Mazda6 GG L8 '04 StratoAero by dejneks

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Danmazda » 7 lut 2016, 00:11

Biniu777 napisał(a):Chyba, że chodzi Wam o to gdzie kolo bliżej rantu nadkola jest.
O widzisz, o to chodzi :D
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Biniu » 7 lut 2016, 00:13

A na to nie patrzcie, bo z przodu przestrzeń na koło większa jest, z tyłu mniej wycięte. Na kozie to nie przeszkadza, ale jak ktoś chce konkretniej zejść w dół to z tyłu zawsze się koło bardziej schowa.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez risto77 » 7 lut 2016, 00:17

Patrząc z perspektywy czasu to polecam zimeermanny ale nie wiem czy teraz nie wybrałbym klocków ceramicznych.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez dejneks » 7 lut 2016, 00:36

Odkrecalismy ta srube ale cos nie wychodzilo z tym rozgieciem. Przy laczniku pneumat dal rade ;) jezeli chodzi o odleglosc progu od ziemi to faktycznie z przodu jest mniejsza niz z tylu.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Biniu » 7 lut 2016, 08:09

No widzisz. Jak ktoś chce ekstra spasik rantów nadkola z przodu i z tylu to tylko gwint, ale wtedy tył będzie stał wyżej.

Ja bym myślał może nad swapem hamulców na jakieś większe. Raz, że ładniej to wygląda z większą felgą, dwa że poprawa bezpieczeństwa względem serii. Jeśli problem wymiany hebli nie jest na "juz" to rozejrzałbym sie. Osobiście trochę żałuję, że nie zrobiłem tego u siebie przy wymianie.
W każdym razie wsadziłem z przodu wiercone zimmermanny z tyłu tez zimmermann ale pelne tarcze. Heblują jak dzikie, ale z nawiercanymi musisz sie liczyć, że oprócz fajnego wyglądu i poprawy hamowania to szybciej zużywają się klocki i pylą mocno. (nawierty działają trochę jak tarka)
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez dejneks » 7 lut 2016, 09:38

Jakie wieksze masz na mysli? Od MPSa odpadaja ze wzgledu na cene. Swap przodu czy tyl tez. Czy Zimmermanny na przod znajde nie wiercone?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez brodaM6 » 7 lut 2016, 11:12

Na 299 ,swoją droga w v6 z przedliftu siedzą 283 i mówią ze dają radę ,a 100 mustangów więcej to jest różnica ,jak chces heble od mps to nie szukaj ich tu na forum ,bo tu to kpina
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez dejneks » 7 lut 2016, 11:51

Za dużo zabawy z tym swapem, a mam jeszcze do ogarnięcia sprawy lakiernicze przy Madzi, więc na razie zostaje zmiany tarcz i klocków tylko.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Biniu » 7 lut 2016, 13:45

No, ale w heblach nie chodzi o ilość KM tylko o masę pojazdu.

Tarcze Zimmermanna klasyczne nienawiercane tez sa :)
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez dejneks » 7 lut 2016, 14:03

ok a jeszcze wczoraj zauważyliśmy że gumy przy sworzniach wahaczy są przerwane, i trzeba będzie wymienić. jakie sworznie polecacie, czy może od razu z wahaczem wymieniać?

Dopisano 7 lut 2016, o 22:13:

Dzisiaj wróciłem z trasy i od razu na myjnię, a tam spotkałem Marinę z Mazdy 6GH ;) A później pojechaliśmy na Zlot Klasyków, a przy okazji spot naszej grupy ;) Na zdjęciach widać jak Madzia siadła na H&R-ach
Załączniki
IMG_1698.jpg
IMG_1704.jpg
IMG_1759.jpg
IMG_1774.jpg
IMG_1775.jpg
IMG_1777.jpg
IMG_1779.jpg
IMG_1782.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez brodaM6 » 8 lut 2016, 07:56

Pytam bo pierwszy raz usłyszałem ze ,mozna wyjąc sam sworzeń i wsadzić nowy ,o zregenerowaniu słyszałem
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez MariuS » 8 lut 2016, 10:39

Moim zdaniem siadła ładnie. To są HR -30? Bo patrząc po numerach masz inne niż moje – ja kupiłem -50. I się zastanawiam czy nie będzie za dużo. Na -30 mi się podoba :)
Co do hamulcy – SWAP na 299mm z GH jest stosunkowo tani. Zaciski w bdb stanie wyrwiesz za ok 150zł kpl więc jak masz do wymiany obecne klocki i tarcze to ja wogóle bym się nie zastanawiał. A przełożenie zacisku jest P&P. Niekiedy różnicę robi droga hamowania krótsza 0 20-30cm ;) Dodatkowo większy zacisk i tarcza robią dobre wrażenie pod 17" :P Nawiercanymi nacinanymi tarczami wogóle bym się nie interesował (chyba, że tak bardzo zależy Ci na optyce, ja już tanią nawiercaną przechodziłem). Droższe są a bez odpowiednich klocków nic nie wnoszą, zdecydowanie lepiej kupić dobrą litą tarczę i lepszy klocek.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Yoki » 8 lut 2016, 10:45

Ja poszedłem drogą właśnie zacisków GH i jestem bardzo zadowolony. Zaciski dostałem za 150-200 zł z jeszcze ledwo używanymi klockami oryginalnymi Mazdy i wytrzymały z nacinaną i nawiercaną tarczą około 20.000 km i nadal jest spoko. To był dobry wybór.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez MariuS » 8 lut 2016, 10:51

Szkoda tylko, Mazda6 III ma tarcze 297mm a tylko 3mm grubsze niż GH. To VW z lat 2002+ miały często po 300-320 i tam hamulce robią naprawdę robotę. Mazdy nigdy nie miały dobrych hamulcy. Nie dość że małe tarcze to w praktyce w tyle za innymi efektywność.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez dejneks » 8 lut 2016, 11:11

to są H&R -35mm co prawda kombi, ale w sumie dzięki temu różnica w nadkolach przód i tył jest nie duża ;) ale ten swap zacisków to tylko na przód czy tył tez zmieniać?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Yoki » 8 lut 2016, 11:20

Tylko na przód, na tył nie ma sensu bo siła hamowania i tak chyba w 70% jest rozłożona na przód. Choć nie powiem myślałem swego czasu od zaciskach z RX-8 (chyba 299 mm) z tyłu bo ładniej wtedy wygląda auto.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez dejneks » 8 lut 2016, 11:24

ok to zobaczę czy znajdę zaciski od GH. A jakie tarcze i klocki polecacie?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez MariuS » 8 lut 2016, 11:43

GH na tyle ma 280mm – tyle samo co GG/GY.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez dejneks » 8 lut 2016, 12:03

ale czy na te zaciski od GH wejdzie mi felga 15" na zimę?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Yoki » 8 lut 2016, 12:09

Minimum to chyba jednak 16"
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy