Pobór prądu w czasie spoczynku(na postoju) – wyłączony silnik

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez lootec1 » 27 paź 2010, 19:39

a schematu nikt nie posiada?
Ostatnio edytowano 27 paź 2010, 19:51 przez lootec1, łącznie edytowano 1 raz
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez lootec1 » 27 paź 2010, 19:50

no grzanie fotela mi nie dziala ... a mata grzewcza nie jest na innym bezpieczniku?
nie ma co płakać skakać sobie do gardeł
bo tak wyszło nie ma już nic tylko przyszłość
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 paź 2010, 11:56
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GY 136 KM 2003

Postprzez zetek » 6 sty 2011, 21:26

Problem rozwiązany ????????????
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez pawelsz » 29 wrz 2011, 13:04

Witam
Czy ktos kiedyś mierzył jakie jest spoczynkowe zuzycie pradu w Mazdzie 6?

Bo siadl mi ostatnio akumulator, stwierdziłem – zdaza sie,ma 6 lat to zakupie nowy
Ale wczesniej pomyslalem ze zmierze jaki jest pobór pradu przy wyłączonym silniku.
No i okazało sie, że ponad 0.2 A. – niestety mój miernik ma tylko pomiar do 0.2A – nie wiem ile dokładnie
Ale i tak 0.2 to zdecydowanie za duzo ( powinno byc teoretycznie ok 0.05-0.1 A)
Ale moze ktos z was mierzyl ten pobór i w Mazdzie jest wiecej... ?

Zgóry dzieki za wszelkie informacjie

pawels
Ostatnio edytowano 30 wrz 2011, 14:31 przez pawelsz, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez Wojtek » 29 wrz 2011, 15:02

pawelsz napisał(a):No i okazało sie, że...

Po pierwsze.
Czy serwisowales akumulator: minimum raz w roku.

Po drugie.
W jakich konkretnie warunkach przeprowadziles pomiar, bo stwierdzenie, ze

pawelsz napisał(a):jaki jest pobór pradu przy wyłączonym silniku.

nie jest precyzyjne, a jego interpretacji moze byc wiele...

Po trzecie.
Po co Tobie informacja i znikomym poborze pradu? :>
badania prowadzisz, czy ksiazke piszesz... :|

Po czwarte.
Prosze o poprawne nazwanie tematu... przeczytaj regulamin... czas na to 24h – inaczej kosz
Ps. Czy mozesz uzupelnic swoj profil uzytkownika?
dziekuje
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pawelsz » 30 wrz 2011, 13:08

Po pierwsze – nie

Po drugie – silnik wylączony, wyłaczone wszystkie światla i lampki, zamkniety centralny zamek, wyłączona syrena alarmu.
Pomiar trwa minutę.

Po trzecie – potrzebe mi po to bo wydaje m i sie ze u mnie jest jakis odbiornik który pobiera prąd mimo wyłączonych wszystkich odbiorników.
I juz wiem ze pobór w Mazdzie 6 zmierzony jest na poziomie 10mA – u mnie jest ponad 200mA więc cos jest źle – musze tylko odkryc co.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez siemek55 » 30 wrz 2011, 13:14

Wyciągaj po kolei bezpieczniki i zobaczysz który to obwód. Potem już tylko lista odbiorników podpiętych do bezpiecznika i z pewnością go zidentyfikujesz.
P.S. kable mogą mieć upływność, ale nie aż taka dużą. W oplu miałem podobnie (po 4-ech dniach aku był trup). Radio pionka robiło bokiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2011, 10:18
Posty: 1315 (63/18)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 GJ'15 2.5 AT Skypassion
M3 BK'03 1.6

M6 GY'05 2.0/pojechała do szwagra ;)

Postprzez pawelsz » 30 wrz 2011, 14:21

Udało mi sie zmierzyc w koncu pobór
I tu dziwna rzecz- waha sie miedzy 0.1 A do 0.4 A

Czyli cos pracuje ale nie stale tylko sie jakby wzbudza...
ostatnio mialem wymieniony przegub w kole – czy tam nie ma jakis wiazek przewodów (np od ABS)?
Bo zastanawiam sie czy cos mechanik nie pochrzanił – problem zaczął sie dzień po odbiorze samochodu z serwisu.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez lukasz_mazowsze » 19 paź 2012, 15:11

Witajcie.
Miałem już słaby akumulator i postanowiłem go wymienić. Dzisiaj fachowiec przy wymianie sprawdził miernikiem i okazuje się, że wyłączone auto pożera około 0,4-0,5 A prądu.
Co to może być? Od czego zacząć poszukiwania? Jak domowymi sposobami coś stwierdzić?

Pozdrawiam,
Łukasz

P.S. Prośba do adminów – nie zamykajcie mi tematu bo było, bo gdzieś jest temat poruszony, bo użyj "szukaj". To dla mnie bardzo ważne i każda odpowiedź jest na miarę złota... A nie mam czasu przeszukiwać forum i czytać każdy jeden post.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2012, 21:38
Posty: 11
Auto: Mazda 6 Station Wagon 2006 (2.3 automat)

Postprzez przemek_bsi » 19 paź 2012, 15:43

Ja kiedyś w starym nissanie miałem podobny problem. Wyciągając po kolei bezpieczniki sprawdzałem pobór prądu. Okazało się, że radio "ciągnęło" ponad 0,5A.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2011, 16:27
Posty: 92 (1/1)
Skąd: Siemiatycze
Auto: Mazda 6 2.0 136hp

Postprzez dobrzyn22 » 19 paź 2012, 17:51

P.S. Prośba do adminów – nie zamykajcie mi tematu bo było, bo gdzieś jest temat poruszony, bo użyj "szukaj".
łatwo powiedzieć...to podstawa pracy, którą tutaj wykonujemy i od niej zależy, czy jest jako-taki porządek, czy też robi się niezły bajzel...
To dla mnie bardzo ważne i każda odpowiedź jest na miarę złota

a myślisz, że inni mają mniej ważne problemy <co?>
A nie mam czasu przeszukiwać forum i czytać każdy jeden post

mam wrażenie, że chcesz wymagać coś od innych , nie dając nic od siebie :|

PS. wątek łączę z istniejącym – przejrzyj chociaż to, co w nim się znajduje <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez lukasz_mazowsze » 20 paź 2012, 07:57

Szanowny adminie – dziękuję za wyrozumiałość. Jednocześnie wydaje mi się, że mój pogląd nie będzie odosobniony. Uważam, że to nie jest dobra tendencja – zamykanie tematów i traktowanie forumowiczów "z góry", jak uczniów w szkole. Na pewno wiele osób jest blisko usunięcia konta i poszukania innego forum ze względu na takie traktowanie i uporczywe zamykanie lub "żonglowanie" tematami.

Wracając do tematu. Zauważyłem, że przyciski na drzwiach kierowcy do otwierania 3 szyb pasażerów nie działają. Działa tylko przycisk do otwierania szyby kierowcy. Natomiast pasażer może sam otworzyć sobie szybę. Czy to może oznaczać, że coś jest nie tak z wiązką przewodów z drzwi pasażera, czy ma to jakiś związek z wymianą akumulatora (wymiana spowodowała skasowanie pamięci radia i ustawień foteli)?

Pozdrawiam,
Łukasz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2012, 21:38
Posty: 11
Auto: Mazda 6 Station Wagon 2006 (2.3 automat)

Postprzez Wojtek » 20 paź 2012, 09:01

Witam kolrge...
Po1. Zaakceptowales regulamin I zgodzolrs sie dzialac wedlug zasad tego forum.... A wymagasz od moderatora "indywidualnego" traktowania...
Po2. zakladasz temat, a nie wysileles sie aby wyszukac tematy np. Po objawach...
Po3. Co maja rozprogramowane szyby z poborem pradu w czasie spoczynku?
Po 4. Kiedy lolega serwisowal swoj akumulator?

Uwazam, ze takie wypisywanie bzdur o dzialaniu moderatorow mialo na celu zasloniecie wszystkim oczu... I czekanie na odpowiedz podanej "na tacy"
Prosze przestrzegac regulaminu...
Tapatalk2
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dobrzyn22 » 20 paź 2012, 10:12

lukasz_mazowsze napisał(a):uporczywe zamykanie lub "żonglowanie" tematami.

Szanowny forumowiczu,uporczywe zamykanie występuje tylko wtedy, kiedy użytkownik nie respektuje regulaminu.(i uporczywie zakłada osobne tematy,chociaż takowe już na forum istnieją).

Co do "żonglowania"(tak w ogóle, to tak bym tego nie nazwał)-jest to wyłącznie następstwo powyższego...Zakładasz nowy temat, a skoro taki już istnieje zostaje połączony z już istniejącym – to chyba oczywiste, że służy to wyłącznie zachowaniu odpowiedniej przejrzystości i porządku na forum.

Kolejna sprawa sam jesteś sprawcą robienia bałaganu-najlepszy przykład jest w postach powyżej – zakładałeś wątek o upływie(poborze) prądu w czasie spoczynku, a teraz pytasz o rozprogramowane szyby.

I na koniec – zawalanie wątku uwagami do moderatorów chyba niczemu nie służy, oprócz bezpodstawnego wylewania żalu...na przyszłość tego typu uwagi proszę załatwiać przez PW, ewentualnie są odpowiednie wątki od tego (np. uwagi do funkcjonowania forum)

PS. powyższe "wypociny" zostaną później posprzątane

PS.2. przypominam
wątek łączę z istniejącym – przejrzyj chociaż to, co w nim się znajduje <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 22 paź 2012, 10:02.
Powód: OT

Postprzez art_us » 13 sie 2013, 11:37

Wita, u mnie pobór prądu wynosi 0,01 A :–). Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2010, 10:02
Posty: 67 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: MAZDA6 GY 136 KM 2002 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6