Przerywa delikatnie silnik

Postprzez adi2221 » 20 maja 2014, 09:53

Witam.Moja Mazda 6 2003 1798ccm 88kw dziwnie przerywa.

Po podłączeniu komputera nie ma żadnych bledów tylko w parametrach zastanawiające rzeczy 1.wyprzedzenie zaplonu pokazuje 57 stopni. Nie zmienia sie przy zmianie obrotów.tak ma byc?
2.temperatura powietrza dolotowego -25 stopni gdzie na polu jest koło 20

czy to ma tak byc? czy w tych przypadkach padły jakieś czujniki? tylko czemu nie ma bledów?
adi2221
 

Postprzez marcin255 » 20 maja 2014, 10:06

adi2221 napisał(a):2.temperatura powietrza dolotowego -25 stopni gdzie na polu jest koło 20

Maf padł albo przewody
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez adi2221 » 20 maja 2014, 10:38

to w maf-ie jest ten czujniki temp. powietrza dolotowego?
adi2221
 

Postprzez marcin255 » 20 maja 2014, 11:07

tak w mafie
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez adi2221 » 20 maja 2014, 11:32

moznago ,,maf,, jakos sprawdzic ? miernikiem?

adi2221 napisał(a):
1.wyprzedzenie zaplonu pokazuje 57 stopni. Nie zmienia sie przy zmianie obrotów.tak ma byc?
a co z tym czy tu tez cos uszkodzone?

mam jeszcze jedno pytanie bierze olej i to konkretnie zalany jest 5 w30 . cisnienie w cylindrach kolo 16(wiec chyba dobrze) .Jak myslicie gumki na zaworach czy cos głębiej
adi2221
 

Postprzez blendi2 » 17 lip 2014, 22:07

2.temperatura powietrza dolotowego -25 stopni gdzie na polu jest koło 20

czy to ma tak byc?


Witam

tak ma być. Też mierzyłem na gorącym silniku przy temperaturze zew ok 15 st C. U mnie temperatura była ok 45 st C. Spowodowane jest to zasysaniem ogrzanego powietrza z komory silnika.
U kolegi na zimnym temperatury były prawie rowne. Zmieniliśmy przepływomierze i te same wskazania u mnie i u niego. Czyli Czujnik masz OK.

Też dalej szukam tego przerywania. I nic <glupek2> <płacze>
Mazda 6 2005r 2.0 147KM
Początkujący
 
Od: 25 paź 2013, 11:01
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 B/LPG 2005

Postprzez marcin255 » 17 lip 2014, 22:10

adi2221 napisał(a):-25 stopni gdzie na polu jest koło 20

blendi2 napisał(a):tak ma być. Też mierzyłem na gorącym silniku przy temperaturze zew ok 15 st C. U mnie temperatura była ok 45 st C.


jak ma być – minus 25 latem
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez blendi2 » 17 lip 2014, 22:36


jak ma być – minus 25 latem


A jak tak to spoko. Sorki. hau, hau :)
Nie zauważyłem minusa, sądziłem że to myślnik.
Po odpięciu przepływki max temp wynosi minus 40 st. i jak się dowiedziałem uszkodzona przepływka też tyle pokazuje.
Tu najwidoczniej coś szwankuje.
Mazda 6 2005r 2.0 147KM
Początkujący
 
Od: 25 paź 2013, 11:01
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 B/LPG 2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6