===DTC P0102-FF===
Kod: P0102 – Zbyt niska warto__ na wej_ciu obwodu przep_ywomierza MAF.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END DTC P0102-FF===
===DTC P0113-FF===
Kod: P0113 – Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Przerwa w obwodzie
Zwarcie sygna_u z VBATT lub vref.
Czujnik by_ wcze_niej od__czony.
Niesprawny czujnik
Niesprawny albo uszkodzony PCM.
Bardzo niska temperatura otoczenia.
Nieprawidłowe połączenie
Nieprawidłowe VREF.
Otwarty obwód SIGRTN
===END DTC P0113-FF===
===DTC P0113-C===
Kod: P0113 – Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.
Status:
– Potwierdzony – usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
Szczegóły kodów usterek
Zbyt wysoka warto__ na wej_ciu czujnika IAT.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Przerwa w obwodzie
Zwarcie sygna_u z VBATT lub vref.
Czujnik by_ wcze_niej od__czony.
Niesprawny czujnik
Niesprawny albo uszkodzony PCM.
Bardzo niska temperatura otoczenia.
Nieprawidłowe połączenie
Nieprawidłowe VREF.
Otwarty obwód SIGRTN
===END DTC P0113-C===
Próbowałem to wykasować lecz bezsilnie, błędy od razu wracają. Czy mechanik coś mógł nie podłączyć lub przerwać? Co mogę sprawdzić w przy blokowych warunkach?