Dzięki Yard za podpowiedź:)
Jestem świeżo po regeneracji rozrusznika chciałem zrobić fotorelacje ale niestety padła bateria w tel i klapa

Może niedługo zrobię zdjęcia i je dodam:)
potrzebne narzędzia to klucz/nasadka z grzechotka nr 12 i 10 i to właściwie wszystko co nam potrzeba aa i oczywiście kanał.
a więc ruszamy. dla ułatwienia najlepiej zdjąć plastik nad chłodnicą (dolotowy powietrza) oraz górną część obudowy filtra powietrza. Odkręcamy mocowanie akumulatora oraz klemy i go wyciągamy – w obydwóch przypadkach klucz nr 10. do skrzyni jest przykręcona blaszka do której przyczepiona jest wiązka kabli jest ona na klucz 12 odkręcamy i ukazują nam się dwie śruby (12) od rozrusznika. odkręcamy je.
wchodzimy do kanału i patrząc na filtr oleju po lewej jego stronie jest rozrusznik odsłaniamy gumę/osłonkę która przykrywa przewód + (przykręcony nakrętka na 12 klucz). została nam do odkręcenia jeszcze jedna śruba na klucz 12 która jest dobrze widoczna i sie znajduje pod rozrusznikiem. delikatnie okręcając rozrusznikiem wyciągamy go w dół między kolumną kierownicza a mocowaniem silnika.
czas wyciągnięcia i włożenia 1h
Powodzenia
