Witam wszystkich!
Mój ojciec ma mazdę 6, diesel, 136KM, 2004r. VIN: JMZGY19R201199785. Sprowadzona w 2009r. z Niemiec, prawdopodobnie po taksówce. Kilka miesięcy temu zatarł się w niej silnik (został już wymieniony).
Piszę, ponieważ ten samochod nie ma kabli oporowych przy wtryskiwaczach. Co dziwne, wg dokumentacji Mazdy, tak chyba powinno byc:
http://www.japancars.ru/cat/mazda/index ... 2&blk=1372
Kabel oporowy (13-TW1) jest co prawda na ilustracji, ale nie ma go wyszczególnionego w częściach. Jeśli poszukamy jakiejs innej mazdy z 2003/2004r. to zobaczymy, ze tam już kabel oporowy normalnie występuje.
Moje pytania:
1) Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem?
2) Wiecie może czemu nie tych kabli? Co je zastępuje?
3) Czy można je zamontować? A nawet jeśli tak, to czy ma to sens? Wiem, że to nie będzie proste, ponieważ są tam inne przewody elektryczne i takie standardowe kable oporowe tam nie pasują.
4) Czy można skalibrować takie wtryski? Czy jest jakaś różnica między kalibracją w standardowej maździe 2003/2004, a tej mojej?
Pytam o to, bo przy obrotach 1100-1200 samochód wpada w drgania (nawet na luzie) i mechanik powiedział, że może to być problem związany z wtryskami.
Z góry serdecznie dziękuję za każdą pomoc!
Mazda 6 (diesel 136KM 2004r.) – brak kabli oporowych do wtryskiwaczy
Strona 1 z 1
Kacper86 napisał(a):...
1) Czy ktoś z was spotkał się z takim przypadkiem?
2) Wiecie może czemu nie tych kabli? Co je zastępuje?
3) Czy można je zamontować? A nawet jeśli tak, to czy ma to sens? Wiem, że to nie będzie proste, ponieważ są tam inne przewody elektryczne i takie standardowe kable oporowe tam nie pasują.
4) Czy można skalibrować takie wtryski? 4a Czy jest jakaś różnica między kalibracją w standardowej maździe 2003/2004, a tej mojej?
5. Pytam o to, bo przy obrotach 1100-1200 samochód wpada w drgania (nawet na luzie) i mechanik powiedział, że może to być problem związany z wtryskami.
..!
1. tak, bywaly takie egzepmplarze choc rzadko, i prawdopodobie jest to jeden z ostatnich modeli M 6 przedliftem.
2. nie ma ich i nie sa potrzebne. problem rozwwiazuje odpowiedni PCM/ECU.
3. nie!
4. tak, tylko w SIO tzn. originalnym testerem mazdy
4a. nie
5. moze ale nie musi miec racji, konicznie przeprowac test PCMa i kalibracje wtryskow
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dziękuję za odpowiedzi! Postaram się zatem przeprowadzić kalibrację i dam znać jakie rezultaty.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
-
Kacper86
zdarzaly sie wersje bez kabli oporowych.
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
mkondi napisał(a):.... co te kabelki dają ?
one podaja informacje dla kompa gdzie jaki o jakiej wartosci jest zamontowany.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6