Mazda6 GY LF-DE '06 H&R Aero by MAYKI
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Nie da się ukryć i to było widać ,że gwiazdeczka jedyna na niebie . Cudna jest , koniecznie musisz odwiedzić śląskie tym cudeńkiem
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
dejneks napisał(a):Panie Ty się szykuj teraz na częstsze sesje
Gotów!
Dopisano 28 kwi 2016, o 15:24:
LAJCIK29 napisał(a):Nie da się ukryć i to było widać ,że gwiazdeczka jedyna na niebie . Cudna jest , koniecznie musisz odwiedzić śląskie tym cudeńkiem
Dzięki jak będę na śląsku to na pewno się odezwę
Dopisano 28 kwi 2016, o 15:27:
Znalazłem nagranie z przejazdu po torze całkiem o nim zapomniałem szkoda że nagrałem to wideo rejstratorem z yanosika zamiast normalną kamerą była by lepsza jakość
https://www.youtube.com/watch?v=cpktnhr ... e=youtu.be
Tak jak MariuS napisał-auto na żywo wygląda tak jak na zdjęciach a nawet lepiej Ładnie utrzymane i widać, że dużo serduszka w nią wkładasz Na torze jak patrzę na filmik M radziła sobie naprawdę dobrze Mam nadzieję, że jakoś niebawem uda się spotkać znowu
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5496 (435/228)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Koci@k napisał(a):Tak jak MariuS napisał-auto na żywo wygląda tak jak na zdjęciach a nawet lepiej Ładnie utrzymane i widać, że dużo serduszka w nią wkładasz Na torze jak patrzę na filmik M radziła sobie naprawdę dobrze Mam nadzieję, że jakoś niebawem uda się spotkać znowu
Dzięki cieszę się że się podoba Było by miło się spotkać ale teraz przez 3 miesiące będę wyłączony z wszelkich spotów bo będę na szkole podoficerskiej w Koszalinie ale za to od sierpnia będę 3 miesiące w Poznaniu to może się uda skręcić jakiegoś spocika
Dopisano 4 maja 2016, o 18:14:
Ostatnio dość intensywnie myślę o nieznacznym podniesieniu mocy silnika nie mam za bardzo kaski na zakuwanie turbo czy kompresor. Zależy mi na przyroście rzędu ok. 20 koni. Znalazłem coś takiego co wy na to?
https://www.youtube.com/watch?v=rppLCjEarV4
Dopisano 4 maja 2016, o 18:16:
Na tym filmiku jak dobrze widze ta elektr. sprężarka jest podłączona pod silnik 2.0:
https://www.youtube.com/watch?v=WYJ1sv-t23M
IMHO gra niewarta świeczki. Nawet zakładanie turbo. Czytałem trochę na amerykańskim forum szóstek, bo sam myślałem, żeby coś w swojej wykombinować, ale bez przeróbek by się nie obyło. Taniej wyjdzie mnie chyba sprzedaż i kupienie auta z turbo. Ba, nawet myślałem nad Saabem 9-3, ale zraziło mnie jakość "plajstików".
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):IMHO gra niewarta świeczki. Nawet zakładanie turbo. Czytałem trochę na amerykańskim forum szóstek, bo sam myślałem, żeby coś w swojej wykombinować, ale bez przeróbek by się nie obyło. Taniej wyjdzie mnie chyba sprzedaż i kupienie auta z turbo. Ba, nawet myślałem nad Saabem 9-3, ale zraziło mnie jakość "plajstików".
Nawet zakładanie turbo? dlaczego? Jak ktoś ma kase to mu przeróbki nie straszne po prostu uturbienie jest drogie
A ta dmuchawka wydaje się być inna niż te chińskie wiatraczki z ebay czytałem amerykańskie fora i tam ludzie byli zadowoleni mieli przyrosty około 20-30 hp.
Na tym forum jest więcej info:
http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=39719
Nie wiem jeszcze ile to kosztuje i jak to zamówić ale był bym gotów spróbować
MAYKI napisał(a):Nie wiem jeszcze ile to kosztuje i jak to zamówić ale był bym gotów spróbować
tylko, żebyś się nie zdziwił – cena tego "cuda" to koszt ~1600$ jak się orientował kiedyś znajomy (z akumulatorami), licząc VAT i cło aktualnie daje to ponad 8000 PLN Już pomijając fakt czy działa czy nie. Nie ma taniej opcji na zauważalne zwiększenie mocy wolnossącej benzyny w Mazdach niestety.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Też dlatego u mnie ten plan poszedł w maliny. Ogólnie to taka zabaweczka dla bogatszych. A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem, bo chyba nikt nie chciałby, żeby korba bokiem wyszła. Niestety silnik nie został stworzony pod takie obciążenie, a szkoda, bo byłbym wniebowzięty ze swoją szóstką z turbo. Ale koszty uturbienia i zakucia silnika... Taniej wyjdzie kupno jakiejś zabawki do jeżdżenia, albo sprzedanie (sic!) M6 i kupienia czegoś fabrycznie z burbo.
Link co mi podrzuciłeś to chyba jakiś falsyfikat, bo tam gościu w BRZ wykres pokazuje ~150KM, a ludzie się go pytali gdzie mu uciekło te 45KM.
Link co mi podrzuciłeś to chyba jakiś falsyfikat, bo tam gościu w BRZ wykres pokazuje ~150KM, a ludzie się go pytali gdzie mu uciekło te 45KM.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Weelkoo napisał(a): Nie ma taniej opcji na zauważalne zwiększenie mocy wolnossącej benzyny w Mazdach niestety.
Hehe...powiedziałeś tu wszystko Gdyby taka opcja była to zapewne każdy z nas by korzystał, ale jeździmy Mazdami a nie Hondami
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5496 (435/228)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
zelka napisał(a):A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem
2.0 z GG/GH wytrzymują spokojnie doładowania ponad 200KM. 2.3 z GG jest najsłabszy w tej kwestii – z tego co czytałem wytrzymuje wyraźnie mniej niż 2.0. A twój 2.5 z GH to najlepsza jednostka Mazdy z poprzednich generacji do uturbienia, wytrzymuje moce podchodzące pod 300KM I nic nie trzeba kuć do 250~300KM, z tego co mi wiadomo 2.5 ma kuty wał korbowy i korbowody stąd takie moce dla pewności można by Fiveopac'a dopytać, ma MX-5 z 2.5 i ~350KM
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
zelka napisał(a):Też dlatego u mnie ten plan poszedł w maliny. Ogólnie to taka zabaweczka dla bogatszych. A fabrycznie silnik czy wytrzyma uturbienie bądź założenie kompresora to nawet nie wiem, bo chyba nikt nie chciałby, żeby korba bokiem wyszła. Niestety silnik nie został stworzony pod takie obciążenie, a szkoda, bo byłbym wniebowzięty ze swoją szóstką z turbo. Ale koszty uturbienia i zakucia silnika... Taniej wyjdzie kupno jakiejś zabawki do jeżdżenia, albo sprzedanie (sic!) M6 i kupienia czegoś fabrycznie z burbo.
Link co mi podrzuciłeś to chyba jakiś falsyfikat, bo tam gościu w BRZ wykres pokazuje ~150KM, a ludzie się go pytali gdzie mu uciekło te 45KM.
Z tego co mówią niektórzy to podniesienie mocy o 20-30 koni nie nadwyręża silnika dlatego nie chciałem nie wiadomo jakiej turbiny , tylko coś nie drogiego i nie za mocnego żeby nie kuć silnika. Ja z angielskiego nie wiele rozumiem więc nie wiem dokładnie co tam pisało.
No trudno skoro się nie da to trzeba odpuścić temat.
A co byście powiedzieli np na wymianę wałków rozrządu na jakieś ostrzejsze? Jest tak opcja? albo przestawienie zapłonu , bo słyszałem że takimi zabiegami też można parę koni uzyskać.
I coś mi jeszcze świta że koło zamachowe można wstawić lżejsze?
wałek rozrządu jak najbardziej, tylko przy 2.0 na duże zyski nie ma co liczyć. Ale wałek + strojenie, powiedzmy IMO realnie te 20HP mógłbyś ekstra wyciągnąć. Tylko nadal chyba nie orientujesz się w kosztach Porządny wałek powiedzmy z Coswortha to ~700$ o ile dobrze kojarzę, VAT, cło – masz 3500 PLN. Przyjmijmy nawet tańszą opcję – trzeba liczyć jakieś 500$ za sam wałek, koszt ściągnięcia ponad 2600PLN. Do tego robocizna i strojenie + to co przy wymianie wałka wyjdzie, myślę że spokojnie możesz liczyć drugie tyle (i to optymistycznie patrząc IMO, realnie jeszcze bym dołożył)
lżejsze koło zamachowe? Nie przy tym silniku, nie przy takim aucie – przy dłubniętym samochodzie, nastawionym na drag, itp. gdzie liczy się każdy zysk (w szczególności, że tu jest on ograniczony do najniższych biegów, przede wszystkim do I. i II. i jest stosunkowo mały)
lżejsze koło zamachowe? Nie przy tym silniku, nie przy takim aucie – przy dłubniętym samochodzie, nastawionym na drag, itp. gdzie liczy się każdy zysk (w szczególności, że tu jest on ograniczony do najniższych biegów, przede wszystkim do I. i II. i jest stosunkowo mały)
Ostatnio edytowano 5 maja 2016, 18:30 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Szczerze zamiast tych KM wolałbym podkręcać Nm, no ale to już wiadome turbo/kompresor...
Rozwiązaniem jest chyba cywilne auto do przemieszczania się z punktu A do B, a drugie do grzebania, no ale to zaś są dodatkowe koszta.
A najlepiej to bym chciał zrobić swapa do swojej i wetknąć silnik 3.7 V6, ten co szedł na USA. Moje ciche marzenie, wtedy nie zamieniłbym GH już na żadną inną.
U Ciebie może swap na 3.0?
Rozwiązaniem jest chyba cywilne auto do przemieszczania się z punktu A do B, a drugie do grzebania, no ale to zaś są dodatkowe koszta.
A najlepiej to bym chciał zrobić swapa do swojej i wetknąć silnik 3.7 V6, ten co szedł na USA. Moje ciche marzenie, wtedy nie zamieniłbym GH już na żadną inną.
U Ciebie może swap na 3.0?
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości