Mazda6 GY LF-DE '07 Active by PISZCZEK (kolejne mody i pełen detailing str.10)
Żadne z tych felg nie są w moim guście, ale jak miał bym wybrać z tych co są to te z 2 zdjęcia.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Przedostatnie.
Ale może jestem stronniczy. 

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
piszczek napisał(a):Głowię się i głowię i wybrać nie mogę. Szukam alu 17tek na zimę. W cenie do 1000zł wpadły mi takie w oko. Co myślicie? Które byście wybrali?
Kolego czy na tym ostatnim zdjęciu ona stoi na seryjnym zawiasie? Jakie koła? Pozdrawiam poza tym ładnie wyglda

- Od: 28 lut 2016, 15:24
- Posty: 4
- Auto: Mazda6 Sport Wagon 2003
2.0 l 141 KM LF-DE
kukurukufu napisał(a):Kolego czy na tym ostatnim zdjęciu ona stoi na seryjnym zawiasie? Jakie koła? Pozdrawiam poza tym ładnie wyglda
Dzieki. Zawias jest seria. Koła 17tki. Z tyłu 225/45 a z przodu 215/50. Z czasem z tyłu będzie to co z przodu.
Głównie mi chodzi o wzór bo polakierować to mogę wszystkie i taki mam też zamiar. A jakie ET byłoby najlepsze do tego modelu? Nie chcę żeby się chowały za bardzo. Nie będę jej też obniżał.
Mi bardziej leżą wieloramienne alusy chociaż te na drugim zdjęciu są fajne. Regenerowane tylko pytanie nasuwa się czy jest to zrobione dobrze.
Mi bardziej leżą wieloramienne alusy chociaż te na drugim zdjęciu są fajne. Regenerowane tylko pytanie nasuwa się czy jest to zrobione dobrze.
ET możesz spokojnie brać do 45, przy feldze 7-7,5J. Jak ktoś odnawia felgi do sprzedania to raczej oszczędza na tym, więc z jakością może być różnie 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Też jestem tego zdania że w tego typu aucie im więcej szprych tym lepiej.
czwarta opcja to felgi z wersji z silnikiem 2,3 i to auto wygląda świetnie na nich. Innych wieloramiennych jest mało a ceny nie są niskie niestety. Tak czy siak szukam też innych opcji bo może coś wyglądać lepiej. Niestety nie jestem w stanie zrobić sobie przymiarki na PhotoShopie. Ale ciemna śliwka i grafitowe felgi mogą wyglądać fajnie.
Co do opcji numer 2 właśnie sprawdziłem ze otwór centrujący wynosi 60 takze lipa
czwarta opcja to felgi z wersji z silnikiem 2,3 i to auto wygląda świetnie na nich. Innych wieloramiennych jest mało a ceny nie są niskie niestety. Tak czy siak szukam też innych opcji bo może coś wyglądać lepiej. Niestety nie jestem w stanie zrobić sobie przymiarki na PhotoShopie. Ale ciemna śliwka i grafitowe felgi mogą wyglądać fajnie.
Co do opcji numer 2 właśnie sprawdziłem ze otwór centrujący wynosi 60 takze lipa
Obojętnie które doradzą koledzy sam decyzje musisz podjąć bo to Ty będziesz na nie patrzył codziennie
ja stawiam na 1- zawsze muszę się wyłamać od standardów 


Nie jeździj szybciej niż lata Twój Anioł Stróż...
Codziennie przejezdzam obok Niebieskiej Mazdy 2,3 z tymi alusami i mi się podoba bardzo. Ale ciężko je dostać w dobrej cenie. Nastawiam się głównie na te ake inne opche też są fajne.
Dopisano 1 mar 2016, 16:45:
Za alu z trzeciego zdjęcie mogę zapłacić 900zł bez opon. Jedna jest delikatnie porysowana, prawie nic nie widać. A druga utlenia się przy znaczku. Pozostałe igła. Warto? Kiedyś będę je malował więc tą drugą się naprawi.
Dopisano 1 mar 2016, 16:45:
Za alu z trzeciego zdjęcie mogę zapłacić 900zł bez opon. Jedna jest delikatnie porysowana, prawie nic nie widać. A druga utlenia się przy znaczku. Pozostałe igła. Warto? Kiedyś będę je malował więc tą drugą się naprawi.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości