Mazda3 BM 15' SkyPassion HB 165KM Snowflake + Sebring by Zagłoba
Skoro tak to będę kibicował
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Nowe mody:
Są: dystanse osi 44mm / na stronę
(tutaj jeszcze "na wysoko") wrzucę nowe fotki, gdy już wstawie glebe
Zamówione: Sprężyny obniżające Eibach Pro Kit ( OEM ) – 30mm
Są: dystanse osi 44mm / na stronę
(tutaj jeszcze "na wysoko") wrzucę nowe fotki, gdy już wstawie glebe
Zamówione: Sprężyny obniżające Eibach Pro Kit ( OEM ) – 30mm
Auto już po zglebieniu.
Podsumowując:
-Auto w dół o 30mm ( Eibach Pro Kit ), po obniżeniu czuć wyraźną poprawę w prowadzeniu, na nokianach WR D4 225/40/R18 i poszerzeniu o 44mm na oś auto dosłownie jeździ jak przyklejone do ziemi.
Podsumowując:
-Auto w dół o 30mm ( Eibach Pro Kit ), po obniżeniu czuć wyraźną poprawę w prowadzeniu, na nokianach WR D4 225/40/R18 i poszerzeniu o 44mm na oś auto dosłownie jeździ jak przyklejone do ziemi.
Ostatnio edytowano 20 mar 2016, 21:37 przez Zagłoba, łącznie edytowano 2 razy
Chyba @darrecki, jak sie nie myle, opisywał kwestie zmiany spreżyn na Eibach i po zmianie wrócił do fabrycznych bo drgania i sztywność auta była nazbyt niekomfortowe ( lekko mówiąc ). Wiem ze osobiste oczekiwania są zawsze osobiste
, ale czy według Ciebie @Zagłoba idzie żyć z tymi Eibachami, czy rzeczywiście jest tak, ze plomby z zebów wypadają ? Pytam, bo sam o takiej zmianie myśle.
Entrails – w mojej opinii Eibachy sa bardzo komfortowe jak na sprezyny sportowe, powiedzialbym ze sa miekkie jak cycyszki staruszki. Moim zdaniem roznica twardosci miedzy seria a eibachami jest ledwie wyczuwalna, mysle ze ok 20% wiec wkladaj śmiało.
No jeszcze pare cm i byłby ładny spasik. Obniżenie auta za wsze przynosi dobre efekty jak ktoś lubi dynamiczną jazdę. Teraz tylko czujność x5 przy dojeżdżaniu do krawężników.
Jak byś jeszcze jakieś sportowe amorki sztywniejsze powrzucał to dopiero będzie frajda z pokonywania zakrętów.
Jak byś jeszcze jakieś sportowe amorki sztywniejsze powrzucał to dopiero będzie frajda z pokonywania zakrętów.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Entrails napisał(a):Chyba @darrecki, jak sie nie myle
Mylisz się, mam i sobie chwalę
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3112 (47/158)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Nigdy takiej opinii nie słyszałem na temat eibachów, mam je zamontowane już w drugim aucie i chwalę sobieEntrails napisał(a):po zmianie wrócił do fabrycznych bo drgania i sztywność auta była nazbyt niekomfortowe ( lekko mówiąc ).

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Panowie – mam pytanie do rzeszy osób, które wstawiły już eibachy pro kit – czy zmienialiście coś w tylnym zawieszeniu ? Mam na myśli to, że z na tylnych wahaczach widać cztery otwory montażowe ( dwie pary w różnych pozycjach ) i zastanawiam się czy trzeba coś przekładać ( np. w inny otwór ) przy okazji zmiany sprężyn ?
– 30 to mniej jakbyś jechał załadowanym autem. Nikt tego nie zmienia, nie zmieniaj i Ty 

- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Nic a nic nie ociera.
Dopisano 19 lut 2016, 23:25:
Przy okazji chciałem się pochwalić nową osłoną ( heat shield ) do stożka SRI James Barone Racing – udało mi się bardzo obniżyć temperaturę w dolocie, dzięki czemu nawet przy dłuższej jeździe stożek nie puchnie przez zaciąganie ciepła z bloku silnika. Czuć wyraźną poprawę w szybkości wkręcania się auta na obroty. Dodałem też owijkę z profi termoizolacyjnej taśmy bazaltowej. Moim zdaniem to jak na takie trochę DYI wyszło całkiem nieźle ( osłonę pospawali mi z amelinium w profesjonalnym zakładzie ). Pzdr
Dopisano 19 lut 2016, 23:25:
Przy okazji chciałem się pochwalić nową osłoną ( heat shield ) do stożka SRI James Barone Racing – udało mi się bardzo obniżyć temperaturę w dolocie, dzięki czemu nawet przy dłuższej jeździe stożek nie puchnie przez zaciąganie ciepła z bloku silnika. Czuć wyraźną poprawę w szybkości wkręcania się auta na obroty. Dodałem też owijkę z profi termoizolacyjnej taśmy bazaltowej. Moim zdaniem to jak na takie trochę DYI wyszło całkiem nieźle ( osłonę pospawali mi z amelinium w profesjonalnym zakładzie ). Pzdr
Na glebie i z poszerzeniem wygląda dużo agresywniej.
Dobrze ogarnięty dolot.
Teraz, to chyba ssie lepiej niż Ukrainki!?
Dobrze ogarnięty dolot.
Teraz, to chyba ssie lepiej niż Ukrainki!?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości