Chłodzenie turbiny
Strona 1 z 1
Poniewaz jestem nowy w temacie obslugi silnikow diesla mam pytanie do specjalistow
Czy warto dodatkowo inwestowac i montowac w 5'tce turbo timer aby przedluzyc zywotnosc turbiny ? Nie ukrywam ze czekanie 2 minuty w samochodzie zanim go wylaczymy bardzo czesto jest mocno niewygodne. A jesli warto to jaki polecacie ?
- Od: 14 kwi 2008, 17:05
- Auto: Mazda 5, TOP 2.0 CD (143KM)
Polecamy nauczyć się dojeżdżać na miejsce na luzie.
Większości wychodzi to bezproblemowo. To jest tańsze...
Większości wychodzi to bezproblemowo. To jest tańsze...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nawet po niezłym butowaniu auta, pewnie przed dojazdem do domu masz kawałek jakiegoś osiedla gdzie jedziesz wolniej i tam Turbina sie już spokojnie schłodzi 

Czyli jak dobrze was rozumie, gdy do miejsca postoju powiedzmy tocze sie spokojnie na 1,2 biegu to nie musze juz siedziec i czekac 2 minuty jak "na tureckim kazaniu" w samochodzie
i inwestowanie w turbine to niepotrzebny wydatek. Dzieki
htb napisał(a):Czyli jak dobrze was rozumie, gdy do miejsca postoju powiedzmy tocze sie spokojnie na 1,2 biegu to nie musze juz siedziec i czekac 2 minuty jak "na tureckim kazaniu" w samochodzie
Witam!Dwie minuty na luzie.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły