Doposażenie M6: tempomat, komputer....
podwójny = z dwiema parami styków (GJ6E), ma wtedy 4 PINy
auto bez CC ma pojedynczy (GJ6A), z dwoma PINami
auto bez CC ma pojedynczy (GJ6A), z dwoma PINami
newbie napisał(a):podwójny = z dwiema parami styków (GJ6E), ma wtedy 4 PINy...
no o tym wlasnie juz bylo...

IceMan2008 napisał(a):Dzisiaj kombinowałem jeszcze ale jak na złość świeci się tylko main course i nic więcej,
a jak juz zalozysz podwojny, to poszukaj watku o diagnozowaniu tempomatu... tam bylo co i jak
ps. dzieki za uzupelnienie profilu
Panowie mam taki czujnik czyli ten 4 pinowy

Co muszę jeszcze ekstra zmienić by ożywić ten tempomat jest opcja że trzeba będzie zajechać do elektryka i coś poustawiać w sterowniku
Pozdrawiam

Co muszę jeszcze ekstra zmienić by ożywić ten tempomat jest opcja że trzeba będzie zajechać do elektryka i coś poustawiać w sterowniku
Pozdrawiam
- Od: 31 lip 2011, 10:51
- Posty: 23
- Auto: Mazda6 Sport Wagon
2.0 l Diesel 2006r
Witam serdecznie
Mam jeszcze pytanie jeśli chodzi o czujniki przy pedałach bo zauważyłem że ten wysunięty plastik z okrągłą główką cały czas dotyka pedału hamulca czy tak może być czy trzeba regulować trzeba by było wyregulować śrubą która jest na pedale hamulca aby nic nie dotykało.
Może to ona wyłącza cały czas tempomat
Pozdrawiam
Mam jeszcze pytanie jeśli chodzi o czujniki przy pedałach bo zauważyłem że ten wysunięty plastik z okrągłą główką cały czas dotyka pedału hamulca czy tak może być czy trzeba regulować trzeba by było wyregulować śrubą która jest na pedale hamulca aby nic nie dotykało.
Może to ona wyłącza cały czas tempomat
Pozdrawiam
- Od: 31 lip 2011, 10:51
- Posty: 23
- Auto: Mazda6 Sport Wagon
2.0 l Diesel 2006r
Czujnik sam w sobie ma regulacje wysokości. Na pedale hamulca nic nie ruszasz. Najlepiej ustawić go tak żeby był mały odstęp od pedału wtedy będziesz miał pewność że nie jest wciśnięty i nie rozłącza.
U mnie nie dotyka.
Weź jeszcze miernik i sprawdź czy nigdzie nie masz zwarć do masy.
U mnie nie dotyka.
Weź jeszcze miernik i sprawdź czy nigdzie nie masz zwarć do masy.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
marex napisał(a):Najlepiej ustawić go tak żeby był mały odstęp od pedału wtedy będziesz miał pewność że nie jest wciśnięty i nie rozłącza.
ja ustawialem na mniej niz 1mm odstepu...
Witam
Niestety nie udało mi się nic zrobić
do Aso mam około 50 km więc specjalnie jechać nie będę jeśli mi się uda w przyszłości coś załatwić w ASO to się odezwę
Niestety nie udało mi się nic zrobić
do Aso mam około 50 km więc specjalnie jechać nie będę jeśli mi się uda w przyszłości coś załatwić w ASO to się odezwę
- Od: 31 lip 2011, 10:51
- Posty: 23
- Auto: Mazda6 Sport Wagon
2.0 l Diesel 2006r
Witam wszyskich forumowiczów.
Minął prawie rok kiedy ostatni raz pisaliście o dołożeniu komputera pokładowego.
Od tamtej pory nikt nie wie czy sama wymiana wyświetlacza daje efekty, czy trzeba coś jeszcze dołożyć?
Ja mam madzie z końca serii przed lift (2005) w dislu i głeboko sie zastanawiam nad wymianą tegoż właśnie wyświetlcza???
Pytanie tylko czy to działa??
Z góry dziekuje za odpowiedzi
Pozdro
Minął prawie rok kiedy ostatni raz pisaliście o dołożeniu komputera pokładowego.
Od tamtej pory nikt nie wie czy sama wymiana wyświetlacza daje efekty, czy trzeba coś jeszcze dołożyć?
Ja mam madzie z końca serii przed lift (2005) w dislu i głeboko sie zastanawiam nad wymianą tegoż właśnie wyświetlcza???
Pytanie tylko czy to działa??
Z góry dziekuje za odpowiedzi
Pozdro
Witam
Minął ponad miesiąc i zero odzewu z waszej strony
Tak więc zdecydowałem się na wymiane samego wyświetlacza.
Trzy dni temu wymieniłem owy wyświetlacz i tak jak u kolegi wyżej też w funkcjach spalania pokazuje tylko same ----.
W ukrytych funkcjach "trip computer" w miejscach(nie pamiętam kodów, bodajże 50 i 51) gdzie wyświetla ilość paliwa w baku i tam gdzie dokonuje się korekty spalania pokazuje tylko --.
Kolega OGRYZ myślał że taki objaw wynika z rodzaju radia. Otóż ja mam radio z CD/MP3 (nie bose) i też jak u niego wyświetla tylko ----.
Dodam że klime mam manual (na pokretła).
Macie jakieś sugestie jak to ożywić?
Z góry dziękuje za jakiekolwiek podpowiedzi.
Pozdrawiam
Minął ponad miesiąc i zero odzewu z waszej strony
Tak więc zdecydowałem się na wymiane samego wyświetlacza.
Trzy dni temu wymieniłem owy wyświetlacz i tak jak u kolegi wyżej też w funkcjach spalania pokazuje tylko same ----.
W ukrytych funkcjach "trip computer" w miejscach(nie pamiętam kodów, bodajże 50 i 51) gdzie wyświetla ilość paliwa w baku i tam gdzie dokonuje się korekty spalania pokazuje tylko --.
Kolega OGRYZ myślał że taki objaw wynika z rodzaju radia. Otóż ja mam radio z CD/MP3 (nie bose) i też jak u niego wyświetla tylko ----.
Dodam że klime mam manual (na pokretła).
Macie jakieś sugestie jak to ożywić?
Z góry dziękuje za jakiekolwiek podpowiedzi.
Pozdrawiam
Kily napisał(a):Trzy dni temu wymieniłem owy wyświetlacz i tak jak u kolegi wyżej też w funkcjach spalania pokazuje tylko same ----.
a dotankowałeś auto do fulla i przejechałeś kilkadziesiąt km
obawiam się że problem może leżeć po innej stronie:
Nie chcę straszyć, ale w Twoim wypadku nie wiem czy w ogóle komputer pokładowy ruszy.
Na początku zatankuj do pełna.
Kily napisał(a):W ukrytych funkcjach "trip computer" w miejscach(nie pamiętam kodów, bodajże 50 i 51) gdzie wyświetla ilość paliwa w baku i tam gdzie dokonuje się korekty spalania pokazuje tylko --.
Nie chcę straszyć, ale w Twoim wypadku nie wiem czy w ogóle komputer pokładowy ruszy.
Na początku zatankuj do pełna.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Podstawowe pytanie
Czy w podstawowej wersji ( z klimą manualną) ma informacje o poziome paliwa na magistrali CAN. Zastanawia mnie to dlatego ponieważ piszesz że w ukrytych opcjach licznika masz ___ . Jeżeli nie ma info to
i wydałeś nie potrzebnie kasę na wyświetlacz
Czy w podstawowej wersji ( z klimą manualną) ma informacje o poziome paliwa na magistrali CAN. Zastanawia mnie to dlatego ponieważ piszesz że w ukrytych opcjach licznika masz ___ . Jeżeli nie ma info to

Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
I tu możesz mieć racje.
Pytanie jak sprawdzić czy te informacje wogóle krążą po magistrali CAN???
Faktem jest że te kody w ukrytych funkcja są.
Może to kwestia tylko softu albo jakiegoś dodatkowego czujnika??
Pytanie jak sprawdzić czy te informacje wogóle krążą po magistrali CAN???
Faktem jest że te kody w ukrytych funkcja są.
Może to kwestia tylko softu albo jakiegoś dodatkowego czujnika??
Ostatnio edytowano 12 mar 2013, 21:03 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Powód: nie ma potrzeby cytowania całego ostatniego posta
Kody są dlatego, że obsługuje je licznik (liczniki są we wszystkich m6 takie same), ale nie dostaje od innego modułu informacji poziome paliwa i dlatego są kreski info w tym wypadku do licznika może lecieć analogowo a nie cyfrowo pozamiatane.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
i leci on analogowo...
moze byc tez tak, ze w liczniku nie ma przejscia w tych wersjach pomiedzy sygnalem a mikroprocesorem...
moze byc tez tak, ze w liczniku nie ma przejscia w tych wersjach pomiedzy sygnalem a mikroprocesorem...
Wojtek napisał(a):i leci on analogowo...
moze byc tez tak, ze w liczniku nie ma przejscia w tych wersjach pomiedzy sygnalem a mikroprocesorem...
Tzn???
Nie ma przyejścia tzn że brak tylko podłączenia czyli jakiegoś kabelka czy brak modułu odpowiedzialnego na zmiane analogowego sygnału na cyfrowy???
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6