Jak bardzo kolizyjny jest rozrząd w RF'ie, może nie zgarnęło wszystkiego

www.mazdaspeed.pl

Mandey napisał(a):założył Contitech'a zamiast oryginalnego
macvas napisał(a):Jak bardzo kolizyjny jest rozrząd w RF'ie

rafalmazda6 napisał(a):akurat Contitech nie jest zły
rafalmazda6 napisał(a):Tyle tylko że po 60tys przydałoby się wymienić (żeby mieć pewność że nie strzeli).
tadziol napisał(a):Jedynie ori potrafi wytrzymać 120 kkm przelotu a nawet więcej.
Wiele razy na forum opisywane i lepiej dołożyć do oryginału bo jak widać Contitech, lub inny zamiennik, to tylko pozorna oszczędność.

Mr_Bartek napisał(a):dla pewności trzeba zmienić wcześniej niż zaleca producent

rafalmazda6 napisał(a):Mandey a tak czysto z ciekawości – gdzieś w jakąś książkę serwisową czy coś ten "mechanik" wpisał kiedy następnym razem masz wymienić rozrząd? Bo mi na Contitech'u napisali że po 60 tys
rafał88 napisał(a):Nie wiem tadziol co Ty widzisz złego w tych contitech.

tadziol napisał(a):rafał88 napisał(a):Nie wiem tadziol co Ty widzisz złego w tych contitech.
W sumie z punktu widzenia warsztatu usługowego to są mi "na rękę".
Natomiast w trosce o dobro pojazdu klienta nigdy nie założę do Mazdy w dieslu niczego innego jak ori.
@Rafał88 czy ja dobrze widzę,że jeździsz BA Z5 ? No to możesz sobie zakładać co tam chcesz,nawet Stomil czy Unimil jeśli tylko produkują. Jak się przesiądziesz na kolizyjny,drogi w naprawie silnik serii RF..... to ciekawe czy też będziesz taki pewny tego paska.
Zresztą możesz poczytać :
viewtopic.php?f=465&t=97091
viewtopic.php?f=410&t=36318

rafał88 napisał(a):Z5 nie Z5 co to za roznica??


inż obeszło się bez najgorszego
Zawiozła nas w wiele wspaniałych miejsc. Przeszliśmy wiele przygód, czasem upadków, ale i tak każdemu kto zapyta polecę ten model!Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości