tapatalk 2
Montaż świateł do jazdy dziennej
Te światła są super tylko szkoda że za szerokie
http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dzienne ... 27290.html
Dopisano 25 cze 2013, 20:23:
Te światła są super tylko szkoda że za szerokie
http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dzienne ... 27290.html

Dopisano 25 cze 2013, 20:23:
Te światła są super tylko szkoda że za szerokie

- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Hejka, mam problem, o którym już wywiązała się dyskusja w wątku viewtopic.php?f=409&t=115833&p=2668982#p2668982
Podłączyłem sobie halogeny w reflektorach jako światła dzienne do tego samego bezpiecznika co ty, czyli wtryski. Problem jest w tym że teraz mam funkcję coming home
Prąd w skrzynce bezpieczników wyłączany jest przez jakiś automat dopiero 1:30 minuty po przekręceniu kluczyka (wyłączeniu zapłonu).
Widzę po zdjęciach że twoja 6-ka też jest po lifcie. Masz może to samo zjawisko?
Podłączyłem sobie halogeny w reflektorach jako światła dzienne do tego samego bezpiecznika co ty, czyli wtryski. Problem jest w tym że teraz mam funkcję coming home
Widzę po zdjęciach że twoja 6-ka też jest po lifcie. Masz może to samo zjawisko?
- Od: 30 mar 2013, 20:51
- Posty: 39
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 '05r. 147KM 2.0
Benzyna + LPG
Stag 300 ISA 2
Ryhu napisał(a): Masz może to samo zjawisko?
Ja u siebie mam to samo.
Chłopaki mają Diesle może dlatego szybciej znika tam napięcie.
Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję i ... i to chyba wszystko.


Do zainteresowanych – ten wątek jest o montażu świateł, a nie o innych rzeczach....
Posty dotyczące ew. zakłóceń zostały wydzielone i umieszczone w nowym wątku:
viewtopic.php?f=409&t=159438&view=unread#unread
Posty dotyczące ew. zakłóceń zostały wydzielone i umieszczone w nowym wątku:
viewtopic.php?f=409&t=159438&view=unread#unread
wystarczy że się położysz na ziemi, odkręcisz dwie śruby podtrzymujące osłony, o dostęp do kratek masz gotowy. Wciśnij je z wyczuciem w kierunku wewnętrznym zderzaka i masz je zdemontowane. Wyciągasz je poprzez powstałą przestrzeń pomiędzy wcześniej zdemontowanymi osłonami a zderzakiem. Montaż w odwrotnej kolejności.
I światła zamontowane, przyznam że troche kombinowania było bo miejsca od spodu nie ma za dużo od strony pasażera, musiałem odkręcić klakson.
Ogólnie nie ma tragedi, jutro dodam zdjęcia, wyszło mi bardzo estetycznie
Powiedzcie mi tylko, czy normalne jest że swiatła dzienne gasną dopiero po około minucie od zgaszenia auta?
Ogólnie nie ma tragedi, jutro dodam zdjęcia, wyszło mi bardzo estetycznie
Powiedzcie mi tylko, czy normalne jest że swiatła dzienne gasną dopiero po około minucie od zgaszenia auta?
- Od: 6 maja 2013, 13:33
- Posty: 5
- Auto: Vectra B '95 1.6 16v
[quote="max1207"]tak mam nssc i sterownik z oznaczeniem A
możesz napisać jakie to dokładnie masz ledy i czy współpracują ci z czujnikiem zmierzchu znaczy czy same gasną jak masz światła ustawione w pozycji auto i zapalą się xenony?
możesz napisać jakie to dokładnie masz ledy i czy współpracują ci z czujnikiem zmierzchu znaczy czy same gasną jak masz światła ustawione w pozycji auto i zapalą się xenony?
- Od: 26 maja 2013, 09:55
- Posty: 13
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Auto: M6 GY 06r. 2.0 Pb +LPG
NSSC 506HP
http://allegro.pl/show_item.php?item=3440912609
I swiatła sie same włączają jak się sciemnia, auto działa

I swiatła sie same włączają jak się sciemnia, auto działa
- Od: 6 maja 2013, 13:33
- Posty: 5
- Auto: Vectra B '95 1.6 16v
A tak to wygląda u mnie. Ledy wciśnięte w miejsce halogenów.
Lampki z Castoramy po 40 zł szt. (12v kąt świecenia 54 stopnie całe 4W mocy), pasują jak z tego auta i przekaźnik uniwersalny za 11zł plus dwie godzinki roboty i wygląda prawie jak oryginał.
Lampki z Castoramy po 40 zł szt. (12v kąt świecenia 54 stopnie całe 4W mocy), pasują jak z tego auta i przekaźnik uniwersalny za 11zł plus dwie godzinki roboty i wygląda prawie jak oryginał.
-
Toomekz
Witam u mnie wystąpił następujący problem zamontowałem sobie ledy NSSC 506 hp podłączenie zrobiłem tak jak kolega dobrzyn22 czyli jeden kabelek pod bezpiecznik od wtrysków drugi pod postoje i po przejechaniu 50km zapaliła się kontrolka od silnika. Odłączyłem aku skasowałem błędy i spróbowałem podłączyć tym razem pod bezpiecznik ENG BAR niestety po kilku km obroty silnika zaczęły falować prawie do zera. Ledy na razie odłączyłem ale kontrolka silnika znowu się zapaliła.
moje pytanie czy to możliwe ze to sterownik od ledów tak zakłóca prace silnika? sterownik mam z oznaczeniem A. Może ktoś podpowie gdzie spróbować jeszcze podłączyć te ledy chodzi o plus po stacyjce?
przeczytałem cały temat ale nikt nie wspominał o takich kłopotach miał ktoś podobne problemy? PS.mam benzynę nie diesla. Z góry dzięki za pomoc.
moje pytanie czy to możliwe ze to sterownik od ledów tak zakłóca prace silnika? sterownik mam z oznaczeniem A. Może ktoś podpowie gdzie spróbować jeszcze podłączyć te ledy chodzi o plus po stacyjce?
przeczytałem cały temat ale nikt nie wspominał o takich kłopotach miał ktoś podobne problemy? PS.mam benzynę nie diesla. Z góry dzięki za pomoc.
- Od: 26 maja 2013, 09:55
- Posty: 13
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Auto: M6 GY 06r. 2.0 Pb +LPG
lewis napisał(a):Może ktoś podpowie gdzie spróbować jeszcze podłączyć te ledy chodzi o plus po stacyjce?
bierzesz najprostszy miernik za 30 zł i sprawdzasz, gdzie pojawia się napięcie...
lewis napisał(a):moje pytanie czy to możliwe ze to sterownik od ledów tak zakłóca prace silnika?
moim zdaniem – jak najbardziej tak
Dobrze było by też odczytać kod błędu, aby wyeliminować (mało prawdopodobny, ale jednak) zbieg okoliczności
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6