
Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG
Faken co jest z tymi waszymi europejczykami???? Wersje z usa po 2005 roku nie rdzewieja tak.Moja z 2007 roku i nigdy nie widziala konserwacji a zero rudej!!!
-
WisniaUs
Właśnie też jestem zaskoczony rozmiarem destrukcji. Moja (Europejczyk 2006) cierpi delikatnie na tylnych nadkolach (jak prawie wszystkie), ale to co się tutaj dzieje "raczej" nie występuje. Mówię na razie ostrożnie, bo też musiałbym odchylić to i owo, co nie zmienia faktu iż na wiosnę planuję zlecić generalną konserwację podwozia, profili zamkniętych itp. itd. gdyż występuje tam rudy nalot.
P.S. Chodzi legenda, że starsze Europejczyki przypłynęły statkiem z Japonii i sól z oceanów już wtedy wdała się w nie podczas podróży
. Dlatego teraz tyle problemów z rudą.
P.S. Chodzi legenda, że starsze Europejczyki przypłynęły statkiem z Japonii i sól z oceanów już wtedy wdała się w nie podczas podróży
- Od: 12 mar 2013, 18:59
- Posty: 299 (2/2)
- Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.
Mam to samo co Wiśnia, autko mamy praktycznie od nowości i nigdzie żadna ruda nie tańczy jak szalona. Nawet na spotach chłopaki się dziwili, że przykładowo mocowanie górne amorów przednich wyglądają jak nowe.
Niebo, co tam dalej nam pokażesz?
Niebo, co tam dalej nam pokażesz?
-
makmarc
andryjan napisał(a):P.S. Chodzi legenda, że starsze Europejczyki przypłynęły statkiem z Japonii i sól z oceanów już wtedy wdała się w nie podczas podróży . Dlatego teraz tyle problemów z rudą.
No a moją sam wysłałem statkiem przez ocean z USA i nic jej nie jest

AAA skoro mowa o soli to tutaj na fotce tak wlasnie wygladaja auta w usa w zimie jak sypia sola przez pare miesiecy.Moja tak wygladala codziennie i jakos ruda jej nie je
Dopisano 23 paź 2014, 08:28:
makmarc napisał(a):Nawet na spotach chłopaki się dziwili, że przykładowo mocowanie górne amorów przednich wyglądają jak nowe.
HEh dokladnie mi tez tak mowili koledzy ze spotkan spotowych

-
WisniaUs
Ja tez jeszcze tam rdzy nie mam
lśniące czarne kielichy
Dopisano czwartek, 23 października 2014, 08:51:
Ja tez jeszcze tam rdzy nie mam
lśniące czarne kielichy
Dopisano czwartek, 23 października 2014, 08:51:
Ja tez jeszcze tam rdzy nie mam
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Europa ma klimatroniki, radia Bose, zagłowki w tylnej kanapie,ksenony ze spryskiwaczami,popielniczki,zapalniczki klimatyzowane schowki,podgrzewane fotele,czujniki deszczu,domykanie szyb z pilota i słabą blache.A nasze amerykanckie tego nie maja lecz w zamian automata,sportowe pakiety ,17''alusy i dobra blache




-
WisniaUs
O klimatyzowanych schowkach nie słyszałem, ale podgrzewane fotele, czujnik deszczu i zmierzchu (zwłaszcza po dezaktywacji skandynawii) to bardzo przydatne drobiazgi. Z domykania szyb rzadko korzystam, bo przecież jest climatronic
ale otwieranie z pilota w gorąc się przydaje zwłaszcza, że mam zasięg największy z jakim się spotkałem w samochodzie ... spokojnie 50-70m działa, więc dochodząc do parkingu już autko wstępnie przewietrzone. Co do słabej blachy – wiedziałem o tym przy wyborze tej marki, ale niestety jest to trochę żałosne i daje trochę psychicznego kopa ... ale kielichy jak wy mam też błyszcząco czarne
Co do 17'' to dzisiaj je zdjąłem i na pokład powróciło bardziej komfortowe pokonywanie polskich kraterów na 16''. Zimowy setup gotowy
:
Nie mam ostatnio czasu pokazywać co robię, bo ledwo mam czas coś robić przy maździe ... najbardziej ze wszystkich ostatnich prac jestem zadowolony z czyszczenia soczewek i zmiany palników – jest extra! Jak znajdę chwilę to następnym razem pokażę różnicę. Polecam wszystkim!!

makmarc napisał(a):Niebo, co tam dalej nam pokażesz?
Nie mam ostatnio czasu pokazywać co robię, bo ledwo mam czas coś robić przy maździe ... najbardziej ze wszystkich ostatnich prac jestem zadowolony z czyszczenia soczewek i zmiany palników – jest extra! Jak znajdę chwilę to następnym razem pokażę różnicę. Polecam wszystkim!!
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
NIEBO! napisał(a):O klimatyzowanych schowkach nie słyszałem,
Ktoś w swojej szóstce zrobił coś takiego i przedstawił wszystko krok po kroku.
Jakiś czas minął od rozklejania lamp. Nie parują?
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):NIEBO! napisał(a):O klimatyzowanych schowkach nie słyszałem,
Ktoś w swojej szóstce zrobił coś takiego i przedstawił wszystko krok po kroku.
Tak – tą fotorelację widziałem, ale Wiśnia miał na myśli chyba standard EU, a tego chyba jednak nigdzie nie było w fabrycznym wyposażeniu... podobnie jak kamery cofania czy białych zegarów ... o Supertones nie wspomnę
Minęły już dwa miesiące. W prawej raz dostrzegłem małe kropelki, ale od tamtej pory spokój. Biorąc pod uwagę, że kleiłem na fabryczny klej, i rozklejałem po dwa razy każdą to i tak wyszło superPrzemysław napisał(a):Jakiś czas minął od rozklejania lamp. Nie parują?

Apropo jeszcze zmiany czasu ... teraz dostrzegam tylko jeden plus przewagi trwania nocy nad dniem. Częściej widuję powitalne logo

Dla przypomnienia ...dokładnie rok temu było tak:
Ostatnio edytowano 3 lis 2014, 23:23 przez NIEBO!, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
NIEBO! napisał(a):Dziękuję Ci Kolego za pomoc w podjęciu decyzji o samodzielnym rozklejeniu lamp
Weeeeeśśśśś
Biorąc pod uwagę niektóre Twoje modyfikacje, rozklejanie lamp to jedna z łatwiejszych rzeczy, które można wykonać samemu.
Nie myślałeś, żeby zamiast napisu mazda w tym gadżecie wyświetlany był Twój nick z forum?
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):Weeeeeśśśśś![]()
Biorąc pod uwagę niektóre Twoje modyfikacje, rozklejanie lamp to jedna z łatwiejszych rzeczy, które można wykonać samemu.
To prawda – ale trzeba mieć tego świadomość
Przemysław napisał(a):Nie myślałeś, żeby zamiast napisu mazda w tym gadżecie wyświetlany był Twój nick z forum?
Jak już tu dzisiaj jestem na chwilę to wrócę jeszcze do wrześniowych prac .. robiłem też m.in. małą regenerację kierownicy
Przed:
Po:
Przed:
Po:
Zdjęcia z dużym zbliżeniem – przed nie rzucało się aż tak w oczy, ale po jest lepiej niż było i o to chodzi
Prace wykonane środkiem francuskiej firmy Saphir, poleconym oczywiście przez kolegę z forum
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
NIEBO! napisał(a):Apropo jeszcze zmiany czasu ... teraz dostrzegam tylko jeden plus przewagi trwania nocy nad dniem. Częściej widuję powitalne logowięc cieszę się, że się udało przed zimą, bo na śniegu będzie fajnie widoczne no i wreszcie wylądowało też u pasażera
Kolejne_starcie_NIEBO!_kierowca_small_.JPG
Kolejne_starcie_NIEBO!_small.JPG
Czym się różni od poprzedniego, prócz tego, że jest chyba zdecydowanie większe? Jest też jakoś inaczej skonstruowane?
-
makmarc
Bardzo fajnie wyszła ta naprawa kierownicy:) Ja już trochę czasu ze zregenerowaną skórką pojeździłem i ani na kierownicy, ani na gałce zmiany biegów, ani na fotelach nie widać żadnego zużycia tego specyfiku.
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Jest większy obraz, jest jaśniejsze, jest większe i przepaliło się po 2 tygodniachmakmarc napisał(a):Czym się różni od poprzedniego, prócz tego, że jest chyba zdecydowanie większe?
Jak znajdę chwilę to napiszę do sprzedawcy o rekompensatę, bo naprawiłem sobie sam częściami z szuflady.
makmarc napisał(a):Jest też jakoś inaczej skonstruowane?
I tak i nie
Tak bo: jest obudowa, źródło światła, soczewka, "przysłona", mocowanie, przetwornica
NIE-BO!: obudowa jest większa (dlatego kupiłem), odprowadzenie ciepła na pewno ma lepsze, down-step jest zintegrowany w obudowie, dioda jest "tradycyjną" diodą mocy przez co tańsza, inna ogniskowa, no...
Ale nie zgadniesz jaki tak naprawdę był powód zmiany ... przyznam się – a co tam. Podczas lakierowania auta w wolnej chwili stwierdziłem, że dorobię w końcu świecidełko pasażerce i się kuźwa pospieszyłem wiercąc "po ciemku". Efekt taki, że wywaliłem ten otwór 19mm za blisko pojemnika na kubki o dobre 4mm ... przypomniałem sobie, że są większe projektory więc stwierdziłem że otwór powiększę i wymienię projektor
Wiem... i to dzięki TobieKozub napisał(a):Bardzo fajnie wyszła ta naprawa kierownicy:)



W między czasie wpadł przeglądzik gwarancyjny LPG, reduktor "trzyma jak smok", czasy wtrysków OK... tylko filterek znów uje... więc stwierdziłem, że skoro i na Shellu jest brudny gazik to nie będę przepłacał za zbiornik paliwa 12zł i wracam pod skrzydła Orła
Tymczasem ze skromnych obliczeń wynika, że od zeszłego przeglądu w kieszeni zostało kolejne ~3000PLN





- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Kurde to logo Mazdy na ziemi wygląda kapitalnie 

- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości