Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon
Akurat do twojego silnika można kupić gotowy kit turbo i masz już całkiem inną moc 
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Tylko leonidsas jedynie obiecuje. Tak samo robi na 6crew (nick: Arkadius) i na swoim wcześniejszym koncie na MS.pl, Arkadius 73. Jeszcze nigdzie nie było faktów, a jedynie cuda na kiju.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
W M6 V6 ten pseudo spec leonidas narysował wam jak zmodyfikować Przepustnice kosztem trzech tb z innych modeli ,ja do siebie cewki od mustanga nie wsadze ,wiec zwolennicy v6 powinin być
,szkoda ze nie dokończył o L3 i rozwiercaniu ,dziwny typ .
brodaM6 napisał(a):dziwny typ .
Oooo dziwny, zakłada profil i wypisuje jakieś posty bez pokrycia a na koniec obraża się bo ktoś chciał potwierdzenia tego wszystkiego :d
Jak zaczynał pisać to mógł do końca opisać a nie robi nadzieje a później ma to w

Dopisano 15 paź 2014, 21:35:
brodaM6 napisał(a):W M6 V6 ten pseudo spec leonidas narysował wam jak zmodyfikować Przepustnice kosztem trzech tb z innych modeli
Modyfikacja tej przepustnicy wcale nie jest taka prosta, bo kupienie tych 3 przepustnic na części to nie są małe pieniądze a znalezienie przepustnicy od mustanga tez nie jest takie proste
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Matthiu te wężyki co idą do filtra powietrza to są wpi
du nie potrzebne
Sprawdzałeś to nie musza być dobre przepustnicy w większość sa elektryczne ,a jak elektryka pada to sie wymienia cała tb zadko kto naprawia ,chyba ze leonidas
.

19Maaarcin89 napisał(a):bo kupienie tych 3 przepustnic na części to nie są małe pieniądze a znalezienie przepustnicy od mustanga tez nie jest takie proste
Sprawdzałeś to nie musza być dobre przepustnicy w większość sa elektryczne ,a jak elektryka pada to sie wymienia cała tb zadko kto naprawia ,chyba ze leonidas
Nie muszą być dobre ale kto wystawia na sprzedaż nie dobra przepustnice?
Przepustnice od mustanga to ja nie wiem nawet jak wygląda bo na allegro nie idzie tego znaleźć
Przepustnice od mustanga to ja nie wiem nawet jak wygląda bo na allegro nie idzie tego znaleźć
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
dokladnie, kwestia tylko odpowiedniego budzetu na potrzebne graty. Szarpanie sie w n/a przy tym motorze dla maksymalnie kilkunastu koni to imo rzezbienie w g.wnie.19Maaarcin89 napisał(a):Akurat do twojego silnika można kupić gotowy kit turbo i masz już całkiem inną moc
Mr_Bartek napisał(a):Tylko leonidsas jedynie obiecuje. Tak samo robi na 6crew (nick: Arkadius) i na swoim wcześniejszym koncie na MS.pl, Arkadius 73. Jeszcze nigdzie nie było faktów, a jedynie cuda na kiju.
Otoz to. Jedyny pewny fakt jest taki, ze swoimi poprawkami w ukladzie chlodzenia prawie doprowadzil do ugotowania silnika w moim aucie..
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
166 * 1.4 = 232KM. MPS ma 260KM na start + napęd 4x4.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Cena niby bardzo ok ale.. wynik szacowany szalu nie robi bo koni minimalnie wiecej niz w serii V6 a momentu tez pewnie sporo by brakowalo do ori mpsowego. Poza tym doliczyc wszystkie wskazniki, montaz tego i strojenie i juz tak rozowo finansowo nie bedzie.. moim zdaniem lepiej szukac jak cos calego swapa turbo lub silnika z turbo z rozbitego mpsa lub angola z juz wystrojonym kompem itp. Oczywiscie ktos powie ze lepiej wtedy zmienic auto na mpsa ale po pierwsze dorwac mpsa jako cale auto w odpowiednim stanie latwo nie bedzie a i to 4x4 takie troche oszukane
a po drugie kombiak praktyczniejszy a z takim napedem bylby ciekawym dupowozem bo wyglada juz zacnie
co do oplacalnosci, zadne mody sie nie oplacaja i tak patrzac zawsze najlepiej zostawac przy kompletnej serii 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
bieski napisał(a):Socyopatic napisał(a):zadne mody sie nie oplacaja
Bardziej chodzi o inwestycja/rezultatMod na 10tys i szału nie ma.
To lepiej już 3.0 poszukać
Tylko jak się kupuje 3.0 to po chwili też chciałoby się więcej
Ciekawe czy możnaby tu i w przypadku manuala od 3.0 i manuala od 2.3 coś pokombinować z przełożeniami skrzyni biegow? w Preludzie włożenie krótkich przełożen (była też długa piątka na trasy) dało mi prawie sekundę do 100 km/h a całość z wymiana kosztowała mnie tysiaka, wiec był to najlepszy stosunek ceny do poprawy osiagow mimo że mocy nie podniosłem
matthies napisał(a): Wtedy miałbym najszybsze GY w Polsceale kasa kasa kasa...
jakbym miał podobna kase jaka tobie potrzebna do wpakowania w auto to wrzuciłbym do siebie Rotrexa i nie miałbyś najszybszej
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
matthies napisał(a):Jakbym, gdybym, może bym :p
dokładnie
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Tu masz rację, też bym chciał niewielkim kosztem uzyskać chociaż coś. Nie mówię o rypaniu kapci na 3 biegu, ale zawsze więcej znaczy fajniej 
Jak ktoś przetrze jakiś szlak, lub będzie znał dobry szlak do przetarcia to ja się na to piszę.
Jak ktoś przetrze jakiś szlak, lub będzie znał dobry szlak do przetarcia to ja się na to piszę.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
ok wymieniłem dziś odbłyśniki, nie były w tragicznym stanie, ale zawsze lepiej mieć po renowacji. Po weekendzie odsyłam stare i 200 pln wróci
Pierwsze stare, drugie nowe.
Co gorsze, strasznie żarnik się wysypał, porównując do drugiego, widać że kiepsko. Może nawet niepotrzebnie wymieniałem te odbłyśniki...
Trochę roboty było, zaskoczony byłem torxem z otworem, ale na szczęście miałem taki klucz
Ale mam przynajmniej spokój ducha, że odbłyśniki sa jak nówki, dokupię tylko nowy żarnik, i tutaj pytanie do znawców tematu, bo jedni piszą że to 6000 a gdzie indziej że to 4300, to jaka to w końcu barwa? Ktoś zna namiar gdzie moge tanio taki palnik kupić?
A na sam koniec maleńka modyfikacja, kto odgadnie?
Co gorsze, strasznie żarnik się wysypał, porównując do drugiego, widać że kiepsko. Może nawet niepotrzebnie wymieniałem te odbłyśniki...
Trochę roboty było, zaskoczony byłem torxem z otworem, ale na szczęście miałem taki klucz
Ale mam przynajmniej spokój ducha, że odbłyśniki sa jak nówki, dokupię tylko nowy żarnik, i tutaj pytanie do znawców tematu, bo jedni piszą że to 6000 a gdzie indziej że to 4300, to jaka to w końcu barwa? Ktoś zna namiar gdzie moge tanio taki palnik kupić?
A na sam koniec maleńka modyfikacja, kto odgadnie?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości