Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 15 maja 2015, 10:03

Celin napisał(a):Kilka postów wyżej pisałem o problemach z klejem spod znaczka CiTD. Niestety opalarka, benzyna ekstrakcyjna nie dały efektu. Teraz mam w planie namoczyć to benzyną lakową przez parę godzin. Podobno klej nie lubi tłuszczu, więc powinno pomóc – zobaczymy <oczy>


A używałeś wszędzie znanego label remover'a ?
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Celin » 15 maja 2015, 17:22

Raczej nie bo nie wiem o czym mowa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Celin » 18 maja 2015, 18:12

Na co można przykleić emblemat na tylnej klapie? Próbowałem na klej od Wurth'a ale lipa straszna. Potrzeba raczej jakaś taśma, pytanie tylko jaka?

Jakie mogą być koszty wymiany sprężyn? Dziś zawitałem do pobliskiego warsztatu i się załamałem. Krzyczą 80 zł za sztukę :| oczywiście jeśli wszystko pójdzie dobrze, bo przy komplikacjach z tyłu koszt może dojść nawet do 150 zło za sztukę <boje się>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez NightStalker » 18 maja 2015, 18:20

Lol, drogo.
Poza tym jakie mogę być komplikacje? Trochę tylko więcej roboty przy pracach wewnątrz kabiny.
Wystarczy parę narzędzi, sciągacz do sprężyn, kolega do pomocy oraz około 2-3 godzin czasu i po wymianie ;)

Co do emblematu – to porządna tasma dwustronna (3M) powinna załatwić sprawę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez Celin » 18 maja 2015, 18:21

Komplikacja może być przy urwanej śrubie jak odkręcać wahacz. Wtedy do wymiany tuleja no i więcej roboty :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez NightStalker » 18 maja 2015, 18:36

Ja odkręcałem tylko przednią częsć wahacza (1 sruba, wcale mocno nie zapieczona). Potem robiłem tak jak na zdjęciu i po sprawie ;)
Załączniki
IMG_0234s.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez Danmazda » 18 maja 2015, 18:55

Celin napisał(a):Krzyczą 80 zł za sztukę

Ja płaciłem za zmianę sprężyn 80 zł za jedną oś :) + zbieżność 50 zł
Ale o 80 zł za jedną sztukę to trochę przesada :|
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Przemysław » 18 maja 2015, 19:10

NightStalker napisał(a):Wystarczy parę narzędzi, sciągacz do sprężyn, kolega do pomocy oraz około 2-3 godzin czasu i po wymianie ;)

Dobrze mówi <spoko>
Sam wymieniałem u siebie i zajęło mi to jakieś 4 godziny. Komplikacje mogą być jeżeli łączniki stabilizatora nie będą chciały się odkręcić i trzeba będzie je ciąć.
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez NightStalker » 18 maja 2015, 19:38

Łączniki są przykręcane z dwóch stron, więc zawsze istnieje szansa, że jak z jednej strony nie pójdzie, to może z drugiej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 12:12
Posty: 133 (2/2)
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 6 2.0 143KM DPF Kombi 2007r.

Postprzez rafałmazda » 18 maja 2015, 19:49

ja pamiętam płaciłem 60 zł/sztuka + łączniki, które trzeba było szlifierką potraktować :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Celin » 18 maja 2015, 20:59

Mógłbym pewnie i sam zrobić, ale pod blokiem nie mam warunków :p
Już o braku czasu nie wspomnę, bo nawet nie mam kiedy zacisków zrobić <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Celin » 19 maja 2015, 21:33

Dziś dotarła kolejna paczuszka, a jeszcze jedna już czeka na poczcie.

Kilka fotek tego co przyszło do tej pory :)
D1 Spec HEX Blue (862x1024).jpg
D1 Spec HEX Blue


Siedzą już na aucie

filtr knecht 2 (1024x576).jpg
porównanie filtrów: stary zwykły vs. Knecht węglowy


I to co misie lubią najbardziej :)
Eibach_1 (640x343).jpg
Sprężyny Eibach

Eibach_2 (1024x576).jpg
Sprężyny Eibach


Dziś auto oddane do warsztatu na montaż, jutro się okaże za ile i jak wygląda <faja>

A tak prezentuje się Madzia bez napisów, szkoda tylko, że nie udało się jeszcze założyć emblematu innego, ale wciąż walczę. Sorki za jakość, ale robione kalkulatorem, jak skończę wszystko to machnę coś lepszego w sesji <cisza>
0012 (1024x670).jpg


Czekam teraz na jakąś premię w pracy, bo mam jeszcze jedną zachciankę, którą chciałbym spełnić, będzie troszkę drogo, ale efekt powinien zmienić tył :] i nie jest to spoiler/lotka, jakoś nie jestem do tego przekonany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Mr_Bartek » 19 maja 2015, 22:34

Co z wydechem robisz? Albo lampami? :D
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Celin » 19 maja 2015, 22:54

wydech będzie zaopatrzony póki co w jeden komin z WMsport :) Co do lamp... no właśnie, czekam na jakiś zastrzyk gotówki ;p bo będzie trochę kosztować, ale ma być malina <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Siwy_Płock » 20 maja 2015, 09:17

Jaki ten wm sport? Taki ala mugen?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2014, 21:42
Posty: 106 (0/1)
Skąd: Płock

Postprzez Celin » 20 maja 2015, 12:38

Owalny zapewne 120
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Siwy_Płock » 20 maja 2015, 14:11

Z doświadczenia Ci powiem, że lepiej omijać produkty tej firmy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2014, 21:42
Posty: 106 (0/1)
Skąd: Płock

Postprzez xRafalx » 20 maja 2015, 15:43

Ale kolega Celin pewnie pisze o samych końcówkach, dobrze rozumiem ? :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Celin » 20 maja 2015, 17:21

Dokładnie, sama końcówka. Kiedyś miałem w planie dwa tłumiki Ultera ale się zmieniły plany :]

Dziś odebrana ostatnia paczuszka w tym miesiącu. Mała rzecz a cieszy <rotfl>
osłona zawiasu drzwi (360x640).jpg
osłona zawiasu drzwi


Dziś odebrana też Madzia z warsztatu po założeniu sprężyn. Koszt montażu 280, ujdzie. Niestety zdjecia robione w deszczu, więc bez szału. Pewnie przez najbliższy miesiąc sprężyny się jeszcze ułożą, bo chciałbym, żeby przód trochę poszedł jeszcze w dół.
Eibach_przód (1024x576).jpg
przód
Eibach_tył (1024x576).jpg
tył


A tak Madzia się prezentuje pod blokiem.
0013 (1280x853).jpg


Najbliższe zmiany to malowanie zacisków na złoto i demontaż listew oraz montaż końcówki wydechu WM Sport. Na kolejne zmiany mam już kilka pomysłów, ale na razie cisza <nie powiem>
Potem chcę zmienić tylne światła, ale tutaj już potrzeba kasy, więc ta zmiana jest pod znakiem zapytania, zwłaszcza, że pewnie utkną na cle i będzie trzeba jeszcze parę stówek wywalić na cło <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Celin » 21 maja 2015, 19:13

Dziś doszło do zdrady, przesiadłem się chwilowo na innego azjatę, tym razem koerańczyka ;P
DSC_0500 (1280x721).jpg
KIA Sportage

Ależ się zdziwiłem jak odpaliłem silnik... cisza <cisza>
Fakt benzyna, ale cisza jakby nic pod maską nie chodziło. Mimo wszystko wolę swoją Madzię, jak wdepnę to idzie, a tutaj taki trochę toporny w przyspieszaniu :)

No i to wsiadanie, tutaj trzeba się lekko wdrapać, a po obniżeniu Madzi to jakoś jakbym na ziemi siadał :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy