Witam jakoś miesiąc temu wymieniałem rozrząd filtry i oleje w mojej mazdzie z silnikiem 2.0d 136km z 2003r. Po wymianie rozrządu mazda zaczęła wchodzić w tryb awaryjny. Wracam na warsztat podłączyli pod komputer i mówią mi że egr do wymiany. EGR mam elektroniczny, Czy warto spróbować przeczyścić egr czy nastawiać się od razu na wymianę dodam że na warsztacie nie został przeczyszczony.
Co po za egrem może powodować wchodzenia auta w tryb awaryjny ? Na co warto zwrócić uwagę??
I dlaczego ta usterka pokazała się dopiero po wyjechaniu z warsztatu ?
Po wymianie rozrządu wchodzi w tryb awaryjny
Strona 1 z 1
Może rozrząd jest przestawiony. Kup własny czytnik OBD2 za trzy dyszki na Bluetooth. Wtedy będziesz mógł odczytać kody błędów telefonem samemu.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mam pytanie czy takie urządzenie jest kompatybilne z naszą mazda Ktoś wie jak to skonfigurować Jaka aplikacja do tego Urządzenia pożyczone od brata kupował do Seata Leona.
Dopisano 19 maja 2018, 15:30:
Witam udało podłączyć mi się urządzenie pod apke mobilną kod błędu to P2136.
Jakieś propozycje ?
Dopisano 19 maja 2018, 15:30:
Witam udało podłączyć mi się urządzenie pod apke mobilną kod błędu to P2136.
Jakieś propozycje ?
- Od: 19 maja 2018, 11:54
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6
https://www.yumpu.com/en/document/view/ ... lement/195
Chodzi o pedał przyspieszania. Może być uszkodzony,ale równie dobrze może być wina po stronie instalacji elektrycznej. Wiązki/konektory.
Czy naciągnąć ? Dlaczego tak podejrzewasz ?
Chodzi o pedał przyspieszania. Może być uszkodzony,ale równie dobrze może być wina po stronie instalacji elektrycznej. Wiązki/konektory.
Czy naciągnąć ? Dlaczego tak podejrzewasz ?
Witam :–)
Właśnie wymieniłem pedał przyspieszenia z dwoma czujnikami oraz usunąłem błędy póki co zauważyłem spadek obrotów z 1tys na 800 więc jest jakaś poprawa czas na jazdę próbną :–)
Dopisano 21 maja 2018, 21:02:
Siemka :–) Panowie prawdopodobnie problem z trybem awaryjnym został rozwiązany póki co zrobiłem 100km bez problemu. Teraz borykam się z kolejnym problemem.
P0401-P oraz P0401-FF
Czyli mamy problem z egr-em
Dodam że elektrozawór otwiera się i zamyka podczas jazdy czyli mogę wnioskować że egr jest sprawny i muszę go tylko wyczyścić
Właśnie wymieniłem pedał przyspieszenia z dwoma czujnikami oraz usunąłem błędy póki co zauważyłem spadek obrotów z 1tys na 800 więc jest jakaś poprawa czas na jazdę próbną :–)
Dopisano 21 maja 2018, 21:02:
Siemka :–) Panowie prawdopodobnie problem z trybem awaryjnym został rozwiązany póki co zrobiłem 100km bez problemu. Teraz borykam się z kolejnym problemem.
P0401-P oraz P0401-FF
Czyli mamy problem z egr-em
Dodam że elektrozawór otwiera się i zamyka podczas jazdy czyli mogę wnioskować że egr jest sprawny i muszę go tylko wyczyścić
- Od: 19 maja 2018, 11:54
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6