KMBak napisał(a):Ale to miejsce ma przede wszystkim atut mega światła.
Karoseria też robi swoje. Jest tak wyglancowana, że wszystko się odbija
www.mazdaspeed.pl




KMBak napisał(a):Lubię TO robić.


KMBak napisał(a):Taki plan. Walczę o realizację.
 
 

 Z drugiej strony większy profil opony na zimę musi być – jest więcej dziur, zdarzają się kontakty z krawężnikami (
 Z drugiej strony większy profil opony na zimę musi być – jest więcej dziur, zdarzają się kontakty z krawężnikami ( ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif) ), więc z puntu widzenia ekonomii jest to rozsądniejsze – nawet kosztem "look'a".
 ), więc z puntu widzenia ekonomii jest to rozsądniejsze – nawet kosztem "look'a".

 Nie martw się, ktoś przygarnie i pokocha jak własne
 Nie martw się, ktoś przygarnie i pokocha jak własne  
KMBak napisał(a):Tak w zimie...
A latem tak:




Mylisz się. 192 KM, a właściwie 256 NM to za mało by to rozdzielać na dwie osie. Za duże straty wewnętrzne, a przez to zużycie paliwa.
Diesle 150 i 175 KM mają już po 380 NM i 420 NM. Tutaj taki moment już na jednej osi jest niebezpieczny a w rzeczywistości i tak często ograniczony przez kontrolę trakcji
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości