problem z silnikiem nierówna praca przy obrotach 1200-1400(diesel)

Postprzez czepo1 » 17 maja 2010, 22:32

Witam !mam problem z mazda 6 rok produkcji 2002 silnik diesel usterka polega na tym ze silnik nierówno prcuje przy obrotach 1200-1400 dałem do sprawdzenia wtryskiwacze okazało sie ze jeden ma za duzą dawke przelewową czy to moze byc przyczyną nierównej pracy ?
Ostatnio edytowano 18 maja 2010, 08:59 przez czepo1, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 17 maja 2010, 22:20
Posty: 4
Skąd: gubin
Auto: mazda 6 cidt 120km mazda mpv136km diesel

Postprzez Wojtek » 17 maja 2010, 23:36

A czasem wtryskiwacze nie klepia?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez czepo1 » 18 maja 2010, 07:23

tak klepią przy niskich obrotach
Początkujący
 
Od: 17 maja 2010, 22:20
Posty: 4
Skąd: gubin
Auto: mazda 6 cidt 120km mazda mpv136km diesel

Postprzez Grzyby » 18 maja 2010, 08:32

Proszę o sensowne nazwanie tematu.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 18 maja 2010, 17:35

może Forte lub coś podobnego zastosować,
jeśli nic to nie da,to do wymiany,absolutnie !
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Wojtek » 19 maja 2010, 22:27

czepo1 zacznij od wymiany podkladek pod wtryskami. Poczytaj o tym na forum...
Do tego potrzebujesz podkladki miedziane i uszczelke pod kape zaworowa...
Koszt tego w UK – 40 funtow (w ASO)... Ty nie masz uzupelnionego profilu, wiec nie wiem skad jestes...
Powodzenia <spoko>
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez czepo1 » 20 maja 2010, 18:11

jak by było mało to mi sie rosypała mpv dobrze ze mam jeszcze rower <płacze>
Początkujący
 
Od: 17 maja 2010, 22:20
Posty: 4
Skąd: gubin
Auto: mazda 6 cidt 120km mazda mpv136km diesel

Postprzez Wojtek » 20 maja 2010, 19:43

A co jej jest? MPV mam na mysli...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Enduro » 20 maja 2010, 20:22

67igor1 napisał(a):A co jej jest? MPV mam na mysli...

no!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez czepo1 » 21 maja 2010, 09:05

w mpv siadła pompa oleju !!! dodam tylko ze ma 107tys km przebiegu super co!!!
Początkujący
 
Od: 17 maja 2010, 22:20
Posty: 4
Skąd: gubin
Auto: mazda 6 cidt 120km mazda mpv136km diesel

Postprzez skubiszek » 21 maja 2010, 11:06

i to jest problem silników naszych ! niemieckie serwisy na wpół winią zapieczony smok i pompe oleju jeśli chodzi o zatarcie silnika...

z tego co ja wiem, pompa oleju dostępna tylko w ASO i koszt ok 1400 zł....
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Intruz » 23 cze 2010, 15:43

A u mnie sie pojawily falujące obroty przez pierwsze ~5s pracy silnika ale tylko po odpaleniu na zimnym silniku. Po kilku sekundach jest już OK. Zbiegło się to z dolaniem przeze mnie do zbiornika wyrównawczego (ok 0,5l) płynu chłodniczego. Myślicie że może to być zapowietrzenie układu czy po prostu zbieg okoliczności i przyczyny należy szukać gdzie indziej? Dodam że wahnięcie obrotów wynosi ~300-400. Silnik Diesel 2.0 M6 2003r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2005, 12:48
Posty: 79 (0/3)
Skąd: Krakow
Auto: M6 GG 2.0 CiTD 2003r

Postprzez Enduro » 26 cze 2010, 23:43

Intruz napisał(a):... po prostu zbieg okoliczności i przyczyny należy szukać gdzie indziej? .

tak!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6