Mazda6 GH L5-VE '09 Dynamic 2.5

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez zelka » 20 lip 2016, 21:10

główne.JPG

Witam wszystkich serdecznie. Pragnąłbym przedstawić krótką historię o sobie jak i autku. Chętnych zapraszam do przeczytania wypocin.
Po długich bataliach w końcu przyszedł czas i na mnie. Wiele osób mnie już namawiała do tego od dawna, ale albo brakowało czasu, albo wyjazdy służbowe, albo chwile słabości i niechęć. Ba, nawet nosiło mnie już ze sprzedażą auta, ale zdecydowałem, że zostanie i będziemy pewnie już do końca żywota Magdy, bo nowsze samochody mnie po prostu nie rajcują.
Po sprzedaży mojej ex Madzi 3 BK z silnikiem LF, naszła mnie chęć posiadania czegoś nowszego, ciut mocniejszego. Jako, że nie jestem jakimś wielkim miłośnikiem aut niemieckich, szukałem czegoś japońskiego. W końcu w rodzinie jeżdżą same Japończyki różnych marek. Przeglądałem wszelaką gamę aut, z różnymi silnikami, oglądałem i macałem różne modele w okolicznych komisach żeby usiąść i przypasować się czy auto by mi odpowiadało, a następnie szukać odpowiedniego auta. Po ostatniej BK, nie byłem przekonany co do kolejnej Mazdy (via „#zdrowablacha”), ale powiedziałem sobie przy niedzielnym obiedzie „TEN OSTATNI RAZ”. No i stało się – poszukiwania trwały. Wertowałem ogłoszenia na rodzimych portalach aukcyjnych. Szukałem oczywiście modelu z silnikiem L5-VE, bo uprzednim wertowaniu internetów różnic silnikowych wersji 2.0 oraz 2.5. Nie było nic sensownego, więc pokusiłem się o sprawdzenie w zachodnich stronach, tuż za Odrą. Wybadałem kilka modeli, przyjąłem, że jadę do 1000km, nie dalej. Zaangażowałem w to wuja, który to włada biegle językiem i ruszyliśmy. Po dojeżdżaniu do miejsc docelowych, a to okazał się jakiś „kebab komis”, a to Panie właściciela nie ma, a to coś innego… Oczywiście motywacja spadała coraz niżej. Pomijając oglądanie innych modeli, dotarliśmy w końcu do ostatniego rodzynka, do Heidenheim. Chyba dalej nie trzeba nic mówić, bo nie pisałbym tych wypocin.
Otóż ostatni model, rodzynek bym rzekł, trafił się ten jedyny. Było przejechać ponad 900km od domu, aby nabyć to odpowiednie auto. Urzekło mnie od razu, szybkie badanie lakieru miernikiem, w pełni oryginalny lakier. Fakt, pełno kropek na zderzaku oraz masce, ale nigdzie nie malowany. Na dachu też była zaprawka, ale to nie dyskwalifikowało tegoż auta. Kupiony od Pana Ulricha (Niemiec, pochodzenia Ukraińskiego). Pragnę nadmienić, iż to była oferta prywatna, reszta, które oglądałem okazały się być komisami!
m6 trasa heidenheimm.png

Więc takowa trasa została pokonana, aby znaleźć w końcu księżniczkę. DSR oczywiście sprawdzony u Marianka, nie mogło być inaczej. Zakupiona została 13.10.2015r. :)

Podstawowe dane techniczne:
Rok produkcji: Styczeń 2009
Data pierwszej rejestracji: Marzec 2009
Silnik: 2.5 (L5-VE) o mocy 170KM (kompletna seria na hamowni na zlocie w Poznaniu wypluła 178,4KM)
Wnętrze: fotele połskóra (GL9)
Kolor: Sparkling Black (35N)
Kraj pochodzenia: Niemcy
Przebieg w dniu zakupu: 162 760km
Przebieg na dzień dzisiejszy: > 178 000km


Wyposażenie:
– wersja Dynamic
– oryginalnie zamontowany lip na klapie bagażnika
– dostęp bezkluczykowy (keyless entry) oraz odpalanie auta bezkluczekowe (keyless Start/Stop)
– system Bose ze standardowym radiem
– dwukolorowe zegary
– czujniki parkowania przód oraz tył (parktronic)
– tempomat
– podgrzewane fotele
– czujnik deszczu i zmierzchu
– wewnętrzne lusterko fotochromatyczne
– fabrycznie przyciemnione szyby (dymione)
– reflektory bi-ksenon z AFS
– klimatronik dwustrefowy
– światła przeciwmgielne
– ABS, DSC, 6x poduszki powietrzne
– wielofunkcyjna kierownica
– skandynawskie światła
– inne, które są w standardzie

Modyfikacje, wymiany, naprawy:
– zakup gumowych dywaników z korytkami polskiego producenta REZAW-PLAST – 11.2015
– zakup oryginalnych felg Mazda 16” – 11.2015
– opony Nokian WR D4 205/55 – 11.2015
– montaż instalacji LPG (Stag Qbox+, Barracuda 130, AC R01 czerwony, butla 75L w koło) 12.2015
– wymiana oleju Millers 5w30 + wszystkie filtry (powietrza, oleju, kabinowy) firmy Knecht 12.2015
– organizer/kuferek do bagażnika (2 torby) – 12.2015
– wymiana świec na Denso ITV16 – 02.2016
– końcówki tłumików Buzzer 100mm – 04.2016
– wymiana wycieraczek na Heyner (via Alca) – 04.2016
– nakrętki na wentyle logowane Mazda – 04.2016
– regeneracja tłoczków oraz malowanie zacisków hamulcowych – 04.2016

Plany:
O tym ciężko cokolwiek pisać, gdyż wszystko ogranicza się do kwestii finansowych. Oczywiście będą te mniejsze, albo i te większe.
Obecnie największym priorytetem jest znaleźć lakiernika, który ogarnie temat malowania przodu. Jak wyżej wspomniałem, maska i zderzak wygląda jak szer szwajcarski. :| Niesie to za sobą również polerkę całego auta.
Kolejnym ważnym celem jest gleba, bo wygląda jak koza, ale nie zdradzam co gdzie i jak. :)
Dalsze modyfikacje będą wychodzić w planie, bo nie da się mieć wszystkiego na raz (w moim przypadku).

Póki co stawiam na swoje zdrowie każdą nabytą złotówkę, bo nie chciałbym żeby lekarze postawili na mnie krzyżyk pierwsi.

Kilka zdjęć jak to wygląda w obecnej chwili. Polotu wielkiego nie będzie, bo wszystko robione patelnią o rozmiarze 5.5":
1.jpg

2 (1).jpg

2 (2).jpg

kłokardka.jpg
Tak na szczęście po zakupie

stan 166666.jpg
Charakterystyczny stan licznika uchwycony ;)


Wymiana końcówek
bez rułek.jpg

rułki na miejscu.jpg


Malowanie zacisków
pomalowany zacisk.jpg


Komplet felg zimowych 16"
zimówki.jpg


Wymiana podświetlania wewnętrznego – komplet wszystkich led'ów
ledy wew.jpg


Niedawno miałem przykry incydent i musiałem uciekać do rowu przez idiotę, który wyprzedał kilka samochodów pod górkę.
incydent.JPG


No i kilka zdjęć zrobionych w moim miejscu pracy, czyli tym czym się zajmuję na co dzień. :)
pucing w pracy.JPG
Z nudów mycie w pracy

praca (1).JPG

praca (3).JPG

praca (7).JPG

praca (8).JPG

praca (14).JPG


Na koniec zdjęcia środków, które mi towarzyszą w codziennym pucowaniu. ;)
środki środeczki.jpg


Obiecuję dodać więcej zdjęć środka przy najbliższym czyszczeniu skóry, tak więc proszę o wyrozumiałość. :)

Jeśli ktoś przeczytał i obejrzał – gratuluję nerwów i wytrwałości. :P
Ostatnio edytowano 21 lip 2016, 19:09 przez zelka, łącznie edytowano 3 razy
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1123 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Koci@k » 21 lip 2016, 07:51

Nooo nareszcie :D Autko fajne, widziałam. Kolor ładny ale pewnie przy pucowaniu się napracować musisz ostro xD Co do modyfikacji no cóż, wszystko na spokojnie bo wiadomo, że różne są priorytety. Szerokości i więcej cierpliwości życzę :D
Nie każdy musi mnie lubić.
Nie każdy ma dobry gust ;)

Kto ma rację dzień wcześniej od innych, ten przez dobę uchodzi za idiotę.
"...bo im się rzadziej rozmawia, tym rzadziej się kłóci."
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 10:04
Posty: 5051 (421/194)
Skąd: Poznań
Auto: Były:
Mazda Xedos 6, 2.0 V6, 96r.

White Samurai

X9 <3

Póki co: IC, miotła ... zależnie od humoru i okoliczności

Postprzez Senior » 21 lip 2016, 08:08

zelka napisał(a):Jeśli ktoś przeczytał i obejrzał – gratuluję nerwów i wytrwałości.

Przeczytałem, obejrzałem , nerwów nie było. <spoko>
Gratuluje zakupu i witamy w gronie GH <jupi>
Szerokości bezawaryjnej <serduszka> <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2009, 09:33
Posty: 337 (0/4)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: jest 6 GH 2,0 '08
była 6 GG 2,0 '06
była 6 GG 1,8 '03
była 626 GF 2,0 '01
była mazda 323F '96

Postprzez wumpscut » 21 lip 2016, 08:30

Oooo, ktoś się zmobilizował do założenia wątku ;)

Piękne auto, co mogę więcej powiedzieć... Może tylko tego, że zazdroszczę systemu bezkluczykowego :D Prezentuje się świetnie. Życzę samej frajdy z jazdy, bezawaryjności i szerokości <spoko> Oraz zdrowia <spoko>

Przy okazji, możesz zdradzić gdzie nabyłeś te końcówki wydechu i jaki to koszt? Bo rozumiem, że wymiana nie jest problemem, tzn. stare trzeba odspawać, a nowe przyspawać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 677 (3/6)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Beny » 21 lip 2016, 08:50

Fajna :D Kolor zacisków moje gusta,szkoda że szyby z przodu bez folii było by idealnie.
Felga zostaje ori?
Szerokości ;)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8015 (60/54)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Bartg » 21 lip 2016, 09:11

Prosiłbym nie zmieniać nazwy wątku na niezgodny ze standardem forumowym :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7664 (16/110)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 98'

Postprzez jpski » 21 lip 2016, 09:27

Fajnie, że w końcu jesteś zelka <jupi>

zelka napisał(a):będziemy pewnie już do końca żywota Magdy


Nigdy nie mów nigdy, ale fakt GH to najpiękniejsze 4 kółka na Świecie <spoko>

PS. Zdrówka przede wszystkim jak najwięcej <spoko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 12:59
Posty: 900 (1/6)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: -Avensis T27 Sedan '11 2.0 152KM 7AT Black Sand Pearl,
-Mazda 2DY 1.6 100KM Panther Black Pearl '03,
W poprzednich latach:
6GH Sedan 2.0 147KM Galaxy Grey Metallic '08,
– Micra K11 '00 1.0 54KM,
– Avensis '04 2.0 147KM,
– 407 SW '06 2.0 136KM,
– Avensis '03 2.0 147KM,
– 6 GG '04 2.0 141KM,
– 6 GG '03 2.0 141KM,
– 626 GF '00 2.0 136KM,
– 323F BA '98 1.5 88KM,
– 323F BA '95 1.5 88KM

Postprzez zelka » 21 lip 2016, 11:13

wumpscut napisał(a):Przy okazji, możesz zdradzić gdzie nabyłeś te końcówki wydechu i jaki to koszt? Bo rozumiem, że wymiana nie jest problemem, tzn. stare trzeba odspawać, a nowe przyspawać.

Na alledrogo dorwałem, nawet nie wiem czy nie było to bezpośrednio od producenta... Cena niecałe 100 zł/szt. Stare ucinasz, nowe spawasz i voila. ;)
Beny napisał(a):szkoda że szyby z przodu bez folii było by idealnie.

Myślałem nad tym szczerze powiedziawszy, mam nawet znajomego co się tym niedaleko mnie zajmuje. Przydałoby się choć trochę, tak jak Yoki ma w swoim X9.
Beny napisał(a):Felga zostaje ori?

Chciałbym 19", ale to już spore koszta jak na moje zarobki. :)
Bartg napisał(a):Prosiłbym nie zmieniać nazwy wątku na niezgodny ze standardem forumowym

Proszę o wybaczenie, źle zmieniłem. :)

Podziękował wszystkim za miłe słowa i otuchę! <spoko>
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1123 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez maestro81 » 21 lip 2016, 11:22

No i wreszcie odważyłeś się na ten wiekopomny ruch i założyłeś temata :D

Fajna furka – będzie co hejtować hahaha

Wysłane z FF :D
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 lip 2013, 20:08
Posty: 1152 (23/15)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: MAZDA6 GH LF '08

Była: MAZDA BJ 323F 2.0 SPORTIVE 2003r

Postprzez zelka » 21 lip 2016, 12:27

maestro81 napisał(a):Fajna furka – będzie co hejtować

Dzięki Panie. :D
Możesz śmiało hejtować moją podziurawioną maskę i zderzak od kamyszków. :(

Wpadła również paczka od Riki'ego (via Mazparts), a w niej:
– Olej Millers 5w30 XF
– filtr powietrza Knecht
– filtr oleju OEM Mazda (miał być Knecht, chłopaki się pomylili i na swój koszt przyślą kuriera, który dostarczy nowy filtr, a stary zabierze – także propsy dla Panów)
IMG_20160720_165608.jpg


Plany na weekend, który w końcu mam wolny, są wiadome. Wymiana oleju z filtrami oraz czyszczenie przepustnicy, z którą dość długo zwlekałem. Dojdzie pewnie zewnętrzne, cotygodniowe, SPA auta. :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1123 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez wumpscut » 21 lip 2016, 12:58

Knecht lepszy niż OEM? Ja właśnie kupiłem OEM.

zelka, dzięki, znalazłem na Allegro. Ten dyfuzor dźwięku coś powoduje? Domyślam się, że zmienia dźwięk, ale jak bardzo?

Btw. przedostatnie zdjęcie – fajna sceneria :) A na ostatnim widzę znajome specyfiki :) Pokaż jeszcze fotę na zimówkach :)

Aha, też mam maskę podziurawioną od kamyczków, więc znam ten ból, bro <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 677 (3/6)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Weelkoo » 21 lip 2016, 13:44

ooo ;) no wreszcie osobny temacik <spoko> ładna jest, jednostka zacna, dbane jest – będziemy śledzić :)

Pozdrawiam! papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1070 (0/15)
Skąd: Bieruń
Auto: Audi A6 C7

Postprzez xRafalx » 21 lip 2016, 13:56

Ciemna, wyposażenie super oraz ten silnik :) Zacne auto :) Jakaś lepsza fela by pasowała :D

Olej Millers 5w30 XF na pewno to do silnika benzynowego ? Bo wszędzie gdzie nie poczytam to pisze, że do mazdy diesiel+dpf. Dlatego popytam bo sam planuję wlać coś lepszego niż olej Mazdy :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3729 (56/61)
Skąd: Niepołomice
Auto: MazdaSpeed 3 BK '08
Mazda6 GG '03

Postprzez Weelkoo » 21 lip 2016, 14:02

xRafalx napisał(a):Olej Millers 5w30 XF na pewno to do silnika benzynowego ?


XF to gama olei, są i do benzyn i do diesli wszelkiej maści <spoko> do Mazdowskich diesli jest chyba z dopiskiem C1, do benzyny – bez dopisku :) jest jeszcze seria EE, też bardzo dobra :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 20:48
Posty: 1070 (0/15)
Skąd: Bieruń
Auto: Audi A6 C7

Postprzez zelka » 21 lip 2016, 15:33

wumpscut napisał(a):zelka, dzięki, znalazłem na Allegro. Ten dyfuzor dźwięku coś powoduje? Domyślam się, że zmienia dźwięk, ale jak bardzo?

Bardzo minimalne, taki lekki pomruk jak auto chodzi na biegu jałowym bez gazowania. :)
W kwestii firm po prostu jakoś takie przekonanie do Knechta/Mahle mam. OEM też jest ok, więc chłopaki taki mi właśnie przyślą, zamiast Knechta. :)

Co do oleju dokładnie jest to Millers XF Longlife 5w30. Spełnia normy ACEA A5/B5-10, więc do diesla również jest ok, aczkolwiek bardziej polecany do benzyny. Ufam chłopakom od Mazparts, przejeździłem na nim ~12k km i na miarce ubyło może 3mm, przy sporej ilości km z prędkościami autostradowymi.

Co do felg jest plan na 19" jest (może Weelkoo będzie sprzedawał po sezonie, skusiłbym się, a coś wspominał kiedyś :D) . Potrzeba tylko portfela i więcej nadgodzin w pracy. <lol>

Weelkoo napisał(a):ooo no wreszcie osobny temacik ładna jest, jednostka zacna, dbane jest – będziemy śledzić


Bardzo daleko mi do Twojej, ale będę się starać dorównać. ;)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1123 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Yoki » 21 lip 2016, 16:07

Też przeczytałem i nie dostałem palpitacji serca chyba, że z powodu ładnego auta. Co do przyciemniania szyb jak zrobi się delikatnie czyli chyba 60% przepuszczalności światła to... z wnętrza nawet się tego nie odczuwa nawet w nocy ale z zewnątrz auto jest piękniejsze. Dwa załóż rozpórkę auto jeszcze lepiej będzie wchodziło w zakręty i wybierało nierówności
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1869 (63/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 21 lip 2016, 16:38

pierwsze zdjęcie jakieś znajome <faja> w Rykach muszę zrobić nowe, bo tu jeszcze na starym podpisie hahaha maszyna już macana była, ale tego sera szwajcarskiego nie kojarzę, więc nie przesadzaj tak bardzo <lol> :P szerokości, przyczepności <spoko>
Obrazek
Przewaga dzięki technice ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 18:49
Posty: 4925 (68/153)
Skąd: Płock
Auto: Jest
Audi A6 C6 Avant 3.0 TDI '09 QUATTRO

Była:

Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez sylwia323F » 21 lip 2016, 16:56

Gratulacje z założenia wątku i oczywiście z zakupu!!!
Widziałam przelotnie w Janowie Lubelskim :)
Aż strach podchodzić taka ładna Mazda :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 17:20
Posty: 647 (42/27)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez wumpscut » 21 lip 2016, 17:21

zelka napisał(a):Bardzo minimalne, taki lekki pomruk jak auto chodzi na biegu jałowym bez gazowania. :)


No pięknie, teraz to mi zadałeś nową misję do zrealizowania pt. uzbieraj 3 stówy na końcówki wydechu :| :D

Pasują genialnie w te otwory w zderzaku, dzięki za rozwianie wątpliwości <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 15:37
Posty: 677 (3/6)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez zelka » 21 lip 2016, 19:19

Yoki napisał(a):z wnętrza nawet się tego nie odczuwa nawet w nocy ale z zewnątrz auto jest piękniejsze

Właśnie chodziło mi o właściwości jezdne w nocy czy nie ogranicza widoczności. W każdym bądź razie jest to w planach.
Yoki napisał(a):Dwa załóż rozpórkę

Poszło już w tym tygodniu info do GSG czy mi pomalują w taki kolor jaki bym chciał. :)

rafalmazda6 napisał(a):pierwsze zdjęcie jakieś znajome

Ktoś jakieś dobre zdjęcie musi zrobić, bo ja nie potrafię i nie mam czym. :D W Rykach Ci pokażę ten ser szwajcarski, chyba, że uda mi się przykryć to jakąś politurą, np. Black Hole od PB. :)

sylwia323F napisał(a):Widziałam przelotnie w Janowie Lubelskim
Aż strach podchodzić taka ładna Mazda

Sylwia, przecież nie miałem nic przeciwko. W Xedosie Kamila siedziałaś i się cieszyłaś bardzo to i u mnie dało by radę. <ok>
wumpscut napisał(a):No pięknie, teraz to mi zadałeś nową misję

Na ten sezon nie, ale na kolejny planuję modyfikację wydechu. Przydałby się jakiś układ catback, ale to dalekosiężne plany. :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 12:17
Posty: 1123 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: WisniaUs i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy