_2_1000x700_zamiana-uklad-dolotowy-mazda-6-20-benzyna-dodaj-zdjecia.jpg



Mam tylko takie
Załączniki
329548321_1_1000x700_zamiana-uklad-dolotowy-mazda-6-20-benzyna-poznan.jpg
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2014, 19:15
Posty: 45 (3/1)
Auto: mazda 6 2.0 GG 2002

Postprzez Yoki » 4 mar 2016, 00:05

Broda a w M6 2.3 nie jest jeszcze taki cienki przewód chyba podciśnienia, który w seryjnym dolocie jest gdzieś pod filtrem od strony błotnika?
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez brodaM6 » 6 mar 2016, 10:02

Dokladnie w wersiach usa tego niema,na bank mozna to zaslepic
Załączniki
image.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Yoki » 6 mar 2016, 10:14

No to są identyczne :)
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez fliox » 17 mar 2016, 21:59

wiec brakuje podlaczenia do tego zielonego czujnika po prawej stronie, jak go odlacze nic się nie dzieje, obroty nie świrują , nie świeci się check engine. Od tego czujnika idzie wężyk który wchodzi w obudowę filtra (kolejny czujnik?) i wychodzi z drugiej strony, jak go odpinam też sie nic nie dzieje, ten wężyk zasysa powietrze. Przejechałem się kawałek z odłączonymi tymi rzeczami i niby wszystko OK ale czy na dłuższą mete będzie dobrze? Za co ten czujnik/wężyk odpowiada?
Załączniki
IMG_20160316_1858291.jpg
IMG_20160316_1858411.jpg
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2014, 19:15
Posty: 45 (3/1)
Auto: mazda 6 2.0 GG 2002

Postprzez Yoki » 18 mar 2016, 00:38

To właśnie o tym pisałem i kolega Broda napisał co możesz zrobić.
Dokladnie w wersiach usa tego niema,na bank mozna to zaslepic
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez brodaM6 » 18 mar 2016, 09:10

U mnie to wyglądało tak teraz jest trochę inaczej :P ,nie ma zbędnych zaworków.Posprzataj tam trochę :|
Załączniki
image.jpg
image.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6