Jeśli poukladasz wszystkie puzle tzn tłok, to zobaczysz przyczynę awarii.
Ponadto, powiedz co musiałoby się stać aby zawór sam pękł i rozwalił tłok.
Co musiałoby przytrzymać zawór w pozycji otwartej tak , aby rozwaliło tłok. Myślisz ze dzwigienka czy mostek nad zaworem jest w stanie tak przytrzymać otwarty zawór żeby pędzący tłok który jest mocniejszy od tego co jest nad zaworem....
Poczytaj jak zrywa się pasek rozrządu, pomysł co się dzieje wewnątrz, i zobacz w tematach co się dzieje z zaworami i z tokiem i co się dzieje z dzwigienkami, pnę pękają jak zapałki. Nawet zawór nie pęka tylko delikatnie się krzywi.
Nie ma szans na te brednie w których winisz zawór jakoby przyczynę peknietego wypalonego tłoka.
Już jest napisane i stwierdzone w historii tego silnika ze lanie punktowe wtrysku niszczy tłok a w konsekwencji wszystko co znajduje się w cylindrze.
"Sekcja zwłok" – zniszczony silnik
1, 2
quasik napisał(a):Wymiana wtrysku możliwa jest pojedynczo, czy raczej kompletem?
pojedynczo.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6