O widzisz, o to chodziBiniu777 napisał(a):Chyba, że chodzi Wam o to gdzie kolo bliżej rantu nadkola jest.
Mazda6 GG L8 '04 StratoAero by dejneks

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
A na to nie patrzcie, bo z przodu przestrzeń na koło większa jest, z tyłu mniej wycięte. Na kozie to nie przeszkadza, ale jak ktoś chce konkretniej zejść w dół to z tyłu zawsze się koło bardziej schowa.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Patrząc z perspektywy czasu to polecam zimeermanny ale nie wiem czy teraz nie wybrałbym klocków ceramicznych.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No widzisz. Jak ktoś chce ekstra spasik rantów nadkola z przodu i z tylu to tylko gwint, ale wtedy tył będzie stał wyżej.
Ja bym myślał może nad swapem hamulców na jakieś większe. Raz, że ładniej to wygląda z większą felgą, dwa że poprawa bezpieczeństwa względem serii. Jeśli problem wymiany hebli nie jest na "juz" to rozejrzałbym sie. Osobiście trochę żałuję, że nie zrobiłem tego u siebie przy wymianie.
W każdym razie wsadziłem z przodu wiercone zimmermanny z tyłu tez zimmermann ale pelne tarcze. Heblują jak dzikie, ale z nawiercanymi musisz sie liczyć, że oprócz fajnego wyglądu i poprawy hamowania to szybciej zużywają się klocki i pylą mocno. (nawierty działają trochę jak tarka)
Ja bym myślał może nad swapem hamulców na jakieś większe. Raz, że ładniej to wygląda z większą felgą, dwa że poprawa bezpieczeństwa względem serii. Jeśli problem wymiany hebli nie jest na "juz" to rozejrzałbym sie. Osobiście trochę żałuję, że nie zrobiłem tego u siebie przy wymianie.
W każdym razie wsadziłem z przodu wiercone zimmermanny z tyłu tez zimmermann ale pelne tarcze. Heblują jak dzikie, ale z nawiercanymi musisz sie liczyć, że oprócz fajnego wyglądu i poprawy hamowania to szybciej zużywają się klocki i pylą mocno. (nawierty działają trochę jak tarka)
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Na 299 ,swoją droga w v6 z przedliftu siedzą 283 i mówią ze dają radę ,a 100 mustangów więcej to jest różnica ,jak chces heble od mps to nie szukaj ich tu na forum ,bo tu to kpina
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
No, ale w heblach nie chodzi o ilość KM tylko o masę pojazdu.
Tarcze Zimmermanna klasyczne nienawiercane tez sa
Tarcze Zimmermanna klasyczne nienawiercane tez sa
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
ok a jeszcze wczoraj zauważyliśmy że gumy przy sworzniach wahaczy są przerwane, i trzeba będzie wymienić. jakie sworznie polecacie, czy może od razu z wahaczem wymieniać?
Dopisano 7 lut 2016, o 22:13:
Dzisiaj wróciłem z trasy i od razu na myjnię, a tam spotkałem Marinę z Mazdy 6GH
A później pojechaliśmy na Zlot Klasyków, a przy okazji spot naszej grupy
Na zdjęciach widać jak Madzia siadła na H&R-ach
Dopisano 7 lut 2016, o 22:13:
Dzisiaj wróciłem z trasy i od razu na myjnię, a tam spotkałem Marinę z Mazdy 6GH
Moim zdaniem siadła ładnie. To są HR -30? Bo patrząc po numerach masz inne niż moje – ja kupiłem -50. I się zastanawiam czy nie będzie za dużo. Na -30 mi się podoba
Co do hamulcy – SWAP na 299mm z GH jest stosunkowo tani. Zaciski w bdb stanie wyrwiesz za ok 150zł kpl więc jak masz do wymiany obecne klocki i tarcze to ja wogóle bym się nie zastanawiał. A przełożenie zacisku jest P&P. Niekiedy różnicę robi droga hamowania krótsza 0 20-30cm
Dodatkowo większy zacisk i tarcza robią dobre wrażenie pod 17"
Nawiercanymi nacinanymi tarczami wogóle bym się nie interesował (chyba, że tak bardzo zależy Ci na optyce, ja już tanią nawiercaną przechodziłem). Droższe są a bez odpowiednich klocków nic nie wnoszą, zdecydowanie lepiej kupić dobrą litą tarczę i lepszy klocek.
Co do hamulcy – SWAP na 299mm z GH jest stosunkowo tani. Zaciski w bdb stanie wyrwiesz za ok 150zł kpl więc jak masz do wymiany obecne klocki i tarcze to ja wogóle bym się nie zastanawiał. A przełożenie zacisku jest P&P. Niekiedy różnicę robi droga hamowania krótsza 0 20-30cm
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ja poszedłem drogą właśnie zacisków GH i jestem bardzo zadowolony. Zaciski dostałem za 150-200 zł z jeszcze ledwo używanymi klockami oryginalnymi Mazdy i wytrzymały z nacinaną i nawiercaną tarczą około 20.000 km i nadal jest spoko. To był dobry wybór.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Szkoda tylko, Mazda6 III ma tarcze 297mm a tylko 3mm grubsze niż GH. To VW z lat 2002+ miały często po 300-320 i tam hamulce robią naprawdę robotę. Mazdy nigdy nie miały dobrych hamulcy. Nie dość że małe tarcze to w praktyce w tyle za innymi efektywność.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Tylko na przód, na tył nie ma sensu bo siła hamowania i tak chyba w 70% jest rozłożona na przód. Choć nie powiem myślałem swego czasu od zaciskach z RX-8 (chyba 299 mm) z tyłu bo ładniej wtedy wygląda auto.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Minimum to chyba jednak 16"
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość