Wymiana baterii w kluczyku (scyzoryk).
1, 2
Witam czy ktoś już wymieniał baterię w kluczyku?
Czy idzie to samemu wykonać?
a jeśli tak ,jak to się podważa aby do bateri szło się dostać
pozdrawiam!
Czy idzie to samemu wykonać?
a jeśli tak ,jak to się podważa aby do bateri szło się dostać
pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 7 maja 2013, 23:31 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawilem temat...
Powód: poprawilem temat...
Dobrze jest jeszcze podgiąć blaszki do góry, wtedy zawsze działa.
- Od: 19 lip 2009, 12:39
- Posty: 19
- Skąd: Puławy
- Auto: Mazda 6, 2,0 D, 2004r., 136 kucyków, kombiaczek
Dla tych, ktorzy jeszcze nie wiedza jak wymienic baterie w pilocie postanowilem zlapac kilka fotek 
Ponizej krotki opis jak krok po kroku przebrnac przez to ciezkie zadanie
Potrzebne materialy:
– maly, cienki wkretak plaski 1mm lub inne podobne narzedzie
– bateria CR1620
– slabo dzialajacy pilot
Czynnosci:
1. Otworz grot pilota i spojrz w szczeline tam, gdzie on sie chowa:
2. Strzalka wskazuje maly zaczep, ktory nalezy wcisnac i zarazem rozdzielajac czesci pilota.... grot od przyciskow:
3. Teraz spojrz na czesc pilota z przyciskami od strony wyciagnietej czesci z grotem:
4. W miejscu zaznaczenia nalezy delikatnie podwazyc... Przepolowimy czesc z przyciskami na dwie kolejne czesci: przyciski z elektronika i bateria:
5. Sama wymiana baterii jest prosta...
Nalezy podwazyc lekko bateryjke od strony dociskajacych ja stykow, a bateria zostanie wypchnieta:
6. Prosze zwrocic uwage, ze polaryzacja baterii jest zaznaczona na obudowie w miejscu instalacji baterii
Nie mozna sie tutaj pomylic
7. Montujemy nasza nowa baterie:
i skladamy wszystko w kolejnosci odwrotnej
dwa razy szybciej, gdyz calosc trzyma sie na zatrzaskach... klik, klik i juz
Cala operacja zajmuje okolo 10-ciu minut. Powodzenia
ps. Pacjentem byl pilot od M5 face lift 2008
Ponizej krotki opis jak krok po kroku przebrnac przez to ciezkie zadanie

Potrzebne materialy:
– maly, cienki wkretak plaski 1mm lub inne podobne narzedzie
– bateria CR1620
– slabo dzialajacy pilot
Czynnosci:
1. Otworz grot pilota i spojrz w szczeline tam, gdzie on sie chowa:
2. Strzalka wskazuje maly zaczep, ktory nalezy wcisnac i zarazem rozdzielajac czesci pilota.... grot od przyciskow:
3. Teraz spojrz na czesc pilota z przyciskami od strony wyciagnietej czesci z grotem:
4. W miejscu zaznaczenia nalezy delikatnie podwazyc... Przepolowimy czesc z przyciskami na dwie kolejne czesci: przyciski z elektronika i bateria:
5. Sama wymiana baterii jest prosta...
Nalezy podwazyc lekko bateryjke od strony dociskajacych ja stykow, a bateria zostanie wypchnieta:
6. Prosze zwrocic uwage, ze polaryzacja baterii jest zaznaczona na obudowie w miejscu instalacji baterii
Nie mozna sie tutaj pomylic

7. Montujemy nasza nowa baterie:
i skladamy wszystko w kolejnosci odwrotnej
dwa razy szybciej, gdyz calosc trzyma sie na zatrzaskach... klik, klik i juz

Cala operacja zajmuje okolo 10-ciu minut. Powodzenia
ps. Pacjentem byl pilot od M5 face lift 2008
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Shaarky napisał(a):W moim przypadku problem jest z grotem klucza, który chodzi luźna, tzn. lata na boki. Czy jest możliwość go przwrócić do świetności? Robił już ktoś coś takiego?
trzeba by sie zastanowic ktora czesc sie "zepsula"... podejrzewam zawleczke/mocowanie grotu...
Najlepiej bedzie jak rozlozysz kluczyk... i sprawdzisz...
brodaM6 napisał(a):Dzięki tej fotorelacji zrobiłem to w chwil kilka, dzięki dla autora![]()
ciesze sie
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
on się prawie nie ugina... tylko delikatnie ustępuje... i ważne... równocześnie z naciskaniem oddzielasz części...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości