Mazda6 GY 2007r by odom 165Km 405 Nm chip&fap&BMC – SPRZEDANA

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rafałmazda » 13 kwi 2014, 23:47

raz mi pokazało 75,6l ale to przy ruszaniu na granicy przyczepności kół :D od tamtego czasu nigdy lepiej nie ruszyłem <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez odom » 13 kwi 2014, 23:52

rafalmazda6 napisał(a):raz mi pokazało 75,6l ale to przy ruszaniu na granicy przyczepności kół :D od tamtego czasu nigdy lepiej nie ruszyłem <lol>


no właśnie mi przy normalnym ruszaniu ( biegi zmieniane na 2-2,2tys obr/min ) pokazuje od 35-60
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez rafałmazda » 13 kwi 2014, 23:56

z tego, co pamiętam, przy naprawdę delikatnym ruszaniu (wręcz bez dodawania gazu, tylko na sprzęgle) pokazuje koło 25-26l. Kiedyś próbowałem zejść niżej i chyba się nie da :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez odom » 14 kwi 2014, 00:01

to niby ok fakt faktem na ostatnim baku 520 km na tym machnę <co?> ..... góra 660km ... to i tak mało :(
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez rafałmazda » 14 kwi 2014, 00:08

polecam stronę motostat.pl jeśli o kontrolowanie spalania chodzi <oczko> sam używam, co w podpisie można zauważyć :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 14 kwi 2014, 08:16

słuchajcie, nie da się za darmo ruszyć prawie 1,5T. Tak mówi fizyka, że najtrudniej jest ciężar ruszyć (najwięcej siły potrzeba = największe spalanie), a później to już coraz łatwiej w ruchu utrzymać. Dlatego biegi 1 i 2 są tak zestrojone żeby było bardzo mocne, ale obkupione jest to wysokim spalaniem. Każdy kolejny bieg spala coraz mniej, bo masa już się toczy, ale przeczuwam że tego to jesteście świadomi ;)
Ja w benzynie max miałem przy ruszaniu 160l/100 km więc nie dramatyzujcie.
Inna sprawa, że to spalanie średnie jak na diesla to jednak masz nieco za wysokie, chociaż styl jazdy może mieć tutaj duże znaczenie. Nie wiem czy sprawdzałeś wszystkie hamulce, czy może tylko na jednej osi, bo jeśli na jednej, to proponuję też drugą. Później sonda lambda (jesli w dieslu coś takiego jest).
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 14 kwi 2014, 10:43

matthies napisał(a):Ja w benzynie max miałem przy ruszaniu 160l .
dobrze ze nie mam u siebie komputera pokladowego ;) zasada jest prosta: albo przyjemnosc albo male spalanie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez matthies » 14 kwi 2014, 11:05

ale to trwa ułamki sekund, więc na prawde nie ma się czym przejmować... wychodzi 0,16L/100m czyli jakas złotówka w dużym zaokrągleniu.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez rafałmazda » 14 kwi 2014, 13:09

jak słusznie matthies zauważył i wytłumaczył, nie da się ruszyć 1.5t (u mnie dokładnie 1510kg) "za darmo". Poza tym 2 litrowy silnik nie będzie palił mało, bo tyle kuni musi dostać odpowiednią ilość siana <lol> na moje oko spalanie masz za wysokie około 1 litra/100 km. Powietrza w koła dopompuj na jakieś 5 atm i opory toczenia będą mniejsze hahaha <glupek2> Posprawdzaj to, co koledzy pisali, bo to szarpanie jest niepokojące, a może się ono wiązać z tym litrem <oczko> Możesz jeszcze poobserwować spalanie bez klimatyzacji i jak sprawa z poborem energii elektrycznej, a jej wpływem na spalanie. U mnie jak akumulator był na wykończeniu, spalanie było 0.5l/100km większe. Ale na Twoim miejscu to bym sprawdził później, jak wymiana filtrów, oleju i sprawdzenie tych wszystkich części, które były wymienione przez innych nie przyniesie pożądanego efektu <oczko> Tak na już możesz sprawdzić jak wygląda chwilowe spalanie przy prędkości 60km/h na 4-tym biegu po równym terenie. U siebie mam wtedy ~3,5-4 litrów z włączoną klimatyzacją.
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez zigu18 » 14 kwi 2014, 14:54

Wywal dpf'a lub zmien na polo albo lupo 1.9 sdi :-P

Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez NIEBO! » 14 kwi 2014, 19:49

rafalmazda6 napisał(a):raz mi pokazało 75,6l ale to przy ruszaniu na granicy przyczepności kół :D od tamtego czasu nigdy lepiej nie ruszyłem <lol>

Tylko tyle? Phi <lol>

matthies napisał(a):Ja w benzynie max miałem przy ruszaniu 160l

Phi <lol> Chwilowego? :P <phi> Patrzajcie na moje średnie :P odom skoro masz poniżej 200l/100km to nie masz się czym martwić <glupek2>

Obrazek

No dobra – nie ma się czym chwalić :) Tak na serio to przecież wartości przy ruszaniu są bardzo, bardzo losowe z jakiegoś górnego przedziału, bo zauważcie, że komp podaje spalanie co kilka sekund ... więc bierze tą wartość z jakiegoś interwału czasowego i jak się dobrze wstrzelimy to ... no właśnie: ja miałem kiedyś wynik w silniku takim jak matthies przy ruszaniu pod górkę ponad ~240l/100km :) O zgrozo.
Przy tych wynikach dodajcie (do tego co podał matthies, że największe obciążenie itd – to oczywiście prawda) przede wszystkim to, że auto prawie stoi! Zatem jeśli damy dużo gazu i ruszymy dynamicznie to spalanie będzie właśnie takie... kosmiczne. Matematyki nie da się oszukać – skoro w mianowniku mamy przebytą drogę, czyli mianownik w tym przypadku dąży do zera to wynik dąży do nieskończoności – ot cała filozofia (niezależnie od licznika, czyli od tego jaką dawkę paliwa podał komputer do komory spalania). Z tego samego powodu komputer nie pokazuje chwilowego spalania na postoju mimo, że przecież auto paliwo spala, to nie ma przez co podzielić, bo droga = 0, a komputer pokładowy chodził do szkoły i zapamiętał sobie w komórkach EEPROMu "pamiętaj chol.... nie dziel nigdy przez zero" :) "ale przeczuwam, że tego to jesteście świadomi ;) " :D

P.S. No właśnie – nasze komputery są mądre i pokazują "---,–", a nie pamiętam w jakim aucie widziałem absurd 0,00 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez rclmati » 14 kwi 2014, 20:09

Ale to są dane i tak informacyjne, licznik zczytuje bodajże co 2s także ja i tak nie wierzę spalaniu chwilowemu :)
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez rafałmazda » 14 kwi 2014, 20:22

NIEBO! napisał(a):Patrzajcie na moje średnie :P

<wow> chyba paliwem lotniczym zalałeś i ruszałeś pionowo w górę hahaha
NIEBO! napisał(a):Matematyki nie da się oszukać – skoro w mianowniku mamy przebytą drogę, czyli mianownik w tym przypadku dąży do zera to wynik dąży do nieskończoności – ot cała filozofia

ktoś tu granice liczy :D ale tak właściwie to jest dobra odpowiedź <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 14 kwi 2014, 21:03

Ale piękna sztuka ci sie trafiła <serduszka> <serduszka> Życze bezawaryjności <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4117 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez odom » 21 kwi 2014, 17:10

Nightfall napisał(a):Ale piękna sztuka ci sie trafiła <serduszka> <serduszka> Życze bezawaryjności <spoko>


dzięki ;)
rafalmazda6 napisał(a):Możesz jeszcze poobserwować spalanie bez klimatyzacji i jak sprawa z poborem energii elektrycznej, a jej wpływem na spalanie. U mnie jak akumulator był na wykończeniu, spalanie było 0.5l/100km większe. Ale na Twoim miejscu to bym sprawdził później, jak wymiana filtrów, oleju i sprawdzenie tych wszystkich części, które były wymienione przez innych nie przyniesie pożądanego efektu <oczko> Tak na już możesz sprawdzić jak wygląda chwilowe spalanie przy prędkości 60km/h na 4-tym biegu po równym terenie. U siebie mam wtedy ~3,5-4 litrów z włączoną klimatyzacją.


Na razie bez klimy ;) jeśli chodzi o olej filtry na dniach będę wymieniać ( ktoś ma info ile usługa w ASO ) ???
Chwilowe na prostej
3 bieg 60 km/h 6,8
4 bieg 60km/h 3,7-4,5
5 bieg 70 km/h 4,5-5,5
6 bieg 100 km/h 3,7-4,4

Reasumując ... Ewidentnie styl jazdy ... tankowałem pełny bak, spalanie śr wyzerowane na pierwszych 100 km ( trasa 90 % miasto ) średnie 5,7 :D Ale jakoś zero wrażeń z jazdy ... teraz gdy jeżdżę swoim stylem mam 8,5 i chyba nie będę tego próbował zbić, mam po prostu nadzieje że olej i filtry załatwią spraw + czyszczenie EGR przepustnicy no i tylniej osi hamulców ;)
0,5 l/100 km to nie duża różnica ale z drugiej strony pakując w paliwko ponad 1,500 zł można o tym pomyśleć :P
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez rafałmazda » 21 kwi 2014, 17:14

w takim razie spalaniem się nie martw, bo masz dobre <oczko> nasze klekotki mało nie palą, ale za to potrafią zawstydzić niejedną benzynę spod świateł :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez odom » 21 kwi 2014, 19:51

rafalmazda6 napisał(a):ale za to potrafią zawstydzić niejedną benzynę spod świateł :D


hehe to fakt :D
Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 15:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez brodaM6 » 21 kwi 2014, 21:09

Z miejsca tak ale po kilkunastu metrach już wstydzisz sie ty :P
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rafałmazda » 21 kwi 2014, 21:39

brodaM6 napisał(a):Z miejsca tak ale po kilkunastu metrach już wstydzisz sie ty :P

jeszcze się nie zdarzyło :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez matthies » 21 kwi 2014, 22:26

no tak, bo walnie potężnego bąka z czarnej chmury i ten drugi nie widzi gdzie ma jechać.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy