Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie
Panowie tylko proszę bez emocji i wycieczek personalnych. Jak zaczną się powtarzać będę nagradzał ostrzeżeniami.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Tutaj nie chodzi o znajomość języka tylko o to co się dostaje w zamian za to ile trzeba zapłacić. Mnie się czepiacie o menu i wskaźnik, a co z tymi co marudzą na brak wykończenia bagaźnika tapicerką. A wskaźnik to nie był problem zrobić bo licznik i tak dostaje informacje o temperaturze, a nie informacje , że ma włączyć kontrolkę. Cieszę się, że ufacie inżynierom Mazdy, ale poprzednie modele miały trochę wad ( dla mnie nie uciążliwych).
- Od: 12 maja 2007, 16:30
- Posty: 298
- Skąd: Rawicz
- Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM
zetek napisał(a):Tutaj nie chodzi o znajomość języka tylko o to co się dostaje w zamian za to ile trzeba zapłacić. Mnie się czepiacie o menu i wskaźnik, a co z tymi co marudzą na brak wykończenia bagaźnika tapicerką. A wskaźnik to nie był problem zrobić bo licznik i tak dostaje informacje o temperaturze, a nie informacje , że ma włączyć kontrolkę. Cieszę się, że ufacie inżynierom Mazdy, ale poprzednie modele miały trochę wad ( dla mnie nie uciążliwych).
dla mnie dużo większą wadą jest brak nawet dojazdówki, nie mówiąc o pełnowymiarówce. Ktoś wspominał że bagażnik jest teraz na zawiasach zamiast podnośnikach w sedamie, wydaje mi się że dzięki temu otwór załadunkowy jest rochę szerszy co przy tej sylwetce jest ważne.
- Od: 27 lis 2010, 03:46
- Posty: 62
- Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012
jak ktos zna dosc dobrze jezyk obcy, to raczej nie przywiazuje uwagi do braku polskiego w menu.
to normalne.
ktos kto nie zna, jest rozczarowany tym ze nie ma polskiego menu.
to także jest normalne.
niemniej, w dzisiejszych czasach, wg mnie nie znac choc troche jakiegos innego jezyka to raczej w życiu nie pomaga.
tez bardziej był bym zawiedziony brakiem zapasu anizeli jezykiem. co do pomiaru silnika, oczywiste że ludzie są sceptycznie, to jednak tylko elektronika która zawsze może zawieść i niewiadomo kiedy przegrzeje się motor.
to również jest normalne, że ludzie nie są przekonani do takiej nowinki.
szkoda tylko , że w GJ zabrakło tej tajemniczej agresywności z wersji concept...
to normalne.
ktos kto nie zna, jest rozczarowany tym ze nie ma polskiego menu.
to także jest normalne.
niemniej, w dzisiejszych czasach, wg mnie nie znac choc troche jakiegos innego jezyka to raczej w życiu nie pomaga.
tez bardziej był bym zawiedziony brakiem zapasu anizeli jezykiem. co do pomiaru silnika, oczywiste że ludzie są sceptycznie, to jednak tylko elektronika która zawsze może zawieść i niewiadomo kiedy przegrzeje się motor.
to również jest normalne, że ludzie nie są przekonani do takiej nowinki.
szkoda tylko , że w GJ zabrakło tej tajemniczej agresywności z wersji concept...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Ja również gdzieś czytałem, że nie ma DPF'a, ale że diesel mnie nie interesuje nie zakodowałem gdzie to było 
Broszura o Skyactive
Broszura o Skyactive
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
bieski napisał(a):No ma.
+1

Now anyone who understands diesels will know that unlike gasoline engines, diesel motors operate at a much higher compression ratio. At least they used to, because Mazda has devised an ingenious way of reducing this, and the company’s new 2.2L SKYACTIV-D boasts an incredibly low 14:1 compression ratio.
A two-stage turbocharger has been added, which increases responsiveness across the engine range up to a maximum of 5,200 RPM.
The engine utilizes a highly-efficient active ceramic diesel particle filter (DPF), and the engine fulfils Euro 6, Tier II BN 5 (NA) and Japan’s new emission regulations, without requiring the use of expensive NOx after-treatment products.
Koniec kropka i stop kropek, jak to moja córa mówi
gj ma dpfa ale jakiegos ceramicznego
No jakiś taki mega wydajny i tani
bieski napisał(a):No jakiś taki mega wydajny i tani
cosik takiego
A dla mnie zagadką jest cena. Dlaczego w USA Mazda 6 2.5l startuje od $20,880? Co jak łatwo policzyć wychodzi jakieś 65 tys. zł. U nas 135 tys. zł. Bogaty kraj ma swoje przywileje 
-
Hrodebert
Witam,
Panowie nie kłóćcie się o to menu komputera w języku polskim. Tak na marginesie nie zgadzam się z jednym z przedmówców – że ucz się języka to będziesz lepiej rozumiał komunikaty. Tutaj nie chodzi o naukę języka tylko o podejście do lokalnego rynku. Bo przyjmując takie rozumowanie, to powinien być w menu tylko jeden język, a wiemy że tak nie jest.
I tutaj dobra wiadomość. Z tego co się dowiedziałem, to polskie menu zostanie wprowadzone do Mazd wraz z wejściem na rynek nowej Mazdy 3.
Panowie nie kłóćcie się o to menu komputera w języku polskim. Tak na marginesie nie zgadzam się z jednym z przedmówców – że ucz się języka to będziesz lepiej rozumiał komunikaty. Tutaj nie chodzi o naukę języka tylko o podejście do lokalnego rynku. Bo przyjmując takie rozumowanie, to powinien być w menu tylko jeden język, a wiemy że tak nie jest.
I tutaj dobra wiadomość. Z tego co się dowiedziałem, to polskie menu zostanie wprowadzone do Mazd wraz z wejściem na rynek nowej Mazdy 3.
- Od: 26 lip 2012, 16:34
- Posty: 22
- Auto: obecnie brak
Czyli mając już nową mazdę 6 będzię można zmienić język za free w serwisie??????
- Od: 31 sty 2013, 11:19
- Posty: 114
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR
No jasne, ze lepiej mieć wybór niż go nie mieć. Tylko niektórzy nie rozumieją, że wszystko kosztuje. Na niemieckim rynku to będzie koszt marginalny, w Polsce gdzie sprzedaje się kilka tys aut jak dobrze pójdzie to już będzie zauważalne. Ja za takie rzeczy nie chce płacić. Bo ostatecznie za wszystko i tak płaci klient.
Dopisano 11 lut 2013, 17:52:
Dolicz VAT akcyzę i cena podobna wyjdzie jak u nas. Poza tym u nas to już jest full wypas. Zreszta w USA tez płaci się podatki. Tylko rożne w rożnych stanach dlatego podaje się cenę netto.
Dopisano 11 lut 2013, 17:52:
Hrodebert napisał(a):A dla mnie zagadką jest cena. Dlaczego w USA Mazda 6 2.5l startuje od $20,880? Co jak łatwo policzyć wychodzi jakieś 65 tys. zł. U nas 135 tys. zł. Bogaty kraj ma swoje przywileje
Dolicz VAT akcyzę i cena podobna wyjdzie jak u nas. Poza tym u nas to już jest full wypas. Zreszta w USA tez płaci się podatki. Tylko rożne w rożnych stanach dlatego podaje się cenę netto.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6