światło przeciwmgielne wersja USA – czy ktoś montował ?
Strona 1 z 1
propozycje mam dwie.
1. zakup fabrycznej lampki przeciwmgłowej montowanej centralnie pod zderzak (pytanie czy zderzak USA ma taki otwór od spodu na środku, jaki ma zderzak EU) – koszt 100-200 PLN
przykładowa oferta choć bywają taniej, np. sama ramka za 100, a klosz za 60 = 160
2. Twoja lampa lewa/prawa ma wejścia na 3 żarówki (stop/pozycja , kierunkowskaz, cofania

możesz w lewej lampie wstawić w miejsce światła cofania, światło przeciwmgłowe. W efekcie będziesz miał jedno światło cofania w prawej lampie a światło przeciwmgłowe w lewej, tak jak ma wiele aut (nie ma obowiązku posiadania dwóch świateł cofania/przeciwmgłowych). Jedyną poprzeczką jest otrzymanie czerwonego światła w białym/bezbarwnym kloszu po lampce cofania.
Musisz się upewnić, ale na 99% jako żarówkę światła cofania masz W16W. Dokładnie taka sama jest stosowana w lampie cofania EU.
wymiary:

jednak z tego co pamiętam w otwór powinna wejść nawet W21W, (taka jak w stop/pozycja) która jest nieco większa. Aby uzyskać czerwone światło możesz zastosować "żarówkę" LED, o czerwonej barwie światła
przykład,
drugi,
trzeci.
Należy pilnować średnicy, aby żarówka zmieściła się w otwór w kloszu. Diody dają całkiem mocne światło, więc powinny się sprawdzić.
Oprawkę/uchwyt po starej żarówce cofania możesz wykorzystać w instalacji pod przeciwmgłowe, ważne aby tylko zabezpieczyć instalację od światła cofania przy kloszu, bo dostaje się w te okolice wilgoć.
Ja robiłem taki zabieg ze światłami cofania i kierunkowskazami w poprzednim aucie, aby uzyskać wymagane kolory, po tym jak całe lampy zmienione zostały na czerwone.
Pozdrawiam
1. zakup fabrycznej lampki przeciwmgłowej montowanej centralnie pod zderzak (pytanie czy zderzak USA ma taki otwór od spodu na środku, jaki ma zderzak EU) – koszt 100-200 PLN

2. Twoja lampa lewa/prawa ma wejścia na 3 żarówki (stop/pozycja , kierunkowskaz, cofania

możesz w lewej lampie wstawić w miejsce światła cofania, światło przeciwmgłowe. W efekcie będziesz miał jedno światło cofania w prawej lampie a światło przeciwmgłowe w lewej, tak jak ma wiele aut (nie ma obowiązku posiadania dwóch świateł cofania/przeciwmgłowych). Jedyną poprzeczką jest otrzymanie czerwonego światła w białym/bezbarwnym kloszu po lampce cofania.
Musisz się upewnić, ale na 99% jako żarówkę światła cofania masz W16W. Dokładnie taka sama jest stosowana w lampie cofania EU.
wymiary:

jednak z tego co pamiętam w otwór powinna wejść nawet W21W, (taka jak w stop/pozycja) która jest nieco większa. Aby uzyskać czerwone światło możesz zastosować "żarówkę" LED, o czerwonej barwie światła



Należy pilnować średnicy, aby żarówka zmieściła się w otwór w kloszu. Diody dają całkiem mocne światło, więc powinny się sprawdzić.
Oprawkę/uchwyt po starej żarówce cofania możesz wykorzystać w instalacji pod przeciwmgłowe, ważne aby tylko zabezpieczyć instalację od światła cofania przy kloszu, bo dostaje się w te okolice wilgoć.
Ja robiłem taki zabieg ze światłami cofania i kierunkowskazami w poprzednim aucie, aby uzyskać wymagane kolory, po tym jak całe lampy zmienione zostały na czerwone.
Pozdrawiam
kredyty hipoteczne – mieszkaniowe, remontowe, konsolidacyjne – cała Polska;
nieruchomości – doradztwo, inwestycje, pośrednictwo
nieruchomości – doradztwo, inwestycje, pośrednictwo
- Od: 2 sie 2011, 15:34
- Posty: 33
- Skąd: Łódź/Warszawa
- Auto: MZR 2.0 DOHC 110 kW LF-DE
Yaris 1.0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość