VIN – dowiedz się więcej o swoim samochodzie (vide pierwszy post).
nie wiem na ile wiarygodny jest to dekoder, ale mysle ze wartaloby go dodac do tematu bo chyba nie jest najgorzej
http://vin-decoder.pl
ps. kto umialby mi rozszyfrowac co to znaczy w M6:
Rodzaj tapicerki: STF
Rodzaj wykończenia drzwi: TDD
http://vin-decoder.pl
ps. kto umialby mi rozszyfrowac co to znaczy w M6:
Rodzaj tapicerki: STF
Rodzaj wykończenia drzwi: TDD
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
PILNIE PROSZĘ BO JESTEM W TRAKCIE KUPNA!!
Proszę o sprawdzenie Mazdy 6
1. JMZGY198261405469
2. JMZGY198261402370
Najbardziej zależy mi jaki to jest dokładnie rok produkcji, oraz ewentualna wersja wyposażenia.
Jeżeli można się dowiedzieć czegoś więcej to również proszę o info.
Pozdrawiam
Proszę o sprawdzenie Mazdy 6
1. JMZGY198261405469
2. JMZGY198261402370
Najbardziej zależy mi jaki to jest dokładnie rok produkcji, oraz ewentualna wersja wyposażenia.
Jeżeli można się dowiedzieć czegoś więcej to również proszę o info.
Pozdrawiam
-
picio_18
picio_18 napisał(a):PILNIE PROSZĘ BO JESTEM W TRAKCIE KUPNA!!
Proszę o sprawdzenie Mazdy 6
1. JMZGY198261405469
2. JMZGY198261402370
Najbardziej zależy mi jaki to jest dokładnie rok produkcji, oraz ewentualna wersja wyposażenia.
Jeżeli można się dowiedzieć czegoś więcej to również proszę o info.
Pozdrawiam
1. VIN: JMZGY1982-61405469
Model: MAZDA 6 WAGON
Data wydania: 15.06.2005
MSC: GR4CEA2
Na zewnątrz: 29Y
Kolor wnętrza: GK6
Rodzaj tapicerki: STH
Rodzaj wykończenia drzwi: TDA
Rok budowy: 2005
WAGON
4-DOOR
W/O SUNROOF
GASOLINE
1800
MANUAL TRANSMISSION
5-SPEED
2WD
ECE
W/DSC
2. VIN: JMZGY1982-61402370
Model: MAZDA 6 WAGON
Data wydania: 11.05.2005
MSC: GR4CEA2
Na zewnątrz: 32G
Kolor wnętrza: GK6
Rodzaj tapicerki: STH
Rodzaj wykończenia drzwi: TDA
Rok budowy: 2005
WAGON
4-DOOR
W/O SUNROOF
GASOLINE
1800
MANUAL TRANSMISSION
5-SPEED
2WD
ECE
W/DSC
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
ale w pierwszym poscie masz dekodery, z których kazdy inny tez by skorzystal zeby tobie rozkodowac VIN. skoro mozna cos zrobic samemu dlaczego meczyc o to innych, tym bardziej że masz to załatwione od ręki gdy zrobisz to sam...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam.
Proszę o pomoc z VIN-em
Dodam że z pierwszej strony korzystałem i sprawdziłem wszystkie linki (te działające), niestety w żadnym z nich nie ma informacji o jakiś naprawach czy przebiegu. Czy ktoś mógłby pomóc w tej kwestii.
VIN pojazdu którym jestem zainteresowany to JMZGY19F241168107 , jest to złota Mazda 6 z mojego posta w dziale kupuje mazdę.
Prosiłbym również o rozszyfrowanie na nasz takich informacji
PC14 Power steering with variable sensitivity ( czy jest to wspomaganie ze zmienną siłą)
A7B1 Additional marker lights – jakieś dodatkowe obrysówki ??
N6F5 No package increase ground clearance. nie mam zielonego pojecia
T67C The system "keyless" – czytałem na forum , niestety nie udało mi sie znaleźć informacji jak ten "klucz" , "karta" powinno wyglądać.
Pozdrawiam
Marcin
Nawiązując do wypowiedzi poniżej
A7B1 Additional marker lights – jakieś dodatkowe obrysówki ?? – zgłupiałem na żadnym zdjeciu (innych mazd 6) nie widzę obrysówek – może źle do tego podchodzę – mi obrysówka kojarzy sie takimi lampkami jak np w volvo osobowych lub ciężarówkach na naczepach :(
Proszę o pomoc z VIN-em
Dodam że z pierwszej strony korzystałem i sprawdziłem wszystkie linki (te działające), niestety w żadnym z nich nie ma informacji o jakiś naprawach czy przebiegu. Czy ktoś mógłby pomóc w tej kwestii.
VIN pojazdu którym jestem zainteresowany to JMZGY19F241168107 , jest to złota Mazda 6 z mojego posta w dziale kupuje mazdę.
Prosiłbym również o rozszyfrowanie na nasz takich informacji
PC14 Power steering with variable sensitivity ( czy jest to wspomaganie ze zmienną siłą)
A7B1 Additional marker lights – jakieś dodatkowe obrysówki ??
N6F5 No package increase ground clearance. nie mam zielonego pojecia
T67C The system "keyless" – czytałem na forum , niestety nie udało mi sie znaleźć informacji jak ten "klucz" , "karta" powinno wyglądać.
Pozdrawiam
Marcin
Nawiązując do wypowiedzi poniżej
A7B1 Additional marker lights – jakieś dodatkowe obrysówki ?? – zgłupiałem na żadnym zdjeciu (innych mazd 6) nie widzę obrysówek – może źle do tego podchodzę – mi obrysówka kojarzy sie takimi lampkami jak np w volvo osobowych lub ciężarówkach na naczepach :(
Ostatnio edytowano 26 wrz 2012, 13:29 przez Sofolok, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 wrz 2012, 00:28
- Posty: 6
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Był Accord 94 2.0 iLS 136KM/ jest GY 2.3 2003
przebieg i naprawy to tylko w serwisie niestety ci powiedzą, a na dodatek tylko w tym gdzie była serwisowana, więc musiałbyś od sprzedawcy wziąć zdjęcie z książki serwisowej i z pieczątek wziąć nr telefonu do serwisu i przedzwonić. nasze serwisy jeszcze nie mają takich informacji.
dekodery w internecię mogą jedynie pomóc zdekodować wyposażenie auta itd
PC14 – tak dobrze rozumiesz
A7B1 – chyba też
N6F5 – nie wiem czy nie chodzi tutaj może o dodatkowe halogeny na dole zderzaka
T67C – chyba pilot jest zakodowany tak że wystarczy wsiąść do auta i heja.
dekodery w internecię mogą jedynie pomóc zdekodować wyposażenie auta itd
PC14 – tak dobrze rozumiesz
A7B1 – chyba też
N6F5 – nie wiem czy nie chodzi tutaj może o dodatkowe halogeny na dole zderzaka
T67C – chyba pilot jest zakodowany tak że wystarczy wsiąść do auta i heja.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
PC14 Power steering with variable sensitivity – wspomaganie ze zmienną czułością, cokolwiek miałoby to znaczyć 
A7B1 Additional marker lights – to wskazuje na obrysówki, ale może też chodzić o odblaski przy dole tylnego zderzaka
N6F5 No package increase ground clearance – tu chodzi o coś z zawieszeniem, może układ samopoziomowania?
T67C The system "keyless" – centralny zamek z pilotem
A7B1 Additional marker lights – to wskazuje na obrysówki, ale może też chodzić o odblaski przy dole tylnego zderzaka
N6F5 No package increase ground clearance – tu chodzi o coś z zawieszeniem, może układ samopoziomowania?
T67C The system "keyless" – centralny zamek z pilotem
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):T67C The system "keyless" – centralny zamek z pilotem
jezeli juz tlumaczymy slowo keyless, to mysle, ze chodzi o system bezkluczykowy... tzw. karta i odnosi sie to do:
Keyless entry system... czyli nie ma nic wspolnego z centralnym zamkiem czy alarmem...
Keyless entry system jest odpowiednikiem kluczyka z pilotem, czyli albo jedno, albo drugie...
Dopisano Śr, 26 wrz 2012, 16:10:
Sofolok napisał(a):czytałem na forum , niestety nie udało mi sie znaleźć informacji jak ten "klucz" , "karta" powinno wyglądać.
poszukaj w dziale GG/GY... w wyszukiwarce wpisz slowo: keyless
Co do zmiennej siły wspomagania to jeździłem kiedyś samochodem który przy wolnej jeździe czytaj parkingowej reagował dużo bardziej "nerwowo" , "żwawo" niż przy jeździe autostradowej, tak by mały ruch kierownica przy dużej prędkości nie spowodował szybkiej "nerwowej"reakcji pojazdu.
W przypadku systemu"keyless" jak samo słowo wskazuje pojazd powinno dać się uruchomić bez mechanicznego klucza – ja to tak rozumiem
Pozdrawiam
Marcin
W przypadku systemu"keyless" jak samo słowo wskazuje pojazd powinno dać się uruchomić bez mechanicznego klucza – ja to tak rozumiem
Pozdrawiam
Marcin
- Od: 24 wrz 2012, 00:28
- Posty: 6
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Był Accord 94 2.0 iLS 136KM/ jest GY 2.3 2003
Sofolok napisał(a):Co do zmiennej siły wspomagania to jeździłem kiedyś samochodem który przy wolnej jeździe czytaj parkingowej reagował dużo bardziej "nerwowo" , "żwawo" niż przy jeździe autostradowej, tak by mały ruch kierownica przy dużej prędkości nie spowodował szybkiej "nerwowej"reakcji pojazdu
Czyli jeżdziłeś dowolnym samochodem ze wspomaganiem bo w każdym to tak właśnie działa.
brencik napisał(a):Sofolok napisał(a):Co do zmiennej siły wspomagania to jeździłem kiedyś samochodem który przy wolnej jeździe czytaj parkingowej reagował dużo bardziej "nerwowo" , "żwawo" niż przy jeździe autostradowej, tak by mały ruch kierownica przy dużej prędkości nie spowodował szybkiej "nerwowej"reakcji pojazdu
Czyli jeżdziłeś dowolnym samochodem ze wspomaganiem bo w każdym to tak właśnie działa.
Niestety nie moge się zgodzić że każdy samochód tak ma ( jesli juz to od jakiego rocznika??) – przykład to Punto z magicznym przyciskiem CITY który pozwalał na zwiekszenie siły wspomagania, jest to dodatkowy silniczek wspomagający cały uklad.
Powyższe podaję jedynie jako przykład poniewaz jest to dość prosta konstrukcja – w poważniejszych rozwiazaniach stosowane sa np. przekładnie z różną ilością zębów, lub wspomaganie jest zawsze o takiej samej sile , tak mnie uczona tak czytalem i taka wiedze posiadam jesli jest ona z ery kamienia lupanego to sory , ale cos mi sie zdaje ze to zbytnio sie nie pozmienialo.
- Od: 24 wrz 2012, 00:28
- Posty: 6
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Był Accord 94 2.0 iLS 136KM/ jest GY 2.3 2003
jezeli juz tlumaczymy slowo keyless, to mysle, ze chodzi o system bezkluczykowy... tzw. karta i odnosi sie to do:
Keyless entry system... czyli nie ma nic wspolnego z centralnym zamkiem czy alarmem...
Keyless entry system jest odpowiednikiem kluczyka z pilotem, czyli albo jedno, albo drugie...
Co do Keyless entry system: w 626 jest coś takiego jak Keyless Unit, a jest to nic innego jak sterownik pilota do centralnego zamka i tymże się zasugerowałem. Bardzo wieloznaczna interpretacja. Tłumacząc dosłownie: system bezkluczykowego wejścia, co może być pilotem centralnego zamka
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości