Montaż elektr. podgrzewacza paliwa – fotorelacja (GG/GY)

Postprzez GOŚĆ » 20 gru 2010, 18:21

do OSYPIUK
na pewno za gasnące auto po tak krótkiej chwili nie odpowiada podgrzewacz, jeśli nawet nie grzałby i parafina wytrąciłaby się to przytkanie filtra występuje po 2-3 kilometrach, a jeśłi zatkałoby to zadne chechłanie ponowne juz nie pomoże. Posprawdzaj wszelkie połączenia-opaski, gdzies siorpie powietrze na bank, nie znam waszego systemu, ale w pompie bądż pompoce ręcznej jet zawór zwrotny i to on trzyma paliwko dzięki któremu odpalasz auto, ja kpochodzi przez chwilkę babel powietrza wędruje do pompy i zatrzymuje motor, później musisz chechłać aby odpowietrzyć autko, nieszczelność jest minimalna, jagorsze w dieslu jest to iż przed pompa jest [pdciśnienie i żadnej mokrej plamki nie zauważysz, opaski podociągaj, a jaką średnicę węża założył bo podgrzewacz ma chyba 10 mm króće i jak takie założył to może być cit za duży do pozostałych połączń, ja założyłem fi 8 i dało się nałożyć i pięknie działa. pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 9 paź 2009, 08:58
Posty: 8

Postprzez Osypiuk » 20 gru 2010, 21:23

GOŚĆ napisał(a):do OSYPIUK
na pewno za gasnące auto po tak krótkiej chwili nie odpowiada podgrzewacz, jeśli nawet nie grzałby i parafina wytrąciłaby się to przytkanie filtra występuje po 2-3 kilometrach, a jeśłi zatkałoby to zadne chechłanie ponowne juz nie pomoże. Posprawdzaj wszelkie połączenia-opaski, gdzies siorpie powietrze na bank, nie znam waszego systemu, ale w pompie bądż pompoce ręcznej jet zawór zwrotny i to on trzyma paliwko dzięki któremu odpalasz auto, ja kpochodzi przez chwilkę babel powietrza wędruje do pompy i zatrzymuje motor, później musisz chechłać aby odpowietrzyć autko, nieszczelność jest minimalna, jagorsze w dieslu jest to iż przed pompa jest [pdciśnienie i żadnej mokrej plamki nie zauważysz, opaski podociągaj, a jaką średnicę węża założył bo podgrzewacz ma chyba 10 mm króće i jak takie założył to może być cit za duży do pozostałych połączń, ja założyłem fi 8 i dało się nałożyć i pięknie działa. pozdrawiam


No to Ja udałem się dzisiaj do NIEZAWODNEGO Jaksy, który po 10 minutach znalazł w końcu przyczynę.
Nie wiem jak jest w podgrzewaczach STANADYNE, ale w moim BRAKUJE ZAWORU ZWROTNEGO i dlatego są takie jaja ...
Więc na przyszłość muszę dokładniej czytać co kupuję, gdyż podgrzewacz (instalację) odłączyłem i problem się skończył. Muszę pomyśleć co z tym dalej zrobię, gdyż oczywiście sprzedawca nie widzi żadnego problemu ...

pozdrawiam,
Adam <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2010, 11:55
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD (121KM) 2005 Kombi

Postprzez dziara » 20 gru 2010, 21:52

Osypiuk napisał(a):Muszę pomyśleć co z tym dalej zrobię, gdyż oczywiście sprzedawca nie widzi żadnego problemu ...

Reklamuj..Skorzystaj z Ustawy konsumenckiej o wadliwym produkcie (wada ukryta) ale przez Rzecznika Praw Konsumenta. Kiedyś reklamowałem akumulator (dawno). Idziesz, opisujesz co i jak, załączasz dowód zakupu, odpowiedź sprzedawcy (no i opinię Jaksy, na piśmie..)..itp. Mało kto wie, że po zakupie jakiegoś towaru, o ile był podłączony zgodnie z instrukcją i występują jakieś odchyły- można domagać się wymiany na nowy wolny od wad. Trochę Cię czeka droga przez mękę...
Spróbuj pogadać ze sprzedawcą, zawsze to krótsza droga. Ale najlepiej podłączyć ten Twój podgrzewacz do innego ropniaka. Jak tam też będzie występował ten sam problem to śmiało możesz iść "na noże"....
Niestety musisz udowodnić, że ten jest wadliwy lub nie spełnia wymaganej funkcji..
Pozdr.
dziara
 

Postprzez Yapa » 20 gru 2010, 22:07

Osypiuk napisał(a):No to Ja udałem się dzisiaj do NIEZAWODNEGO Jaksy

no to się widzieliśmy – pozdrawiam :)
ja właśnie przyjechałem to montować :)
ale sobie odpuściłem, gdy okazało się że mam już podgrzewany filtr paliwa
także jak ktoś chętny to mogę sprzedać, oryginalny stanadyne kupiony od tego samego gościa, co sprzedał Grzyby'emu.
więcej w stosownym dziale
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez GOŚĆ » 21 gru 2010, 08:22

do OSYPIUK
panowie nie róbcie jaj, jaki zawór zwrotny w podgrzewaczu?!!!!!!STANDYNE tez nie ma!!!!!!jeśli wywaliłeś i przestał gasnąc to miałes nieszczelność na połączeniu wężyków z podgrzewaczem-czyli jak pisałem bąbel powietrza unieruchamiał wóz.
Początkujący
 
Od: 9 paź 2009, 08:58
Posty: 8

Postprzez Bandit » 21 gru 2010, 09:35

Osypiuk nie widzę potrzeby cytowania całych wypowiedzi na pół strony, zaśmiecasz tylko temat. Zaznacz myszką wybrany fragment i wtedy naciśnij "cytuj".
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Grzyby » 21 gru 2010, 13:19

Nie kojarzę żadnego "zaworu zwrotnego" w tym co montowałem.
Zresztą – jaki zawór zwrotny?
Przecież cały podgrzewacz to (w skrócie) – dodatkowy kawałek przewodu paliwowego. Przez niego tylko przepływa paliwo. Żadnej innej filozofii tam nie widzę.
Utwierdzam się jedynie w przekonaniu że ten polski patent można o kant d.. rozbić.


Yapa – wg mnie zrobiłeś błąd rezygnując z montażu. Zeszłej zimy problemy mieli również ci którzy mieli fabryczny podgrzewacz filtra. Zresztą – ten fabryczny jest podciśnieniowy, czyli włącza się jedynie wtedy kiedy ze względu na JUŻ zamarzające paliwo pompa ma problem z jego zassaniem. Czyli w naszym przypadku trochę musztarda po obiedzie ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez aqua39 » 21 gru 2010, 15:03

Moge potwierdzic, ze ten fabryczny podgrzewacz niewiele pomaga jesli temperatura spada ponizej -20 st. C. Zeszlej zimy mialem dwie sytuacje gdy ledwo co dojechalem do domu gdy temperatura spadla ponizej -20 stopni. Mialem wtedy zatankowane diesel gold ze statoila. Nieciekawie sie robi jak ci auto stanie w lesie kolo 2 w nocy. I wlasnie z tego powodu zalozylem u siebie stenadyne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 08:57
Posty: 31
Auto: mazda 6, 04r.

Postprzez jack7 » 21 gru 2010, 15:20

A czy ktoś podłączał ten niebieski kabel w stanadyne inaczej niż pod bezpiecznik w skrzynce?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 21:58
Posty: 116
Skąd: Łódź
Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM

Postprzez Yapa » 22 gru 2010, 00:10

Grzyby napisał(a):Yapa – wg mnie zrobiłeś błąd rezygnując z montażu. Zeszłej zimy problemy mieli również ci którzy mieli fabryczny podgrzewacz filtra. Zresztą – ten fabryczny jest podciśnieniowy, czyli włącza się jedynie wtedy kiedy ze względu na JUŻ zamarzające paliwo pompa ma problem z jego zassaniem. Czyli w naszym przypadku trochę musztarda po obiedzie ...

stwierdziłem, że nie będę poprawiał fabryki, zresztą sytuacji, w których samochód stoi na mrozie dłużej niż parę godzin, mam jak na lekarstwo – garaż dobra rzecz :) zajmę się raczej oczyszczeniem sitka w baku , bo pewnie to jest u mnie główny problem, a Skydd uzywam z powodzeniem w maździe już trzecią zimę i nie odnotowałem większych trudności z uruchomieniem, a tym bardziej z zamarzaniem paliwa w czasie jazdy ( tfu,tfu, odpukać ). parę razy zdarzyło się że odpalał za drugim razem, tak powoli jakby z objawami padniętej świecy. ale jednak odpalał :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez jack7 » 23 gru 2010, 16:42

A tak wygląda to u mnie w polifcie, gdzie jest mniej miejsca. Podgrzewacz tuż przed filtrem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 21:58
Posty: 116
Skąd: Łódź
Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM

Postprzez Riki » 24 sty 2011, 17:23

Jakby ktoś był zainteresowany podgrzewaczem to mam jedną sztukę do sprzedania... :)
Taki sam jak w pierwszym poście tego tematu (u kolegi Grzyby) czyli sprawdzony, dane podgrzewacza są także w w/w poście. Nowy, nigdy nie zakładany – 190PLN do oddania :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez eszo67 » 21 lut 2011, 00:44

Koledzy jak tam smigaja wasze podgrzewacze.ja mam ten http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 27007.html zalozylem go na poczatku grudnia i jest <spoko> zero problemow.
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2010, 17:35
Posty: 222
Skąd: chelm-Zomergem
Auto: M6 Hatchback MZR-CD 136HP 2005r.

Postprzez bububu831 » 28 cze 2011, 13:17

podgrzewacz juz dostepny na allegro, wlasnie zaopatrzylem sie w to urzadzenie: http://allegro.pl/show_item.php?item=1684411132
Ostatnio edytowano 28 cze 2011, 23:26 przez bububu831, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Postprzez s i w y » 28 cze 2011, 13:28

ostatnia zima mnie trochę nauczyła + do tego ch*jowe paliwo. Trzeba sie bedzie niedługo w to zaopatrzyć póki sezonu nie ma jeszcze :) zawsze to kilka groszy mniej :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez bububu831 » 15 paź 2011, 22:16

Panowie i Panie :)przy jakiej temperaturze podgrzewacz STANADYNE zaczyna działać? Dzisiaj chcialem sprawdzić, gdy temperatura spadla do zera wlaczylem zaplon i nic dalej zimny i po uruchomieniu tez:/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Postprzez Grzyby » 15 paź 2011, 23:13

Termostat włącza się kiedy temperatura paliwa spada poniżej + 2 stopni.
Teoretycznie :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 15 paź 2011, 23:42

Grzyby napisał(a):Termostat włącza się kiedy temperatura paliwa spada poniżej + 2 stopni.
Teoretycznie :)

po maską jest cieplej, ponadto silnik utrzymuje dość długo temperature i ogrzewa otoczenie..
chyba jeszcze za ciepło na niego..!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bububu831 » 16 paź 2011, 17:07

musze byc cierpliwym:)ale jak w nocy mamy z -4 to raczej powinien juz zadzialac:/ ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2009, 11:19
Posty: 62
Skąd: Ostroleka
Auto: mazda premacy 2.0 ditd 01' po lifcie 292000 km

Postprzez Enduro » 16 paź 2011, 22:10

bububu831 napisał(a):musze byc cierpliwym:)ale jak w nocy mamy z -4 to raczej powinien juz zadzialac:/ ?

no albo go obłóż lodem, co by się chłodniej zrobiło..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6