Nie mruga swiatłami
Strona 1 z 1
Dzisiaj instalowałem centralny zamek z kluczyka BX40 do oryginalnego centralnego azamka. I moj problem polega na tym ze nie moge podłączyć(kabel brązowy od BX40) kabla zeby moja madzia mrugała światłami. Na forum nie mogłem znaleść zeby ktos mialtaka sytuację. Próbowałem podłączyć pod wtyczkę swiateł awaryjnych ale jak podłączylem ten kabel brązowy to mrugały mi swiatła pod popielniczka sprawdza;em kazdy kabelek od tej wtyczki i to samo. Gdzie mam podłączyc ten kabel brązowy od BX40 i jakiej kostki szukać. Mazda 323c BA 95r
- Od: 15 lut 2009, 11:45
- Posty: 69
- Auto: Mazda 6 sport kombi 2,0 MZR 2008
potrafi, spokojnie...
ale najpierw dobrze poszukaj
a jak nie znajdziesz to możesz zrobić tak viewtopic.php?f=29&t=87933
i podłączasz do kierunkowskazów, np przy kierownicy do przełącznika zespolonego.
ale najpierw dobrze poszukaj
a jak nie znajdziesz to możesz zrobić tak viewtopic.php?f=29&t=87933
i podłączasz do kierunkowskazów, np przy kierownicy do przełącznika zespolonego.
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Wlasnie rozpracowalem 'wstepnie' temat centrali z pilota – dziala juz sprawnie (otwiera & zamyka). Ale chcialbym wpiac sie jeszcze w kierunki...z centrali wychodza mi dwa kable na kierunkowskazy – i teraz pytanie: gdzie mam lokalizować (a moze ktos juz wie jakie kolory maja kable odpowiedzialne za kierunek L i P i gdzie mam ich szukac) i czy na kazdym z osobna kablu musze podlaczac diode prostownicza? i co sie stanie jak zle sie podlaczy polaryzacje?
- Od: 19 lis 2009, 18:27
- Posty: 26
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92
kolego dr poszukaj na forum a na pewno znajdziesz
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Tak – zapoznalem sie z tematem przed napisaniem pytania, ale jedynie co znalazlem to odpowiedz rzedu: cyt.: 'ja wpialem sie w kostke na kolumnie kierownicy'. Tak wiec jak ktos zmagal sie z tym problemem to prosilbym o rade (ktora to kosc pod kierownica i kolorystyka kabli L i P kierunek no i co z tymi diodami <na kazdy kierunek trza?> oraz jakie konsekwencje niesie wadliwa polaryzacja).
- Od: 19 lis 2009, 18:27
- Posty: 26
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG 1.8 16V SOHC '92
dr napisał(a):Jest jakaś reguła? (jak powinno być prawidłowo)
reguła jest tak, że mruga tyle razy jak jest zaprogramowany sterownik centralki, a to już zależy od producenta i modelu
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
bardzo możliwe, ale wtedy daje się dwie diody (półprzewodniki, nie led) i podłącza się do jednego kabla – opis jest na forum
ale wcześniej sprawdź cz aby na pewno masz jeden kabel, bo możesz mieć dla, ale na jednym się spalił bezpiecznik
ale wcześniej sprawdź cz aby na pewno masz jeden kabel, bo możesz mieć dla, ale na jednym się spalił bezpiecznik
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6