problem z silnikiem nierówna praca przy obrotach 1200-1400(diesel)
Strona 1 z 1
Witam !mam problem z mazda 6 rok produkcji 2002 silnik diesel usterka polega na tym ze silnik nierówno prcuje przy obrotach 1200-1400 dałem do sprawdzenia wtryskiwacze okazało sie ze jeden ma za duzą dawke przelewową czy to moze byc przyczyną nierównej pracy ?
Ostatnio edytowano 18 maja 2010, 08:59 przez czepo1, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 maja 2010, 22:20
- Posty: 4
- Skąd: gubin
- Auto: mazda 6 cidt 120km mazda mpv136km diesel
może Forte lub coś podobnego zastosować,
jeśli nic to nie da,to do wymiany,absolutnie !
E.
jeśli nic to nie da,to do wymiany,absolutnie !
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
czepo1 zacznij od wymiany podkladek pod wtryskami. Poczytaj o tym na forum...
Do tego potrzebujesz podkladki miedziane i uszczelke pod kape zaworowa...
Koszt tego w UK – 40 funtow (w ASO)... Ty nie masz uzupelnionego profilu, wiec nie wiem skad jestes...
Powodzenia
Do tego potrzebujesz podkladki miedziane i uszczelke pod kape zaworowa...
Koszt tego w UK – 40 funtow (w ASO)... Ty nie masz uzupelnionego profilu, wiec nie wiem skad jestes...
Powodzenia

Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
67igor1 napisał(a):A co jej jest? MPV mam na mysli...
no!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
i to jest problem silników naszych ! niemieckie serwisy na wpół winią zapieczony smok i pompe oleju jeśli chodzi o zatarcie silnika...
z tego co ja wiem, pompa oleju dostępna tylko w ASO i koszt ok 1400 zł....
z tego co ja wiem, pompa oleju dostępna tylko w ASO i koszt ok 1400 zł....
- Od: 9 kwi 2010, 23:30
- Posty: 251
- Skąd: Zach-Pom
- Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi
A u mnie sie pojawily falujące obroty przez pierwsze ~5s pracy silnika ale tylko po odpaleniu na zimnym silniku. Po kilku sekundach jest już OK. Zbiegło się to z dolaniem przeze mnie do zbiornika wyrównawczego (ok 0,5l) płynu chłodniczego. Myślicie że może to być zapowietrzenie układu czy po prostu zbieg okoliczności i przyczyny należy szukać gdzie indziej? Dodam że wahnięcie obrotów wynosi ~300-400. Silnik Diesel 2.0 M6 2003r.
Intruz napisał(a):... po prostu zbieg okoliczności i przyczyny należy szukać gdzie indziej? .
tak!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6