na podstawie mojej obserwacji..
polecam wszystkim, ktorzy odrecaja miske oleju w celu
m.in. jej oczyszczenia, aby:
dokrecic sruby mocujace korbowody lub najlepiej wszystkie!
oczywiscie odpowiednim momentem, jak fabryka zaleca!!!
powod:
widzialem juz dwa silniki M3 i M6 diesel,
gdzie sruby sie poluznily i potem urwaly,
co spowodowalo kpl. uszkodzenie silnikow
optymalnie jest wkrecic je na specjalny klej do gwintow...
E.
Urwany korbowód
Strona 1 z 1
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ni niezłe jaja.. to jak z chińskimi wózkami widłowymi .. po zakupie najlepiej podokręcać wszystkie śruby!!!.
Dzięki za informacje, czy to tylko dotyczy CITD? czy też DITD? ale chyba nikt z DITD nie informowało takim problemie wcześniej...
Dzięki za informacje, czy to tylko dotyczy CITD? czy też DITD? ale chyba nikt z DITD nie informowało takim problemie wcześniej...
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
Riki napisał(a):DiTD ten problem na 101% nie dotyczy....
wszyscy fachowcy od silnikow zalecaja absolutnie wymiane srub przy naprawie silnika i odpowiednie dokrecenie kluczem dynamometrycznym
z odpowiednim momentem (Nm!)
najbardziej narazone na zerwanie to sruby na korbowodach!
wiadomo, ze wielu tego nie robi, lub niewielu to wymienia,
bo i po co?
ale to ryzyko w porownaniu z kosztem nowych 8 srubek
jest spore i na 100% nieoplacale przy uszkodzeniu jednostki...
szerokosci!
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
wszyscy fachowcy od silnikow zalecaja absolutnie wymiane srub przy naprawie silnika i odpowiednie dokrecenie
Poczytaj instrukcje serwisowe – jest w nich o tym kiedy zmienić śruby (nie zawsze trzeba)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Enduro napisał(a):wszyscy fachowcy od silnikow zalecaja absolutnie wymiane srub przy naprawie silnika i odpowiednie dokrecenie kluczem dynamometrycznym
Pytanie ile fachowców posiada taki klucz. Bo za każdym razem gdy o niego pytam, to słyszę odpowiedź:
– "Nie posiadamy takiego, bo mam wyczucie".
albo
– "Mamy, ale i tak nie używamy, bo nigdy nie był potrzebny".

164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):Enduro napisał(a):wszyscy fachowcy od silnikow zalecaja absolutnie wymiane srub przy naprawie silnika i odpowiednie dokrecenie kluczem dynamometrycznym
Pytanie ile fachowców posiada taki klucz. Bo za każdym razem gdy o niego pytam, to słyszę odpowiedź:
– "Nie posiadamy takiego, bo mam wyczucie".
albo
– "Mamy, ale i tak nie używamy, bo nigdy nie był potrzebny".
ja kupilem sobie nowy-nasadke hazeta za 5 Euro!!!
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6