Wymiana baterii w kluczyku (scyzoryk).

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez izi90 » 18 gru 2010, 15:00

Witam czy ktoś już wymieniał baterię w kluczyku?
Czy idzie to samemu wykonać?
a jeśli tak ,jak to się podważa aby do bateri szło się dostać
pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 7 maja 2013, 23:31 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawilem temat...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2010, 20:46
Posty: 20 (0/1)
Skąd: PSZÓW
Auto: MAZDA 5 2L. BENZYNA 145 KM.

Postprzez cristow » 18 gru 2010, 17:20

Witam.
Zero problemów przy wymianie.

Pozdr
Cristow
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2007, 13:41
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Orzechowo, Wielkopolska
Auto: Mazda 5, MZR-CD TOP 143 KM '06

Postprzez izi90 » 20 gru 2010, 10:09

dzięki sprubuję tak zrobić pozdro!

edit:

zadziałało serdeczne dzięki jesteś wielki !!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2010, 20:46
Posty: 20 (0/1)
Skąd: PSZÓW
Auto: MAZDA 5 2L. BENZYNA 145 KM.

PostTen post został usunięty przez Gość 7 maja 2013, 22:01.
Powód: porzadki

Postprzez rafaellozo » 21 gru 2010, 21:11

Dobrze jest jeszcze podgiąć blaszki do góry, wtedy zawsze działa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lip 2009, 12:39
Posty: 19
Skąd: Puławy
Auto: Mazda 6, 2,0 D, 2004r., 136 kucyków, kombiaczek

Postprzez Wojtek » 7 maja 2013, 23:29

Dla tych, ktorzy jeszcze nie wiedza jak wymienic baterie w pilocie postanowilem zlapac kilka fotek ;)

Ponizej krotki opis jak krok po kroku przebrnac przez to ciezkie zadanie <diabełek>

Potrzebne materialy:
– maly, cienki wkretak plaski 1mm lub inne podobne narzedzie ;)
– bateria CR1620

bateria_1.jpg


– slabo dzialajacy pilot ;)

bateria2.jpg


Czynnosci:
1. Otworz grot pilota i spojrz w szczeline tam, gdzie on sie chowa:

bateria3.jpg


2. Strzalka wskazuje maly zaczep, ktory nalezy wcisnac i zarazem rozdzielajac czesci pilota.... grot od przyciskow:

bateria4.jpg


3. Teraz spojrz na czesc pilota z przyciskami od strony wyciagnietej czesci z grotem:

bateria5.jpg


4. W miejscu zaznaczenia nalezy delikatnie podwazyc... Przepolowimy czesc z przyciskami na dwie kolejne czesci: przyciski z elektronika i bateria:

bateria6.jpg


5. Sama wymiana baterii jest prosta...
Nalezy podwazyc lekko bateryjke od strony dociskajacych ja stykow, a bateria zostanie wypchnieta:

bateria7.jpg


6. Prosze zwrocic uwage, ze polaryzacja baterii jest zaznaczona na obudowie w miejscu instalacji baterii ;)
Nie mozna sie tutaj pomylic <diabełek>

7. Montujemy nasza nowa baterie:

bateria8.jpg


i skladamy wszystko w kolejnosci odwrotnej ;)
dwa razy szybciej, gdyz calosc trzyma sie na zatrzaskach... klik, klik i juz <serduszka>


Cala operacja zajmuje okolo 10-ciu minut. Powodzenia ;)

ps. Pacjentem byl pilot od M5 face lift 2008
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Shaarky » 18 lip 2013, 13:33

W moim przypadku problem jest z grotem klucza, który chodzi luźna, tzn. lata na boki. Czy jest możliwość go przwrócić do świetności? :) Robił już ktoś coś takiego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2012, 19:13
Posty: 420 (5/4)
Skąd: Żory
Auto: Mazda 6 GY Sport Kombi Exclusive 2.0i 16V (147KM) 2007 Silver + PDC

Postprzez brodaM6 » 14 gru 2013, 11:12

Dzięki tej fotorelacji zrobiłem to w chwilkilka ,dzięki dla autora <piwo>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Wojtek » 22 gru 2013, 00:39

Shaarky napisał(a):W moim przypadku problem jest z grotem klucza, który chodzi luźna, tzn. lata na boki. Czy jest możliwość go przwrócić do świetności? Robił już ktoś coś takiego?

trzeba by sie zastanowic ktora czesc sie "zepsula"... podejrzewam zawleczke/mocowanie grotu...

Najlepiej bedzie jak rozlozysz kluczyk... i sprawdzisz...

scyzoryk1.jpg


brodaM6 napisał(a):Dzięki tej fotorelacji zrobiłem to w chwil kilka, dzięki dla autora <piwo>

ciesze sie ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skiba1985 » 25 lip 2014, 21:57

hej! probowalem otworzyc klucz ale nie idzie w srodku nie ma jakby tego ucha co trzeba nacisnac jakies inne sposoby zeby to zrobic albo wymienic klucz
Początkujący
 
Od: 25 lip 2014, 21:39
Posty: 16
Skąd: Scotland
Auto: mazda 6 2008 2.0 benzyna 147km

Postprzez Wojtek » 25 lip 2014, 22:08

skiba1985 napisał(a):w srodku nie ma jakby tego ucha co trzeba nacisnac

czego nie znalazłeś?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skiba1985 » 25 lip 2014, 22:10

zatrzasku <glupek2>
Początkujący
 
Od: 25 lip 2014, 21:39
Posty: 16
Skąd: Scotland
Auto: mazda 6 2008 2.0 benzyna 147km

Postprzez Wojtek » 25 lip 2014, 22:14

zrób zdjęcia swojego kluczyka... i miejsca gdzie powinien byc zatrzask
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skiba1985 » 25 lip 2014, 22:59

wyglada na uszkodzony <płacze>
Załączniki
20140725_214830.jpg
20140725_214944.jpg
Początkujący
 
Od: 25 lip 2014, 21:39
Posty: 16
Skąd: Scotland
Auto: mazda 6 2008 2.0 benzyna 147km

Postprzez Wojtek » 25 lip 2014, 23:40

masz zatrzask :)
musisz go nacisnąć i równocześnie oddzielać część z grotem od elektroniki <głaszcze>

razem1.jpg
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skiba1985 » 26 lip 2014, 07:26

tak też robiłem tylko że zatrzask przy naciskaniu powinien się wgiąć... a tu nic jak będę naciskał mocniej to zrobię dziurę w pilocie
Początkujący
 
Od: 25 lip 2014, 21:39
Posty: 16
Skąd: Scotland
Auto: mazda 6 2008 2.0 benzyna 147km

Postprzez Wojtek » 26 lip 2014, 16:03

on się prawie nie ugina... tylko delikatnie ustępuje... i ważne... równocześnie z naciskaniem oddzielasz części...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez wirustc » 13 wrz 2014, 08:06

Wojtek-ta fotorelacja,jest genialna .Na pewno wielu pomogła .U mnie wystarczyło podgiąć styki ......ale trzeba tam się dostać i tu duży szacunek.
Powinny być jakieś punktu coś w rodzaju "pomógł". <jupi>
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:46
Posty: 42 (26/0)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 2 DE 1,3 63kW/87KM 2009 rok

Postprzez Yard » 13 wrz 2014, 08:16

Kliknij kciuka.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Dario71 » 27 maja 2015, 15:00

I ja skorzystałem z poradnika,dziekuje autorowi
Początkujący
 
Od: 24 maja 2015, 21:06
Posty: 4 (1/0)
Auto: Mazda 3 sport active 1.6
2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy