Mazda6 GY L3 '04 2,3l Top Sport Wagon

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez 19Maaarcin89 » 15 paź 2014, 21:35

Akurat do twojego silnika można kupić gotowy kit turbo i masz już całkiem inną moc ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Mr_Bartek » 15 paź 2014, 21:40

Tylko leonidsas jedynie obiecuje. Tak samo robi na 6crew (nick: Arkadius) i na swoim wcześniejszym koncie na MS.pl, Arkadius 73. Jeszcze nigdzie nie było faktów, a jedynie cuda na kiju.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Beny » 15 paź 2014, 21:58

A jak te silniki trzymaja moc?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez brodaM6 » 15 paź 2014, 22:26

W M6 V6 ten pseudo spec leonidas narysował wam jak zmodyfikować Przepustnice kosztem trzech tb z innych modeli ,ja do siebie cewki od mustanga nie wsadze ,wiec zwolennicy v6 powinin być :) ,szkoda ze nie dokończył o L3 i rozwiercaniu ,dziwny typ .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 15 paź 2014, 22:32

brodaM6 napisał(a):dziwny typ .



Oooo dziwny, zakłada profil i wypisuje jakieś posty bez pokrycia a na koniec obraża się bo ktoś chciał potwierdzenia tego wszystkiego :d

Jak zaczynał pisać to mógł do końca opisać a nie robi nadzieje a później ma to w <dupa>

Dopisano 15 paź 2014, 21:35:

brodaM6 napisał(a):W M6 V6 ten pseudo spec leonidas narysował wam jak zmodyfikować Przepustnice kosztem trzech tb z innych modeli


Modyfikacja tej przepustnicy wcale nie jest taka prosta, bo kupienie tych 3 przepustnic na części to nie są małe pieniądze a znalezienie przepustnicy od mustanga tez nie jest takie proste :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez brodaM6 » 15 paź 2014, 22:56

Matthiu te wężyki co idą do filtra powietrza to są wpi <dupa> du nie potrzebne
19Maaarcin89 napisał(a):bo kupienie tych 3 przepustnic na części to nie są małe pieniądze a znalezienie przepustnicy od mustanga tez nie jest takie proste :D

Sprawdzałeś to nie musza być dobre przepustnicy w większość sa elektryczne ,a jak elektryka pada to sie wymienia cała tb zadko kto naprawia ,chyba ze leonidas :D .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 15 paź 2014, 23:01

Nie muszą być dobre ale kto wystawia na sprzedaż nie dobra przepustnice?
Przepustnice od mustanga to ja nie wiem nawet jak wygląda bo na allegro nie idzie tego znaleźć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 15 paź 2014, 23:18

19Maaarcin89 napisał(a):Akurat do twojego silnika można kupić gotowy kit turbo i masz już całkiem inną moc ;)
dokladnie, kwestia tylko odpowiedniego budzetu na potrzebne graty. Szarpanie sie w n/a przy tym motorze dla maksymalnie kilkunastu koni to imo rzezbienie w g.wnie.
Mr_Bartek napisał(a):Tylko leonidsas jedynie obiecuje. Tak samo robi na 6crew (nick: Arkadius) i na swoim wcześniejszym koncie na MS.pl, Arkadius 73. Jeszcze nigdzie nie było faktów, a jedynie cuda na kiju.

Otoz to. Jedyny pewny fakt jest taki, ze swoimi poprawkami w ukladzie chlodzenia prawie doprowadzil do ugotowania silnika w moim aucie..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 16 paź 2014, 00:26

ile $$$ taki turbo kit?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mr_Bartek » 16 paź 2014, 00:33

Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez bieski » 16 paź 2014, 00:37

Super cena, pytanie tylko czy warto inwestować tyle gotówki, w takie auto :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Mr_Bartek » 16 paź 2014, 00:40

166 * 1.4 = 232KM. MPS ma 260KM na start + napęd 4x4.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Socyopatic » 16 paź 2014, 01:00

Cena niby bardzo ok ale.. wynik szacowany szalu nie robi bo koni minimalnie wiecej niz w serii V6 a momentu tez pewnie sporo by brakowalo do ori mpsowego. Poza tym doliczyc wszystkie wskazniki, montaz tego i strojenie i juz tak rozowo finansowo nie bedzie.. moim zdaniem lepiej szukac jak cos calego swapa turbo lub silnika z turbo z rozbitego mpsa lub angola z juz wystrojonym kompem itp. Oczywiscie ktos powie ze lepiej wtedy zmienic auto na mpsa ale po pierwsze dorwac mpsa jako cale auto w odpowiednim stanie latwo nie bedzie a i to 4x4 takie troche oszukane ;) a po drugie kombiak praktyczniejszy a z takim napedem bylby ciekawym dupowozem bo wyglada juz zacnie ;) co do oplacalnosci, zadne mody sie nie oplacaja i tak patrzac zawsze najlepiej zostawac przy kompletnej serii :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez bieski » 16 paź 2014, 01:15

Socyopatic napisał(a):zadne mody sie nie oplacaja

Bardziej chodzi o inwestycja/rezultat :P Mod na 10tys i szału nie ma.
To lepiej już 3.0 poszukać :P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matthies » 16 paź 2014, 07:39

Myślałem kiedyś żeby właśnie dorwać mps na części, przeszczepić motor i napęd. Wtedy miałbym najszybsze GY w Polsce :P ale kasa kasa kasa...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 16 paź 2014, 10:36

bieski napisał(a):
Socyopatic napisał(a):zadne mody sie nie oplacaja

Bardziej chodzi o inwestycja/rezultat :P Mod na 10tys i szału nie ma.
To lepiej już 3.0 poszukać :P


Tylko jak się kupuje 3.0 to po chwili też chciałoby się więcej ;) ale tu przynajmniej można trochę nowym wydechem ugrac.
Ciekawe czy możnaby tu i w przypadku manuala od 3.0 i manuala od 2.3 coś pokombinować z przełożeniami skrzyni biegow? w Preludzie włożenie krótkich przełożen (była też długa piątka na trasy) dało mi prawie sekundę do 100 km/h a całość z wymiana kosztowała mnie tysiaka, wiec był to najlepszy stosunek ceny do poprawy osiagow mimo że mocy nie podniosłem ;)

matthies napisał(a): Wtedy miałbym najszybsze GY w Polsce :P ale kasa kasa kasa...


jakbym miał podobna kase jaka tobie potrzebna do wpakowania w auto to wrzuciłbym do siebie Rotrexa i nie miałbyś najszybszej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 16 paź 2014, 13:16

Jakbym, gdybym, może bym :p
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 16 paź 2014, 14:10

matthies napisał(a):Jakbym, gdybym, może bym :p


dokładnie ;) tylko u mnie to wynika z kilku faktow. Po pierwsze spore wolne kwoty ktore inwestowalem w poprzednie auto teraz ida od 9 miesiecy w drugie dziecko, dlatego przewidujac taki stan rzeczy kupilem mozliwie najlepsza opcje jaka wyszla jesli chodzi o ta bude godzac sie z takim a nie innym spalaniem :P ale ze rafinerii prywatnej nie posiadam to bardziej mysle o poprawieniu troche osiagow wydechem i zmniejszeniu spalania przy okazji przez profi strojenie niz rzucaniu sie na jakies grube mody wynikowo ktore pochlona duzy worek $ a auto bedzie palic w codziennej jezdzie ponad 20 litrow..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 16 paź 2014, 16:14

Tu masz rację, też bym chciał niewielkim kosztem uzyskać chociaż coś. Nie mówię o rypaniu kapci na 3 biegu, ale zawsze więcej znaczy fajniej :D
Jak ktoś przetrze jakiś szlak, lub będzie znał dobry szlak do przetarcia to ja się na to piszę.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez matthies » 18 paź 2014, 16:54

ok wymieniłem dziś odbłyśniki, nie były w tragicznym stanie, ale zawsze lepiej mieć po renowacji. Po weekendzie odsyłam stare i 200 pln wróci :) Pierwsze stare, drugie nowe.
20141018_134150.JPG
20141018_134153.JPG

Co gorsze, strasznie żarnik się wysypał, porównując do drugiego, widać że kiepsko. Może nawet niepotrzebnie wymieniałem te odbłyśniki...
20141018_133431.JPG

Trochę roboty było, zaskoczony byłem torxem z otworem, ale na szczęście miałem taki klucz
20141018_132254.JPG

Ale mam przynajmniej spokój ducha, że odbłyśniki sa jak nówki, dokupię tylko nowy żarnik, i tutaj pytanie do znawców tematu, bo jedni piszą że to 6000 a gdzie indziej że to 4300, to jaka to w końcu barwa? Ktoś zna namiar gdzie moge tanio taki palnik kupić?
20141018_133524.JPG
20141018_133528.JPG

A na sam koniec maleńka modyfikacja, kto odgadnie? :>
20141018_152946.JPG
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy