tylko BNR S1 jest p&P
i jest on porównywalny z serią. jest to po prostu seryjna turbina bez wady konstrukcyjnej jaką posiada K04. Natomiast do BNR S3 i S4 musisz już rzeźbić kolektor. No i cena. Podejrzewam, że za S4 zapłacisz więcej niż Drozdo za swoją
Co do hybrydy.. Perun turbo robi hybrydy, ludzie sobie chwalą, to samo scrool, acz kolwiek tu sa opinie podzielone (ale głównie ze wzgledu na serwis i montaż – da samych upgrade'ów zastrzeżeń nie ma).
Wszędzie upgrade wychodzi podobnie.. kosztuje około 1500-1700zł.
W większości turbin w Perun modyfikacje polegają na:
Zakres modyfikacji Turbina IHI:
– większe koło kompresji (extended-tip) z kutego aluminium
– obróbka obudowy kompresora
– obróbka talerza kompresora
– modyfikacja i redukcja masy wirnika turbiny
– porting wlotów do obudowy turbiny
Modyfikacje K04 VAG:
1) Większe koło kompresji z kutego aluminium typu mixed-flow
2) Obróbka obudowy kompresora i korpusu turbosprężarki
3) Większy, modyfikowany wirnik turbiny
4) Obróbka obudowy turbiny
5) Porting kanałów kolektora wydechowego
6) Wzmocnione łożyska
7) Utwardzony aktuator