Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez MrShaleck » 14 lip 2015, 23:06

em_dzej napisał(a):To u mnie przy 2000 czuć że wchodzi turbina, zobaczymy co pokaże hamownia
Coś wspominał żeby turbinę podkręcić na "gruszce" cokolwiek to znaczy


U mnie przy 1800 jest potem przy 2200 drugi raz kopie, ale to akurat chyba problem bardziej niż zaleta :D

A z tym 'kręceniem gruszki' to lepiej uważaj... niech on Ci to zrobi+program, nie bierz za to odpowiedzialności :D
Ta gruszka warunkuje otwieranie kierownic turbiny, a to duuużo zmienia :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2609 (10/39)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
BMW X3 35i F25 Msport

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 23:16

roxygenium napisał(a):niech on Ci to zrobi+program


Tylko tak innej opcji nie widzę .
Trochę to spartoliłem jak pisze Weelkoo , z tym pomiarem początkowym.
Rozegram to tak , wjadę teraz na pomiar zobaczymy co jest i powiem mu czego oczekuję.
"Magik" twierdzi że jak wykręcimy bardziej dół to DPF sie zasyfi expresowo i bedzie beret :].
Teraz mam tydzień na testy , zobaczymy na stałych trasach co sie pozmieniało.

PS
Co myslicie o tym łożysku jest jakies polecane ?? ??
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Weelkoo » 14 lip 2015, 23:27

dla mnie to w ogóle dziwna trochę robota, bo pomiar początkowy jest podstawą do zmian w programie. Skąd on wie w jakiej kondycji jest silnik, jak przebiega w tym konkretnym egzemplarzu krzywa momentu i mocy (gdzie są spadki, gdzie nierówno ciągnie, gdzie widać ew. jakieś problemy np. z turbiną) <co?> Wygląda to trochę jak wgranie gotowca albo grzebanie na ślepo (bo strojeniem nazwać na razie tego nie można skoro nie wie co i gdzie ma poprawiać).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1179 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez em_dzej » 14 lip 2015, 23:41

Tak też mu powiem , jak napisałeś.
Trochę się słabo do tego przygotowałem nie przeczę.Wierzę jednak że uda się to zapiąć na ostatni guzik.


Tapniete z Jeziowego HTC
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Weelkoo » 14 lip 2015, 23:50

E, to na pewno się uda ;) ale warto swojego dopilnować <spoko> jeździli chociaż Gejszą z podpiętym kompem przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 21:48
Posty: 1179 (0/17)
Skąd: Bieruń
Auto: BMW 330e xDrive

Postprzez em_dzej » 15 lip 2015, 10:26

Weelkoo napisał(a):ale warto swojego dopilnować


No na pewno nie dam się "wykręcić" <faja>

Weelkoo napisał(a):jeździli chociaż Gejszą


Tak jeździł napewno

UWAGA:

Z nowości w drodze o pracy kontrolka DPF sobie zaczęła mrugać ;)

Dziwnie tak bo sam DPF mi miga i nie mam obciętej mocy, czyżby zbieg okoliczności i wyszła inspekcja olejowa <co?> , nie ma opcji raczej <nie>

Olej ma 10 tyś i jest w normalnej kondycji , bo sprawdziłem.

Wizyta u "magika" się chyba przyśpieszy
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez em_dzej » 15 lip 2015, 11:21

No i wizytka w sobotę rano , twierdzi że Mod ,raczej nie ma na to wpływu <wow> .Że to jakiś czujnik <co?> . Musi się podpiąć komputerem , coś mi to wszystko dziwacznie wygląda ;)

Odczytam ten błąd Torque pro ?? ??

Łożysko SKF będzie OK

Tapniete z Jeziowego HTC
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Yoki » 15 lip 2015, 12:33

Sam zakładałem SKF i jest ok
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez leni » 15 lip 2015, 12:34

em_dzej napisał(a):Łożysko SKF będzie OK

SKF robi sprawdzone i dobre łożyska, jedne z najlepszych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2013, 08:05
Posty: 470 (26/21)
Skąd: Katowice
Auto: Jest: Citroen C5 (X7) CROSSTOURER 2.0 BlueHDi 180 KM 2015 rok
Była: MAZDA 6 GY 2.0/136KM CiTD 2004 rok

Postprzez Danmazda » 15 lip 2015, 12:36

Nie pamiętam jakie zakładałem przed SKF, ale nie wytrzymało nawet 10 tyś. km. SKF polecam, ponad 20 tyś. km. wytrzymały w Mazdzie 626. Potem nie wiem, auto sprzedałem.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez em_dzej » 15 lip 2015, 14:02

Dobra będzie SKF, ale czytam że są dwa.Większe vkba6849 i mniejszej vkba7446. Oba podają że pasują do polifta. :–\

Tapniete z Jeziowego HTC
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez MIRAS M6 » 15 lip 2015, 14:24

Alo-ha Maciek. Widzę że nie zły ze mnie ginekolog. Czyli jednak przypadłość którą podałem Ci jako pierwszą – łożysko !! To na pewno lepiej niż przegub – taniej dużo i roboty mniej <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez em_dzej » 15 lip 2015, 14:49

MIRAS M6 napisał(a):Widzę że nie zły ze mnie ginekolog


Ha no nie inaczej <spoko>
teraz jeszcze mi powiedz które mam w Gejszy
mniejsze o wymiarach 80/45/42 , czy większe 84/45/45 :| .
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Yoki » 15 lip 2015, 15:13

Ja gdzieś przeczytałem na forum jakie mają być i się zgadzało ale to było 0,5 roku temu i nie pamiętam teraz gdzie to było.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez maselek » 15 lip 2015, 16:07

Polift = 84/45/45
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez em_dzej » 15 lip 2015, 18:00

Na sto procent :–) ?? ??

Tapniete z Jeziowego HTC
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez syczka133 » 15 lip 2015, 18:33

Dokładnie przed lifty mają mniejsze łożysko . Polifty mają wieksze . ja zakładałem FAGA przerabiałem ostatnio pomyłkę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2011, 18:57
Posty: 344 (50/3)
Skąd: ŻYWIEC, dokładniej to Juszczyna :)
Auto: (Mazda 6SportKombi 2.0
cdti 121 2003r )dobrze sie spisywała zastapiona Mazda 6sportKombi 2.0 Bp 104 kw :)

Postprzez maselek » 15 lip 2015, 19:42

em_dzej, na 99% ;)

Zmierz nakrętkę jeśli 34mm to 84/45/45, albo wyślij vin do Rickiego i Ci napisze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2008, 20:51
Posty: 523 (1/2)
Skąd: E£K
Auto: M6' GH 2.0 Pb

Postprzez Nightfall » 15 lip 2015, 20:40

Maciek jak kontrolka DPF miga to czyli chce zeby go przepalic i wtedy na mocy nie tracisz.
Spadek mocy dopiero nastąpi jak się kontrolka zapali na stałe. :|
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez em_dzej » 15 lip 2015, 21:08

Nightfall napisał(a):Maciek jak kontrolka DPF miga to .................


Tak jest na chłopski rozum ale w mazdzie jest na odwrót ;)
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy