jach napisał(a):inne podświetlenie rejestracji
co masz na myśli poprzez "inne" ?
www.mazdaspeed.pl

tragedia... no ale mniejsza w to, po wymianie rozrządu jak auto już stało u mechanika przypomniałem sobie, że zaczęło lekko bić przy hamowaniu... na to nowiutkie klocki i tarcze do toczenia... przy okazji wyszło, że zacisk był już 'trochę' dojechany i trzeba było go zregenerować. Guma była wyrąbana ale pasowała od Passata co okazało się tańszym rozwiązaniem
. pojechałem do chłopaków którzy się zajmują wtryskami... sprawdzili na komputerze DIAGNOZA 3 wtryski do wymiany jeden względny... musiałem zalać gdzieś gównianego paliwa (miesiąc temu mogłem za 30zł zalać 95 długa historia nic pewnego) I co teraz... regenerować wtryski sobie myślę... nic bardziej omylnego. Wtryski strasznie trudno zregenerować akurat te i mało kto się podejmuje a Ci co robią ponoć i tak robią to kiepsko... używane po 300zł za sztukę ? ile pojeżdzę... Madzie kocham... zamawiam nowe wtryskiwacze... Boże jakie to drogie... no ale co zrobisz, nic nie zrobisz... 








xRafalx napisał(a):Oj to Madzia narozrabiałaAle teraz będzie śmigać aż miło

matthies napisał(a):ciekawi mnie, czy przeczyszczenie zapchanego EGR nie pomogło by od razu i może wtryski by nie były do wymiany





Dezext napisał(a):Za sztukę wyszło mnie coś koło 1100zł
( info z przed tygodnia ). Dzisiaj wpłaciłem zaliczkę za używki też z 2004 z Angola z przebiegiem 55 tys mil i na powrocie z D do domku wpadnę po drodze je odebrać ( za 2 tyg ). W sumie za komplet mam zapłacić 1000 zeta. Od razu pójdą na maszynę do sprawdzenia i wrzucę testy u mnie. Tylko po co wymieniałem w zeszłym tygodniu uszczelkę pod klawką jak teraz znowu muszę ją ściągać


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości