Zatarty silnik diesla
Kolego na oko ludzie się w szpitalu leczą żaden poważny mechanik nie oceni przebiegu samochodu po wizualnym stanie rozrządu co do przebiegu ''teoretycznie'' bo twoja mazda miała jeszcze papierową książkę serwisową a w bazie europejskiej będą tylko odnotowane naprawy gwarancyjne lub akcje serwisowe. 
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Aż tak źle nie jest, cośtam można powiedzieć jak się ma wprawę. Przekazał najbardziej pewną informację, że rozrząd jest na oryginalnych częściach – czyli można przypuszczać, że ktoś go nie wymieniał po kosztach. Ale to tylko rozrząd... i zgadywanie.
Sam silnik mógł być zadbany, poprawnie eksploatowany, regularnie serwisowany ale na przykład raz przegrzany. Zaczął brać olej, co skłoniło właściciela do sprzedaży.
Dzwoń do ASO i ustalaj rzeczywistą historię auta. Możesz dowiedzieć się ciekawych rzeczy.
Sam silnik mógł być zadbany, poprawnie eksploatowany, regularnie serwisowany ale na przykład raz przegrzany. Zaczął brać olej, co skłoniło właściciela do sprzedaży.
Dzwoń do ASO i ustalaj rzeczywistą historię auta. Możesz dowiedzieć się ciekawych rzeczy.
- Od: 23 sty 2009, 14:18
- Posty: 210
- Skąd: Lubelskie
- Auto: MX-6 2.5 V6 '92
Najlepszą więc radą będzie natychmiastowa zmiana mechanika. No to teraz jestem mądrzejszy o informacje zawarte w waszych wcześniejszych postach, szkoda tylko że będzie mnie to kosztowało wymiane silnika. Czyli jedyną moją nadzieją na sprawdzenie przebiegu jest to, że moja mazda była serwisowana w serwisie mazdy?bo słyszałem że za pomocą odpowiedniego programu komputerowego można sprawdzić przebieg np. skody czy volgsswagena nie wiem czy tez mazdy?
- Od: 19 lis 2010, 15:53
- Posty: 27
Mazda nie dała nam tej możliwości co do silnika nie zawsze musi się kończyć na wymianie można też naprawić ale tu decyzja należy do mechanika.
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
wszystko okaże się w poniedziałek jak silnik zostanie dokładnie sprawdzony. No ale chyba nie opłaca sie remontować silnika tylko kupić używke z osprzetem co sie da to przełożyć ( np. rozrząd który kosztował mnie 2tyś) reszte sprzedać i miec nadzieje że nie jest taki felerny jak ten mój.Zastanawiam sie tylko jak się dobrać do gościa który sprzedał mi to auto bo nie wierze teraz że to był sprawny samochód a facet nic o tym nie wiedział
- Od: 19 lis 2010, 15:53
- Posty: 27
Może się opłaca może nie rozbierzesz zobaczysz policzysz będziesz wiedział 

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Popytaj na forum o takich którym można wierzyć pewnie są tacy w twojej okolicy 

Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Przygodę z forum zaczynamy od regulaminu.
To po pierwsze.
Po drugie – po coś są w tym dziale tematy przyklejone. Znajdziesz tam poradnik. Poczytaj. Sporo się dowiesz.
Prawdopodobną przyczyną ubytku oleju są wypalone podkładki pod wtryskami (też jest o tym problemie w przyklejonych tematach).
Nie wierzę nawet deka w ten przebieg.
Z ciekawości – ile dałeś za auto?
P.S. Temat skończy w koszu, bo są podobne w tym dziale.
To po pierwsze.
Po drugie – po coś są w tym dziale tematy przyklejone. Znajdziesz tam poradnik. Poczytaj. Sporo się dowiesz.
Prawdopodobną przyczyną ubytku oleju są wypalone podkładki pod wtryskami (też jest o tym problemie w przyklejonych tematach).
Nie wierzę nawet deka w ten przebieg.
Z ciekawości – ile dałeś za auto?
P.S. Temat skończy w koszu, bo są podobne w tym dziale.
gniewko8 napisał(a):gość bez żadnego większego targu zszedł na 26tyś
No to dziękujemy ... kolejna "okazja"
Albo auto jest złożone z dwóch albo nie masz 62 tys. a minimum 262 tys.
gniewko8 napisał(a):Co do regulaminu to chciałem sie z nim zapoznać i nie miałem do niego dostępu
tytyryty viewforum.php?f=95
ru35 napisał(a):Tak na marginesie dodam że nie ma sposobu na ustalenie realnego przebiegu rozrządu , może miec 10 000 , 50 000 jak i 100 000 km .
dodam tylko ze jesli rolki nie halasuja to wszystkie czesci wygladaja jak nowe...
nie miales plam pod samochodem? zwrociles na to uwage?
Byłem w serwisie mazdy.Okazało się że przy przebiegu 5 900 był wymieniony badz naprawiany silnik ( ENGINE,PARTIAL) tak jest napisane na wydruku jaki dostałem, przy 19 900 jakiś przycisk sprzegła SWITCH,CLUTCH i ostatnie co było zarejestrowane w serwisie to przy 25 000 jakieś uszczelki HARNESS FRT i niby jakieś światłowody SUCTION nie wiem właśnie o co to dokładnie chodzi.Wiec wychodzi na to że to auto od początku było felerne.Nie pozostaje mi nic innego jak rozebrać silnik zobaczyć czy zatarty na maksa i szukać nowego jak tak.Może ma ktoś taki na zbyciu???
- Od: 19 lis 2010, 15:53
- Posty: 27
harness to wiązka. Wiązka przednia ?gniewko8 napisał(a):HARNESS FRT
suction to ssanie, zasysanie. Raczej to nie światłowodygniewko8 napisał(a):SUCTION
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth napisał(a):...suction to ssanie, zasysanie. Raczej to nie światłowodygniewko8 napisał(a):SUCTION.
no a jak jest obciąganie..?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
gniewko8 napisał(a):1l/1 000?? czy 1l/10 000 bo coś mi to mało 1l/1 000
Jeden litr na tysiąc kilometrów jest dopuszczalną normą wg producenta. Jeśli wciąga ponad litr na tysiąc kilometrów, to dopiero wtedy silnik może być zakwalifikowany jako wadliwy.
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6