Witajcie.
Mam taki problem z moją M5, że kapie spod silnika olej
Problem w tym, że nikt nie wie skąd.
Na pierwszy rzut zajrzałem do mechanika najbliższego. Trzymał samochód cały dzień i stwierdził, że to wyciek spod głowicy.
Pojechałem do serwisu Mazdy no i potrzymali samochód jeden dzień i stwierdzili, że być może spod głowicy, ale nie są pewni i oddali nic nie robiąc z informacją, żebym poczekał aż się zwiększy wyciek, żeby precyzyjnie określić skąd są wycieki.
Wczoraj pojechałem do następnego mechanika (zakładałem DEFA) no i on stwierdził, że są 2 wycieki
– spod jakiś uszczelniaczy i olej wali na pasek rozrządu
– spod skrzyni biegów i olej wali na sprzęgło.
Problem w tym, że nie za bardzo mi się chce wierzyć, żeby przy zakładaniu DEFA stwierdził takie usterki.
Nie wiem – może się mylę – ale żeby stwierdzić wyciek oleju na sprzęgło to trzeba rozkręcić pół silnika, a żeby stwierdzić mokry pasek rozrządu też trzeba odkręcić dekiel, a on nic takiego nie robił.
Z drugiej strony może mieć rację i zapłacę 700zł za usunięcie usterek a tamci chcieli po 5000zł za głowicę
Macie jakieś pomysły, albo ktoś z czytających jest mechanikiem i mógłby coś doradzić
Niezlokalizowane wycieki oleju
Strona 1 z 1
U mnie był zalany spód silnika i po odkręceniu osłony okazało się że to uszczelniacz półosi, czyli był to olej ze skrzyni biegów. Poznasz po kolorze tego co si skapnie na ziemię – u mnie kolor oleju był pomarańczowy. Koszt uszczelniacza to kilkadziesiąt złotych.
- Od: 2 wrz 2008, 20:33
- Posty: 219
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD
U mnie też był wyciek (szkoda że nie widzieliście mechanika który zdejmował osłonę cały olej wziął na "siebie"
)– po wyczyszczeniu silnika i 2 dniach w celu stwierdzenia skąd wycieka stwierdzili, "że nie wiadomo ,że prawdopodobnie uszczelniacze rozrządu... ", przy wymianie rozrządu okazało się ,że to było to..
pozdrawiam

pozdrawiam
-
uszatos
Problem w tym, że 3 miesiące temu wymieniałem rozrząd. Potem 2 tygodnie później była uszczelniana misa olejowa i patrzyli się na rozrząd i nie widzieli nic złego.
Ale nic – spróbuję zacząć od uszczelnienia wałków rozrządu
Ale nic – spróbuję zacząć od uszczelnienia wałków rozrządu
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości