Slaba dynamika silnika

Postprzez tomasz27 » 28 sty 2008, 02:00

Witam klubowiczow ,
mam maly problem z przyspieszaniem auto bardzo slabo reaguje na pedal gazu
wchodzi na obroty i osiaga 200 ale czas potrzebny do tego jest stanowczo za duzy !
SCV wymienilem w mazdzie i sprawdzilem auto na kopie 0 bledow filtry paliwo i powietrze wymnienione ,
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 wrz 2007, 15:32
Posty: 7
Skąd: Kolobrzeg
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD 136KM 2003r

Postprzez syberek1 » 28 sty 2008, 22:45

a jak dobierasz przełożenia?? bo od 1800rpm masz dopiero turbo :]
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 16:32
Posty: 130
Skąd: starachowice
Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM

Postprzez Riki » 29 sty 2008, 13:09

tomasz27 jaką masz elastyczność na Vb (80-120km/h) ?
Od 0-100km/h nie będę pytał bo szkoda autka ;)

syberek1 napisał(a):bo od 1800rpm masz dopiero turbo


w CiTD niestety tak jest...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez alf28 » 29 sty 2008, 13:31

tomasz27 napisał(a):wchodzi na obroty i osiaga 200
a jakich ty się czasów spodziewasz
tomasz27 napisał(a):czas potrzebny do tego jest stanowczo za duzy
zmierz do setki i będzie wszystko wiadomo czy trzyma serie czy nie.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez Myjk » 29 sty 2008, 13:39

Riki napisał(a):w CiTD niestety tak jest...

Jak zatem jest w CD?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Riki » 29 sty 2008, 13:40

Myjk napisał(a):Jak zatem jest w CD?


Przecież to ten sam motor... :) CD i CiTD to różne oznaczenia (że tak powiem w skrócie) tego samego silnika...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 3 lut 2008, 21:29

80-120 na Vb to ok 10 sek.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez mcbeth » 3 lut 2008, 22:09

xANDy napisał(a):80-120 na Vb to ok 10 sek

A nie raczej bliżej 9s ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Riki » 3 lut 2008, 22:12

mcbeth napisał(a):nie
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 3 lut 2008, 22:54

mcbeth napisał(a):Auto: M6 GG '07 MZR-CD 143KM Active+

Jak widzisz – Ty masz 143KM i 360Nm a on pytał o 136 i 310Nm.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez mcbeth » 4 lut 2008, 09:12

xANDy napisał(a):Ty masz 143KM i 360Nm a on pytał o 136 i 310Nm

Myślałem, że te silniki to prawie to samo tj. DPF pożera te parę koników ....
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Grzyby » 4 lut 2008, 10:27

mcbeth napisał(a):A nie raczej bliżej 9s ?

jak masz 6 biegów to na 5 taki wynik zrobisz :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xANDy » 4 lut 2008, 12:03

Modele z 6 biegami mają inne przełożenia na piątce niż modele pięciobiegowe. Trudno tutaj przeliczać jednoznacznie prędkości i przyspieszenia. W modelu 5b przy 100km/h mam 2000rpm ("dokładniej" to 1980). Trzeba sprawdzić i porównać jakie jest przełożenie w modelach z 6b.

DPFy zjadają nie tyle koniki co niutonki (Nm) i to przede wszystkim na NISKICH obrotach (czyli poniżej 2000rpm), a ten zakres 1500-2000 jest najbardziej pożądany w dieslu...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez mcbeth » 4 lut 2008, 12:31

xANDy napisał(a):W modelu 5b przy 100km/h mam 2000rpm ("dokładniej" to 1980).

U mnie prz 2krpm jest chyba licznikowe 95km/h, ale pomiary licznikowe są beznadziejnie niedokładne.
Na 6b jest ponad 110km/h.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Riki » 4 lut 2008, 14:12

xANDy napisał(a):zakres 1500-2000 jest najbardziej pożądany w dieslu


Dokładnie tak :D

I to mi trochę "przeszkadzało" jadąc M6... poniżej 1900rpm wyraźnie brakuje mu tchu.. ale potem już jest OK :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6