Mazda6 GY AJ '04
Witam!
Mógłbyś powiedzieć lub zrelacjonować zdjęciami jak u Ciebie jest rozwiązane dodatkowe światło stopu z tyłu? Bo rozumiem, że masz w lotce ale co z tym, które jest pod szybą? Mam zamiar poszukać dla siebie lotki ją zamontować ale takie dublowanie świateł będzie wyglądać jak choinka na gwiazdkę hehe. A zostawić dodatkowy stop pod szybą i go wyłączyć też jakoś tak dziwnie... są może jakieś zaślepki?
Mógłbyś powiedzieć lub zrelacjonować zdjęciami jak u Ciebie jest rozwiązane dodatkowe światło stopu z tyłu? Bo rozumiem, że masz w lotce ale co z tym, które jest pod szybą? Mam zamiar poszukać dla siebie lotki ją zamontować ale takie dublowanie świateł będzie wyglądać jak choinka na gwiazdkę hehe. A zostawić dodatkowy stop pod szybą i go wyłączyć też jakoś tak dziwnie... są może jakieś zaślepki?
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Jak masz ciemne szyby to poprostu wyjmij zarowke i po problemie bo z zewnatrz jej nie bedzie widac 
-
WisniaUs
Kozub napisał(a):Mam zamiar poszukać dla siebie lotki ją zamontować ale takie dublowanie świateł będzie wyglądać jak choinka na gwiazdkę hehe.
Oryginalna lotka ma w zestawie czarną naklejkę na szybę firmy 3m
A więc taki bajer z naklejką
Samo wyciągnięcie żarówek to nie dla mnie bo pewnie denerwowała by mnie sama świadomość, że jest tam światło, które nie świeci hehe.
Samo wyciągnięcie żarówek to nie dla mnie bo pewnie denerwowała by mnie sama świadomość, że jest tam światło, które nie świeci hehe.
- Od: 3 wrz 2013, 13:59
- Posty: 110
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda 6 GY1, 2.0. MZR-CD 143 KM, 2007.
Wcześniej – Mazda 323F BJ, 2.0. DTID, 16V, 2003.
Ale światło nie świeci, z tego co pamiętam wtyczka ze światła stop jest przepinana na spoiler.
Dopisano Pn, 4 sie 2014, 14:28:
W razie czego tu jest oryginał i jest nawet naklejka:
http://www.ebay.com/itm/04-07-MAZDA-6-W ... d3&vxp=mtr
Dopisano Pn, 4 sie 2014, 14:28:
W razie czego tu jest oryginał i jest nawet naklejka:
http://www.ebay.com/itm/04-07-MAZDA-6-W ... d3&vxp=mtr
nie wiem, może ślepy jestem ale u siebie nie widze nigdzie żadnej zaślepki
Może dlatego że moja wersja od razu zjezdzała z fabryki z tym spojlerem wiec innego stopu nie montowano?
a w temacie auta to poki co kolejne "małe" czyszczenie było
a że diabeł tkwi w szczegółach to nawet wlew paliwa się załapał na polerke 
a w temacie auta to poki co kolejne "małe" czyszczenie było
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Dokładałem swego czasu u siebie spoiler.
U mnie trzeba było rozłączyć kostkę od tego stopu pod szybą i wpiąć w to miejsce stop ze spoilera.
Przyciemniałem przy okazji szybki wiec stopu pod szybą nie widać.
Szóstki wyjeżdżające z fabryki ze spoilerem nie miały stopu pod szybą. Inny też jest plastik w górnej części szyby (tak jak u Socypatic)
U mnie trzeba było rozłączyć kostkę od tego stopu pod szybą i wpiąć w to miejsce stop ze spoilera.
Przyciemniałem przy okazji szybki wiec stopu pod szybą nie widać.
Szóstki wyjeżdżające z fabryki ze spoilerem nie miały stopu pod szybą. Inny też jest plastik w górnej części szyby (tak jak u Socypatic)
- Od: 16 sie 2009, 20:52
- Posty: 189
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb
U mnie to wygląda jak na pierwszej focie poniżej.
Po przemyśleniach zmieniła mi się koncepcja swiateł z przodu tzn zostanie pomarańcz na obrysowkach i będę chciał przerobić je na dodatkowe kierunki, a lampy pojdą w możliwie najciemniejszy grafit, żeby pasować do tych z tyłu
Z nowości to wpadł nowy akumulator rozwiązując wszelkie problemy z elektroniką i odpalaniem auta. "Posrebrzyłem" trochę pod maską i wymieniłem żarówki od kierunkow w przednich lampach bo jedna padła całkowicie a druga była już praktycznie biała
oczywiście nie obyło się bez drobnych trudności, bo jeden wkład miał zassana uszczelke i nie sposób było wyjąć go normalnie bez pomocy odpowiedniego narzędzia
Wpadła też nowa żarówka do halogena i teraz z przodu wszystko swieci jak należy
Auto przeszło też gruntowny przegląd i czyszczenie karoserii przed zimą, z zaglądaniem pod wszelkie możliwe uszczelki włącznie i jako że mazda nie byłaby mazda bez choćby grama rdzy, to udało się takowa znaleźć na obu tylnych drzwiach u góry pod uszczelkami
Oczyszczone i wstępnie zabezpieczone, teraz tylko zamowic lakier zaprawkowy z aso. Reszta auta nadal czysta, czyli szok jak na 10 letnia mazde
zobaczymy jak będzie na wiosne po pierwszej zimie bez krytego garażu..
Po przemyśleniach zmieniła mi się koncepcja swiateł z przodu tzn zostanie pomarańcz na obrysowkach i będę chciał przerobić je na dodatkowe kierunki, a lampy pojdą w możliwie najciemniejszy grafit, żeby pasować do tych z tyłu
Z nowości to wpadł nowy akumulator rozwiązując wszelkie problemy z elektroniką i odpalaniem auta. "Posrebrzyłem" trochę pod maską i wymieniłem żarówki od kierunkow w przednich lampach bo jedna padła całkowicie a druga była już praktycznie biała

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
taka rdza to nie rdza
ale faktycznie dobrze sie trzyma, jeśli o rudą chodzi 

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Masz 5 biegową skrzynie?
Dopisano 28 wrz 2014, 12:57:
Aaaa Ty masz manuala ale według instrukcji wychodzi że powinien być olej specyfikacji API GL-4 lub GL-5 75W-90.
Ten co Ty masz jest GL-5 czyli dobry ale 80W90 jest do motoru 2.3
Dopisano 28 wrz 2014, 12:57:
Aaaa Ty masz manuala ale według instrukcji wychodzi że powinien być olej specyfikacji API GL-4 lub GL-5 75W-90.
Ten co Ty masz jest GL-5 czyli dobry ale 80W90 jest do motoru 2.3
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Kupilem taki jak polecili w ASO do tego modelu ( tylko zamowilem przez sklep internetowy nalezacy do intercarsu, dzieki czemu placilem za litr 27 a nie 56 pln jak chcieli w aso
). Mysle ze nie bedzie problemu ze to 80 a nie 75, tak samo jak przy oleju do silnika gdzie na korku jest 5w20 a ja leje mazdowska dexelie ultra 5w30 ( choc pewnie przy wymianie calego przejde na Valvo o tych samych parametrach zeby nie przeplacac w aso) czy plynie hamulcowym gdzie zalecaja przestarzaly juz dzis dot3 a ja mam obecnie wlany dot 5.1 do 260 stopni i sprawdza sie bardzo dobrze 
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
W manualnie skrzyni pewnie to nie bedzie robić różnicy ale u mnie jak zmieniałem w automacie to lałem taki jak w ASO mi powiedzieli i jaki jest w instrukcji no i jaki jest na bagnecie od skrzyni.
Oczywiście też nie kupowałem w ASO bo tam ceny z kosmosu mają.
Ja na korku od silnika mam 5W30 i właśnie taki Dexelie nalałem
Oczywiście też nie kupowałem w ASO bo tam ceny z kosmosu mają.
Ja na korku od silnika mam 5W30 i właśnie taki Dexelie nalałem
- Od: 11 lut 2014, 00:14
- Posty: 289
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.
Auto na pół godziny zaparkowane przy uliczce w sobote popołudniem i musiał się trafić jakiś matol nie umiejący kręcić kiera 

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
nabiał mu urwać 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości