zapiekanie się pierścieni

Postprzez ram » 10 cze 2008, 18:24

Czy silnika 1.8 z Premacy równiez dotyczy problem zapiekania sie pierścieni olejowych znany z silników FS i FP z modeli GE i GF?
Widziałem dziś takie auto z roku 2000, sprowadzone z Włoch, z załozonym tam gazem (BRC): Silnik chodzi bardzo ładnie, klimatyzacja również, lepiej chłodzi niż w mojej GW. Zwróciłem jednak uwagę na okopconą na czarno rurę wydechową – ok. 5 mm obwódka na zewnątrz.
Ostatnio edytowano 9 gru 2012, 22:09 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: porządki
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez Hugo » 10 cze 2008, 23:13

ram napisał(a):Zwróciłem jednak uwagę na okopconą na czarno rurę wydechową – ok. 5 mm obwódka na zewnątrz
Nie wiem czy to odosobniony przypadek, ale ten konkretny egzemplarz pali olej napewno.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez ziggy_powrot_gwiazdy » 11 cze 2008, 07:09

problem moze i dotyczy tego silnika ale nie powinien wystepowac przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys

ja mam w swojej mazdzie 1,8 – zasadniczo odradzam ten silnik bo jest za slaby to tego samochodu. oszczednosci paliwa nie bedzie bo byc nie moze, a oplaty takie jak za 2.0 wiec lepsze jest 2.0 (jakiekolwiek)

zobacz w ksiazke jezeli ma i sprawdz od kiedy chodzi na gazie – kluczowy jest dla ciebie przebieg auta ( i serwis) jezeli jest prawdziwy a gazowana była w miare niedawno to bym sie oo pierscienie nie martwił

rt
Przyjmę zlecenia – administracja IT – Warszawa / Poznań / Lublin – a zdalnie wszedzie. http://www.itct.com.pl
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2007, 20:17
Posty: 105
Skąd: Poznań/Trawniki/Warszawa/Lublin

PostTen post został usunięty przez Yard 9 gru 2012, 22:07.
Powód: porządki

Postprzez Lukano » 11 cze 2008, 07:39

ziggy_powrot_gwiazdy napisał(a):przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys

Raczej nawet prze 200kkm przebiegu prawidłowo serwisowany nie powinien mieć problemu z pierścieniami.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez ram » 11 cze 2008, 09:11

ziggy_powrot_gwiazdy napisał(a):problem moze i dotyczy tego silnika ale nie powinien wystepowac przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys
To fakt znany mi z autopsji.
ja mam w swojej mazdzie 1,8 – zasadniczo odradzam ten silnik bo jest za slaby to tego samochodu. oszczednosci paliwa nie bedzie bo byc nie moze, a oplaty takie jak za 2.0 wiec lepsze jest 2.0 (jakiekolwiek)
Mam GW z silnikiem 1.8, słabszym (90 KM) niz ten w Premacy. Rakieta to nie jest ale w zupełności mi wystarcza (odbywałem długie trasy po autostradach w Niemczech). Więc nie jest to dla mnie sprawa kluczowa.
zobacz w ksiazke jezeli ma i sprawdz od kiedy chodzi na gazie – kluczowy jest dla ciebie przebieg auta ( i serwis) jezeli jest prawdziwy a gazowana była w miare niedawno to bym sie oo pierscienie nie martwił.
Ja jednak bym się martwił. Z doświadczenia wielu użytkowników tego forum (łącznie z moim) wynika, że wymienione wyżej silniki miewają przy przebiegu 150-200 tys. problem z zapiekaniem sie pierścieni olejowych. Dlatego istotne jest czy w silniku Premacy to się zdarza.
Co do przebiegu, to nie wygląda na wiarygodny ale jeszcze sprawy nie drążyłem. Co prawda wnętrze nie wygląda na zużyte, ale ja swoja GW kupiłem przy przebiegu 170 tys. i w środku była niemal jak nowa.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez ram » 11 cze 2008, 09:14

Lukano napisał(a):
ziggy_powrot_gwiazdy napisał(a):przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys

Raczej nawet prze 200kkm przebiegu prawidłowo serwisowany nie powinien mieć problemu z pierścieniami.
Tyle, że kupujac auto z drugiej ręki, nigdy tego w 100% nie bedziesz pewien. A jeśli ten silnik ma podobne skłonności co FP i FS to trzeba dmuchać na zimne.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez sp1808 » 13 wrz 2008, 00:15

Hugo napisał(a):
ram napisał(a):Zwróciłem jednak uwagę na okopconą na czarno rurę wydechową – ok. 5 mm obwódka na zewnątrz
Nie wiem czy to odosobniony przypadek, ale ten konkretny egzemplarz pali olej napewno.



a dlaczego tak myślisz że pali olej? bo ma obwódke na 5mm? bzduuuuura! ja mam na 1 cm i nie pali oleju nawet nie doleam ani kropli :)
kocham anie
Początkujący
 
Od: 27 sie 2008, 06:42
Posty: 12
Skąd: kalisz
Auto: mazda 6 2,3 awd kombi 162KM.bp/lpg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy