Test przelewowy wtryskiwaczy – dyskusja, analiza wyników
frytas napisał(a):..oddanie go do firmy która skasuje mnie conajmniej na 100 zł za szt, nie licząc kosztów demontażu i montażu.
te wszystkie "diesel serwis" firmy mozesz zapomniec

tylko test bezposrednoi w Denso jest miarodajny, ale ten nie kosztuje 100!.
test przelewowy to test z grubsza.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
pierwszy wtryskiwacz odchodzi powoli do krainy złomu,może jeszcze zaskoczy Cię P0301,ale to nie jest powiedziane.
niemniej jednak wyczyść sobie konektor czujnika ciśnienia na railu.
niemniej jednak wyczyść sobie konektor czujnika ciśnienia na railu.
jak dla mnie to SCV jest kiepski i ma kaprysy
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
SCV nowy, oryginał DENSO.
Przed chwilą właśnie wróciłem z jazdy testowej.
Auto podłączone pod FORscana.
Zrobiłem ponad 60 km w róźnych warunkach- żadnych błędów, wszytko OK, silnik nie zgasł.
Przed chwilą właśnie wróciłem z jazdy testowej.
Auto podłączone pod FORscana.
Zrobiłem ponad 60 km w róźnych warunkach- żadnych błędów, wszytko OK, silnik nie zgasł.
Ostatnio edytowano 17 gru 2015, 22:54 przez qzym, łącznie edytowano 1 raz
skoro nowy, to moze jeden z wtryskow traci cisnienie i dlatego silnik na wolnych nie domaga.
ale ja jakos czuje ze to SCV
pozdr.E.
ale ja jakos czuje ze to SCV
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Ja nie pisałem,że na wolnych obrotach coś dolega, wolne obroty są OK.
Dynamika dobra do 100 ok 9-10 sek
80-120 na V biegu- ok.10 sek.
Zapala bez problemu.
Jedyna różnica po tych 60 km – to wartośc korekty dla 1 wtryskiwacza spadła do 3,23 mm3/suw.
Dynamika dobra do 100 ok 9-10 sek
80-120 na V biegu- ok.10 sek.
Zapala bez problemu.
Jedyna różnica po tych 60 km – to wartośc korekty dla 1 wtryskiwacza spadła do 3,23 mm3/suw.
oczywiscie ze odczyt elektroniczny, pod warunkiem ze jest poprawny/poprawnie wykonany.
moze warto podjechac do ASO, skalibrowac wtryski i na ich ori. testerze potwierdzic te wartosci- zanim zaczniemy wymieniac itp.
pozdr.E
moze warto podjechac do ASO, skalibrowac wtryski i na ich ori. testerze potwierdzic te wartosci- zanim zaczniemy wymieniac itp.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Problem rozwiazany :–)
( z błędem-P0093)
Przyczyną było zafajdane sitko w zbiorniku paliwa( oblepione czarną mazią).
Sitko wyczyszczone, przewody paliwowe przedmuchane, filtr zmieniony- auto wróciło do "krainy żywych".
Dodatkowo zalałem Forte i wyjechalem cały zbiornik- o dziwo! PCM wykonał daaaaaaawno nie wykonywaną autokalibrację :–)).
Z czystej dociekliwości wykonam test przelewowy i zobaczę jak teraz wyjdzie!!!
( z błędem-P0093)
Przyczyną było zafajdane sitko w zbiorniku paliwa( oblepione czarną mazią).
Sitko wyczyszczone, przewody paliwowe przedmuchane, filtr zmieniony- auto wróciło do "krainy żywych".
Dodatkowo zalałem Forte i wyjechalem cały zbiornik- o dziwo! PCM wykonał daaaaaaawno nie wykonywaną autokalibrację :–)).
Z czystej dociekliwości wykonam test przelewowy i zobaczę jak teraz wyjdzie!!!
Po przedświątecznych problemach (nieoczekiwane gaśnięcie silnika, błąd P0093) spowodowanych zatankowaniem jakiegoś" zasyfiałego" paliwa , postanowiłem gruntowniej oczyścić układ paliwowy.
Sitko, przewody i filtr juz miałem wcześniej zrobione, tzn. sitko wymyte i oczyszczone, przewody przedmuchane, filtr wymieniony- czas na układ wysokiego ciśnienia: pompa-listwa CR-wtryski.
Oczyszczanie za pomocą FORTE – metoda warsztatową:
Kolejność czynności:
Test przelewowy przed wykonaniem czyszczenia
Oczyszczanie
Proces jest dość długotrwały- w moim przypadku trwał ok. 2 godzin- zużyłem 2 x FORTE + 500 ml ON.
Test przelewowy po oczyszczeniu.
Jazda testowa ok. 10 km.
Myślę, że warto to wykonać- ja mam już przejechane 372 kkm- wtryski jeszcze nie wymieniane.
Przelewy ewidentnie się poprawiły, autko się troszkę lepiej zbiera, silniczek pracuje zdecydowanie ciszej.
Sitko, przewody i filtr juz miałem wcześniej zrobione, tzn. sitko wymyte i oczyszczone, przewody przedmuchane, filtr wymieniony- czas na układ wysokiego ciśnienia: pompa-listwa CR-wtryski.
Oczyszczanie za pomocą FORTE – metoda warsztatową:
Kolejność czynności:
Test przelewowy przed wykonaniem czyszczenia
Oczyszczanie
Proces jest dość długotrwały- w moim przypadku trwał ok. 2 godzin- zużyłem 2 x FORTE + 500 ml ON.
Test przelewowy po oczyszczeniu.
Jazda testowa ok. 10 km.
Myślę, że warto to wykonać- ja mam już przejechane 372 kkm- wtryski jeszcze nie wymieniane.
Przelewy ewidentnie się poprawiły, autko się troszkę lepiej zbiera, silniczek pracuje zdecydowanie ciszej.
gdzie kupiles forte no i w jakiej cenie->PW.?
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
qzym napisał(a):...
To zasyfiałe paliwo które zassałem to była właśnie Verva z Orlenu.
stracilem w nich wiare! absolutnie
w sumie dobrze ZAWSZE brac rachunek z tankowania,
widac na nim date ilosc palia i jest ten fakt niepodwarzalny
sprytni moga podczas tankowania zrobic fotke stacji+ dystrybutora no a po zatankowaniu sfotografowac paragon na tle stanu licznika samochodu z widoczynym przebiegiem
co wiele udokumentuje
no a po awarii warto ich skonfrontowac z faktem uszkodzenia silnika itp
no i moze wtedy warto szybko powiadomic odp. urzedy, aby te dokonaly na cieplo kontroli jakosci paliwa itp.
reszta powinna byc w miere prosta..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
JA!!!
jak mnie wybierzecie, to podziele sie wladzą
a kol. Tadziol zostanie nadwornym rozgrzesznikiem.
pozdr z nowym rokiem
E
jak mnie wybierzecie, to podziele sie wladzą
a kol. Tadziol zostanie nadwornym rozgrzesznikiem.
pozdr z nowym rokiem
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową

oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6