Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out
Geniek napisał(a):A gdzie światła Lexus look ja się pytam?
Podłubiemy razem i sie zrobi hhehe
-
WisniaUs
Jako, że WisnaUS stwierdził, że jednak kozy są fajne
to przygarnąłem springi. A, że są włanie do kombiaka to tym bardziej było ich żal
Już się nie mogę doczekać jak będą na aucie. Ciekawe co na to mechanicy – ci sami co zaczęli robotę u Krzyśka i nie skończyli
Będę się chciał jakoś sprawnie do nich umówić na wymianę.
Przy okazji doszła nakładka na podstopnicę. Tę akurat będę montował już jutro.
ps. pamięta ktoś co należało luzować i ponownie dokręcać przy zakładaniu sprężyn obniżających? Coś na wahaczach? Wiem, że ktoś to podawał w wątku ale nie pamiętam już kto.
Przy okazji doszła nakładka na podstopnicę. Tę akurat będę montował już jutro.
ps. pamięta ktoś co należało luzować i ponownie dokręcać przy zakładaniu sprężyn obniżających? Coś na wahaczach? Wiem, że ktoś to podawał w wątku ale nie pamiętam już kto.
Same wahacze dolne należało luzować 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Geniek napisał(a):pamięta ktoś co należało luzować i ponownie dokręcać
Chlopaki doskonale wiedza jak to sie je,wiec dymaj do nich i bedzie MIODNIE

Dopisano 4 gru 2015, 20:18:
janek007 napisał(a):skad masz ta podstopnice
Odemnie



-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Geniek napisał(a):pamięta ktoś co należało luzować i ponownie dokręcać
Chlopaki doskonale wiedza jak to sie je,wiec dymaj do nich i bedzie MIODNIE
Dopisano 4 gru 2015, 20:18:janek007 napisał(a):skad masz ta podstopnice
Odemnie![]()
![]()
A nie masz dwóch
- Od: 13 sie 2011, 08:38
- Posty: 62
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 6 GY – 2.0 2003 141 KM
Geniek napisał(a):pamięta ktoś co należało luzować i ponownie dokręcać przy zakładaniu sprężyn obniżających? Coś na wahaczach? Wiem, że ktoś to podawał w wątku ale nie pamiętam już kto.
luzujemy śruby na wszelkich tulejach gum-met, przy niższym zawieszeniu pozycja wyjściowa wahaczy jest ciut inna – dlatego luzujemy przed opuszczeniem auta i dokręcamy po postawieniu na kołach.
Te springi to do benzyny napewno?
Geniek napisał(a):ps. pamięta ktoś co należało luzować i ponownie dokręcać przy zakładaniu sprężyn obniżających?
Oprócz tego co koledzy wyżej pisali trzeba odkręcić łącznik stabilizatora. Ja musiałem obydwa potraktować kątówką bo nakrętki nie chciały współpracować. Ale niektórzy twierdzą, że da się zmienić przednie sprężyny bez odkręcania tych łączników...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Geniek napisał(a):ktoś to podawał w wątku ale nie pamiętam już kto
chyba zostałem wywołany
bartes76 napisał(a):Te springi to do benzyny napewno?
TAK


-
WisniaUs
Przemysław napisał(a):Ale niektórzy twierdzą, że da się zmienić przednie sprężyny bez odkręcania tych łączników...
Od góry mocowania amorów, i na dole jedna śruba przy wahaczu, tak wymieniali u mnie bez najmniejszego kłopotu
-
makmarc
WisniaUs napisał(a):bartes76 napisał(a):Te springi to do benzyny napewno?
TAK! Benzyna ,Kombi,Makmarc na nich jezdził i Zemoj
tylko Makmarc ma sedana, to w końcu kombi czy GG ? Czy różnicy w rozmiarze nie ma (wejdzie do GG i GY), tylko ewentualnie w tym ile usiądzie
Wejdzie, chodzi o to ze jak GG ma LPG to fajnie pasuja od GY bo jednak butla trochu waży 

-
WisniaUs
pablo33 napisał(a):WisniaUs napisał(a):bo jednak butla trochu waży
A jak się ma GY z butlą to nie będą pasować?
QRDE

-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości