Mazda3 BK MPS '07 2.3 324KM 471Nm – "Devil"

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez piterus87 » 6 lis 2015, 13:05

Nowe płuca lecą już zza oceanu <diabełek>

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez gracjan87 » 6 lis 2015, 13:49

<spoko> trzymaj tak dalej

Szkoda że wysyłka taka droga ile cie wyszło bo jak ja patrzyłem to ok 100 dolarów sama wysylka a do tego jeszcze cło pewnie :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 13:00
Posty: 424 (6/2)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey

Postprzez piterus87 » 6 lis 2015, 14:50

Całość ok 300 dolców + ewentualny vat i cło. Zamawiałem graty z kumplem więc wysyłka ze 100 dol. spadła o połowę ;)
CorkSport się niestety ceni ale jakościowo mają świetne produkty. No i pod ich dolot nie trzeba stroić ECU :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez pawcio1017 » 6 lis 2015, 17:05

Ładnie się zbroisz :> Rozumiem, że widzę Cię w przyszłym sezonie na zlocie?
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez ezg_siwy » 6 lis 2015, 17:15

Rozumiem, że do "zwykłej" 2.0 takiego fikuśnego dolotu nie założę, tylko ten prostszy –> http://corksport.com/corksport-2004-200 ... ke-en.html ?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez piterus87 » 6 lis 2015, 17:40

pawcio1017 napisał(a):Ładnie się zbroisz :> Rozumiem, że widzę Cię w przyszłym sezonie na zlocie?

O ile czas pozwoli to oczywiście <spoko>

ezg_siwy napisał(a):Rozumiem, że do "zwykłej" 2.0 takiego fikuśnego dolotu nie założę, tylko ten prostszy –> http://corksport.com/corksport-2004-200 ... ke-en.html ?


Dolot w MPSie idzie bezpośrednio do turbiny, w wolnossaku bezpośrednio do przepustnicy więc to są całkiem inne konstrukcje ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez ezg_siwy » 8 lis 2015, 16:50

Bardziej fikuśny silnik wymaga bardziej fikuśnego dolotu ;)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 11:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez piterus87 » 28 lis 2015, 11:26

Nowe płuca zamontowane.
Pięknie śwista <serduszka>
Czuć różnicę na plus. Szybsza reakcja na gaz i teraz wystarczy lekko wilgotna nawierzchnia, żebym zerwał trakcję na 4 biegu :| Jakiś przyrost na pewno jest.

A tutaj jak syczy
Załączniki
20151128_093609 (Kopiowanie).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez Bejsu » 28 lis 2015, 12:35

Ładnie gada ta bestia... :)
Axela!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2014, 22:14
Posty: 613 (15/10)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463

Postprzez bax » 28 lis 2015, 13:16

Gratuluje zakupu.
Piękny dźwięk. <spoko>
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2015, 22:42
Posty: 143 (0/5)
Skąd: Gorzów Wlkp.

Postprzez dicon » 28 lis 2015, 14:33

Łojezu!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2014, 20:57
Posty: 209 (4/6)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)

Fiat Punto 55 SX, 96'

Postprzez piterus87 » 29 lis 2015, 16:05

dicon napisał(a):Łojezu!
Obrazek


<rotfl> <rotfl> <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez piterus87 » 12 lut 2016, 18:57

Czołem po dłuższej nieobecności :)
Dzisiaj po nocy jakiś sk.... zostawił mi taki oto prezent:

Obrazek

Zderzak wyskoczył ze ślizgu ale zaczepy na szczęście przetrwały.
Pytanie: znacie jakiś sposób żeby to jakoś dobrze zamaskować? Pasta lekkościerna a potem wosk z pigmentem dadzą radę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez Mr_Bartek » 12 lut 2016, 19:30

Spróbuj jak najbardziej pastą. Możliwe, że uda się to wypolerować. Jeśli samą pastą nie pójdzie to spróbuj zmatowić na mokro papierem ściernym 2000-2500, a potem wypolerować (polerowanie będzie trwało bo ręcznie trzeba się z pół godziny namachać więc nie martw się jeśli na początku nie będzie widać efektów). :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez macvas » 12 lut 2016, 19:53

Podziałaj tak jak zaproponował Bartek.
Zacznij od metod z pastą/mleczkiem (np. Tempo czy K2 venox), a jeśli nie przyniesie rezultatów podłącz się z papierami ściernymi. Jeżeli nie uda się zlikwidować szkód w 100% to z całą pewnością zminimalizujesz te dziary. Po wszystkim wosk koloryzujący, powinien jeszcze zamaskować niedoskonałości.

Głowa do góry
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Postprzez ragun » 12 lut 2016, 21:18

Żadnych past TEMPO ani koloryzujących nie używaj one bardziej niszczą lakier niż dają jakiś konkretny efekt. Spróbuj w jakimś zakładzie detailingowym spytać ile by za to chcieli – za samo spolerowanie, wg mnie powinno zejść (cena do ok 150zł) bo nie ma chyba głębokich rys do podkładu. Ewentualnie jak chcesz to zrobić sam to użyj najlepiej za pomocą maszyny polerskiej menzerny 500 a później 2500 ostatecznie ręcznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 16:38
Posty: 453 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL Sport 2009 2.0 DISI i-stop

Postprzez widmo82 » 12 lut 2016, 22:03

macvas napisał(a):Tempo czy K2

hahaha, tlenu, tlenuuu :)

PS: Co Ty masz za jakies plastiki w nadkolach?
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3600 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez makmarc » 12 lut 2016, 22:07

Ja miałem identycznie, zeszło 99% rysek, papier wodny 2500 lub nawet 3000 żeby nie porysować, na mokro, a potem zeszło mleczkiem sonaxa, tylko trzeba szmatkę z mikrowłókien, sporo tego mleczka i mocniej polerować, zejdzie na pewno
makmarc
 

Postprzez piterus87 » 12 lut 2016, 22:14

Kupiłem jakiąś pastę niby do usuwania rys i twardy wosk koloryzujący. Przetestuję na małym obszarze i sprawdzę czy to coś dało. Jezeli dalej będzie lipa, papier wodny pójdzie w ruch.
Widmo82 takie plastiki mają wszystkie MPSy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 17:31
Posty: 359 (1/4)
Skąd: Olsztyn
Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF TOP SPORT '03
Jest: Mazda 3 MPS BK 330KM, 470Nm

Postprzez macvas » 12 lut 2016, 22:15

widmo82 napisał(a):
macvas napisał(a):Tempo czy K2

hahaha, tlenu, tlenuuu :)

PS: Co Ty masz za jakies plastiki w nadkolach?


Normalna sprawa w seria zderzak mps europa.

Odnośnie środków do ręcznej polerki nie będę dyskutować.. imo do drobnych korekt się nadają, a już napewno nie robią szkody, chyba że wy pumexem albo innym druciakiem to nakladacie. Pewnie ze prościej i szybciej jest spolerowac automatem.., ale dla wytrwałych i takie płytkie rysy idzie zdjąć.
Obrazek
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2292 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy