Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Witam serdecznie wszystkich
Chciałbym Wam przedstawić od niedawna moje przepiękne oczko w głowie. Szukanie auta rozpocząłem we wrześniu 2013r., jak wiadomo, na początku krąg był dość spory jako że do końca nie wiedziałem co tak naprawdę bym chciał. Po ok. 3 miesiącach wertowania zagranicznych stron z ofertami aut wybór padł na Mazdę. Początkowo miała być "trójka" z ok. 2003r. ponieważ taki budżet sobie zaplanowałem. Z biegiem czasu jednak coraz bardziej skłaniałem się ku "6" aż w końcu, pod naporem jej piękna i niesamowitości, pewnego dnia powiedziałem sobie głośno w myśli zaciskając poślady: "NIE! M6 to jest to co chciałbym mieć!" Od tej pory żaden model nie liczył się już dla mnie . Po 3 miesiącach poszukiwań w końcu znalazłem 3 okazy warte uwagi z której wybrałem tą jedną jedyną. I tak oto w kwietniu (z pomocą pewnego miłego i kompetentnego Pana z Rzeszowa który nie dość że sprowadził tą ślicznotkę z Niemiec to jeszcze pozałatwiał wszystkie formalności) me oczy ujrzały to ucieleśnienie piękna i perfekcji i ta przygoda trwa do dziś i oby trwała jak najdłużej.
Marka: Mazda
Model: 6
Typ: GG1
Wersja: Active
Typ nadwozia: Liftback
Silnik: 2.0 MZR LF-DE 16/DOHC 147KM
Biegi: 6-biegowa skrzynia ręczna
Wariant: 14F
Rodzaj napędu: Przedni
Ilość miejsc: 5
Lakier: 32GGK6 Brilliant Carbon Gray Mica
Data pierwszej rejestracji: 24.08.2006r.
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 17.04.2014r.
Wyposażenie:
– ABS,
– Airbag 6 sztuk,
– Alarm
– Czujnik deszczu i zmierzchu
– Czujniki parkowania – tył/przód
– DSC
– Elektryczne szyby przód i tył
– Felgi aluminiowe 16" z ogumieniem 205/55
– ISOFIX – mocowania fotelika dziecięcego na tylnej kanapie
– Kierownica ze sterowaniem radia
– Kierownica, drążek biegów i dźwignia hamulca ręcznego skórzane
– Klimatyzacja automatyczna
– Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
– Komputer pokładowy
– Koło zapasowe dojazdowe
– Lakier metalizowany
– Lampy ksenonowe
– Listwy boczne w kolorze nadwozia
– Lusterka boczne w kolorze nadwozia
– Lusterka prawe i lewe ust. elektrycznie
– Ogrzewanie tylnej szyby
– Pakiet Oświetlenie
– Podłokietnik przedni z podwójnym schowkiem
– Podłokietnik tylny z uchwytem na napoje
– Radio CD ze zmieniarką na 6 CD i systemem Hi-Fi BOSE
– Regulacja wysokości fotela kierowcy
– TSC – System kontroli trakcji
– System składania tylnych siedzeń Karakuri
– Tempomat
– Termometr zewnętrzny
– Trzecie światło stop
– Tylne oparcie składane, dzielone
– Uchwyty na kubki z przodu
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
– Zamek centralny z pilotem
– Zderzaki w kolorze nadwozia
– Zegarek cyfrowy
– Światła do jazdy dziennej LED
– Światła przeciwmgielne
Co zostało zrobione:
– konserwacja podwozia
– wymiana oleju na Elf Evolution Sxr 5W30
– wymiana filtrów: oleju, powietrza, kabinowy
– pomalowane zaciski
– dospawane końcówki tłumika SEBRING
– zamontowane światła do jazdy dziennej LED
– zamontowane czujniki cofania przód/tył (2/4)
– zainstalowana zmieniarka MP3 USB Yatour
– wymienione oświetlenie w kabinie na LEDy (również postojówki i oświetlenie tablicy)
– założone listwy chromowe
Do zrobienia:
– felgi 15"/16" + opony na zimę
– wycieczka na hamownie
– podświetlenie powitalne
– felgi 17" + opony na wiosnę
– nadkola (wiadomo co )
– pomysły mile widziane
A ten cały raban dotyczy tejże damy:
Chciałbym Wam przedstawić od niedawna moje przepiękne oczko w głowie. Szukanie auta rozpocząłem we wrześniu 2013r., jak wiadomo, na początku krąg był dość spory jako że do końca nie wiedziałem co tak naprawdę bym chciał. Po ok. 3 miesiącach wertowania zagranicznych stron z ofertami aut wybór padł na Mazdę. Początkowo miała być "trójka" z ok. 2003r. ponieważ taki budżet sobie zaplanowałem. Z biegiem czasu jednak coraz bardziej skłaniałem się ku "6" aż w końcu, pod naporem jej piękna i niesamowitości, pewnego dnia powiedziałem sobie głośno w myśli zaciskając poślady: "NIE! M6 to jest to co chciałbym mieć!" Od tej pory żaden model nie liczył się już dla mnie . Po 3 miesiącach poszukiwań w końcu znalazłem 3 okazy warte uwagi z której wybrałem tą jedną jedyną. I tak oto w kwietniu (z pomocą pewnego miłego i kompetentnego Pana z Rzeszowa który nie dość że sprowadził tą ślicznotkę z Niemiec to jeszcze pozałatwiał wszystkie formalności) me oczy ujrzały to ucieleśnienie piękna i perfekcji i ta przygoda trwa do dziś i oby trwała jak najdłużej.
Marka: Mazda
Model: 6
Typ: GG1
Wersja: Active
Typ nadwozia: Liftback
Silnik: 2.0 MZR LF-DE 16/DOHC 147KM
Biegi: 6-biegowa skrzynia ręczna
Wariant: 14F
Rodzaj napędu: Przedni
Ilość miejsc: 5
Lakier: 32GGK6 Brilliant Carbon Gray Mica
Data pierwszej rejestracji: 24.08.2006r.
Data pierwszej rejestracji w Polsce: 17.04.2014r.
Wyposażenie:
– ABS,
– Airbag 6 sztuk,
– Alarm
– Czujnik deszczu i zmierzchu
– Czujniki parkowania – tył/przód
– DSC
– Elektryczne szyby przód i tył
– Felgi aluminiowe 16" z ogumieniem 205/55
– ISOFIX – mocowania fotelika dziecięcego na tylnej kanapie
– Kierownica ze sterowaniem radia
– Kierownica, drążek biegów i dźwignia hamulca ręcznego skórzane
– Klimatyzacja automatyczna
– Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
– Komputer pokładowy
– Koło zapasowe dojazdowe
– Lakier metalizowany
– Lampy ksenonowe
– Listwy boczne w kolorze nadwozia
– Lusterka boczne w kolorze nadwozia
– Lusterka prawe i lewe ust. elektrycznie
– Ogrzewanie tylnej szyby
– Pakiet Oświetlenie
– Podłokietnik przedni z podwójnym schowkiem
– Podłokietnik tylny z uchwytem na napoje
– Radio CD ze zmieniarką na 6 CD i systemem Hi-Fi BOSE
– Regulacja wysokości fotela kierowcy
– TSC – System kontroli trakcji
– System składania tylnych siedzeń Karakuri
– Tempomat
– Termometr zewnętrzny
– Trzecie światło stop
– Tylne oparcie składane, dzielone
– Uchwyty na kubki z przodu
– Wspomaganie układu kierowniczego
– Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera
– Zamek centralny z pilotem
– Zderzaki w kolorze nadwozia
– Zegarek cyfrowy
– Światła do jazdy dziennej LED
– Światła przeciwmgielne
Co zostało zrobione:
– konserwacja podwozia
– wymiana oleju na Elf Evolution Sxr 5W30
– wymiana filtrów: oleju, powietrza, kabinowy
– pomalowane zaciski
– dospawane końcówki tłumika SEBRING
– zamontowane światła do jazdy dziennej LED
– zamontowane czujniki cofania przód/tył (2/4)
– zainstalowana zmieniarka MP3 USB Yatour
– wymienione oświetlenie w kabinie na LEDy (również postojówki i oświetlenie tablicy)
– założone listwy chromowe
Do zrobienia:
– felgi 15"/16" + opony na zimę
– wycieczka na hamownie
– podświetlenie powitalne
– felgi 17" + opony na wiosnę
– nadkola (wiadomo co )
– pomysły mile widziane
A ten cały raban dotyczy tejże damy:
Ostatnio edytowano 22 kwi 2015, 21:22 przez Qropatfa, łącznie edytowano 6 razy
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
bardzo ładny polift
jeśli można się wtrącić, zrobiłbym
– -30mm na eibachach
-spoiler
-przyciemnienie szyb
-usunięcie chromu z grill'a
-na upartego czujniki parkowania w kolor auta
więcej jej nie trzeba szerokości i radości z użytkowania
Qropatfa napisał(a):– pomysły mile widziane
jeśli można się wtrącić, zrobiłbym
– -30mm na eibachach
-spoiler
-przyciemnienie szyb
-usunięcie chromu z grill'a
-na upartego czujniki parkowania w kolor auta
więcej jej nie trzeba szerokości i radości z użytkowania
rafalmazda6 napisał(a):jeśli można się wtrącić, zrobiłbym
– -30mm na eibachach
-spoiler
-przyciemnienie szyb
-usunięcie chromu z grill'a
-na upartego czujniki parkowania w kolor auta
więcej jej nie trzeba szerokości i radości z użytkowania
+1
A spryskiwacze nie były tylko w wersji Active+?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Qropatfa napisał(a):A spryskiwacze nie były tylko w wersji Active+?
Jeśli masz ksenon oryginalny i masz wersję Mazdy na Europę to musisz mieć spryskiwacze
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Xenon jest ori ponieważ na pierwszej fakturze widnieje opcja Lichtpaket (pakiet oświetlenia czyli xenony i przeciwmgielne). Czy fakt, że pakiet był opcją mógł wpłynąć na brak spryskiwaczy?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
przepisy w EU stanowią o tym, że auto z ksenonami dostaje homologacje na poruszanie się po drogach, pod warunkiem, że posiada spryskiwacze reflektorów. W przypadku ich braku można snuć różne podejrzenia:
1. ksenony nieoryginalne, dokładane samodzielnie, z pominięciem spryskiwaczy
2. zderzak był wymieniany
...
1. ksenony nieoryginalne, dokładane samodzielnie, z pominięciem spryskiwaczy
2. zderzak był wymieniany
...
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Opcja nr.2 jest chyba najbardziej prawdopodobna
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Dołączę się do komentarzy kolegów. Bardzo ładny kolor i bardzo zadbana no i taki rocznik jak mój. Podobają mi się światła do jazdy dziennej w miejscach halogenow. Tez tak już od pewnego czasu planuje zrobic
Nightfallówna
Panie ,a co za listwy chromowe założyłeś i gdzie ,czy TSC i DSC to nie to samo ,wiem ze ładnie wyglada w opisie tyle opcji .
Edit
Już wiem gdzie
Edit
Już wiem gdzie
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
matthies napisał(a):przepisy w EU stanowią o tym, że auto z ksenonami dostaje homologacje na poruszanie się po drogach, pod warunkiem, że posiada spryskiwacze reflektorów. W przypadku ich braku można snuć różne podejrzenia:
1. ksenony nieoryginalne, dokładane samodzielnie, z pominięciem spryskiwaczy
2. zderzak był wymieniany
...
CO prawda nie w naszych mazdach ale nowe samochody ,jezeli masz zarówki ksenonowe o mocy tylko 25 W i emitują strumień świetlny nie na poziomie 3200, tylko 2000 lm. Zalety: nie trzeba już obowiązkowo montować spryskiwaczy, samopoziomowanie lamp
brodaM6 napisał(a):TSC i DSC to nie to samo
nie, to dwa różne systemy, gdzie jeden do pracy wykorzystuje drugi.
TSC pomaga przy ruszaniu, aby nie zerwać przyczepności.
DSC to kontrola trakcji w trakcie jazdy, która wspomaga się TSC
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
tak czy siak wyłączasz je jednym przyciskiem aczkolwiek czasami abs załącza się jak zimą szalejesz na ręcznym trochę dłużej, później wyskakuje błąd który kasuje się po jakimś czasie #przetestowane
- Od: 3 lis 2011, 00:49
- Posty: 422 (6/0)
- Auto: Mazda 6, chipowany diesel :)
To nie takie 18" tylko ori od Rx-8, było kilka mazd na nich, wejść chyba wejdą, ale nie wiem jak z obniżeniem, najlepiej porównywać parametry felg swoich i tych co się chce zamontować.
-
makmarc
Felgi RX-8 maja ET50. Przy oponach 225/40/18 nie powinno być problemu
______________________________________________________________________
Moja Mazda6 Tamura na forum: klik
______________________________________________________________________
Moja Mazda6 Tamura na forum: klik
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Nie powinno być problemu razem z eibachami?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości