Mazda6 GG RF ’05 CiTD 2.0 121 KM, AERO, Eibach, DOTZ
Niestety nie ma dla europejskich. To "wynalazek" jankesów. Kosztowało mnie 70 dolarów. Wersja automatyczna, bo ja mam manualną, kosztuje około 150 dolców plus koszty wysyłki.
Ale przyznam szczerze, że bardzo fajny gadżet
Oby się tylko niebieskie ludziki nie czepiały tablicy USA. Ale jak się przyczepią, to na chwilkę założę zwykłą blachę 
Ale przyznam szczerze, że bardzo fajny gadżet
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Firmowy sklep: http://www.hidetheplate.com/index.php
Ale ja brałem z ebay tutaj: http://www.ebay.com/itm/310773964104?_t ... EBIDX%3AIT
Ale ja brałem z ebay tutaj: http://www.ebay.com/itm/310773964104?_t ... EBIDX%3AIT
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Madzia jednak jeszcze u lakiernika. Progi zostały dziś przykręcone i przyklejone, więc musi schnąć do jutra. A tak się prezentuje na chwilę obecną. Szkoda, że nie dostałem zdjęcia z przodem, ale już widzę że inaczej wygląda 
Jak niektórzy wiedzą standardowe nadkola nie pasują do pakietu aero. Dlatego też na razie został dokompletowany tył, a jutro ma być jeszcze przód
Mam już plan na kolejną zmianę, ale na razie nie wiem co wybrać. Jedna to zewnętrzny wygląd a druga to wewnętrzny wygląd. Jednakże chyba w pierwszej kolejności postawię na zewnętrzny
Jakby nie było jeden i drugi "mod" to wydatek koło 1,5 klocka 
Jak niektórzy wiedzą standardowe nadkola nie pasują do pakietu aero. Dlatego też na razie został dokompletowany tył, a jutro ma być jeszcze przód
Mam już plan na kolejną zmianę, ale na razie nie wiem co wybrać. Jedna to zewnętrzny wygląd a druga to wewnętrzny wygląd. Jednakże chyba w pierwszej kolejności postawię na zewnętrzny
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
matthies napisał(a):powiedz co to, a doradzimy;)
Na razie jednak rezygnacja z planów
Ogólnie zostało zrobione:
– usunięcie rdzy z tylnych błotników, plus niewielkie lakierowanie
– usunięcie rdzy z progów
– usunięcie rdzy z maski + lakierowanie (okolice uszczelki na całej długości)
– usunięcie rdzy ze wszystkich drzwi + lakierowanie + położenie nowej gumy
– baranek na ranty tylnych błotników i progów
– lakierowanie zderzaka przedniego
– lakierowanie zderzaka tylnego
– lakierowanie nakładek progowych
– lakierowanie osłonek lusterek
– lakierowanie grila
– lakierowanie osłony zaworów
– "dorobienie" zaślepek do nadkoli przód i tył (nie pasują do pakiety, więc konieczne było zakrycie szpar)
– wpuszczenie inhibitora korozji w drzwi
– mała korekta narożników maski (mały wypadek przy montażu siłowników swego czasu

Powiem tak – rdzy prawie w ogóle nie było widać na drzwiach (pod gumami na dole drzwi). Jak lakiernik pokazał mi zdjęcia po zdarciu gum, to rdza dochodziła aż do wysokości szyby, masakra. Grill lakierowany 3 razy, bo ciągle coś tłustego wychodziło (czyżby polerka
Muszę dodać, że auto bez tablicy prezentuje się bajecznie, na żywo jeszcze lepiej niż na zdjęciach
Całość wyniosła 3 500,00 PLN
A oto fotki:
Ostatnio edytowano 14 maja 2015, 22:26 przez Celin, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
Kawał dobrej roboty!!
Reprezentuje się świetnie 

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ta osłona silnika wyszła rewelacyjnie!
Teraz tylko fegla, gleba i spoiler.
______________________________________________________________________
Moja Mazda6 Tamura na forum: klik
Teraz tylko fegla, gleba i spoiler.
______________________________________________________________________
Moja Mazda6 Tamura na forum: klik
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Spoiler obowiązkowo bo wygląda tak "łyso", ale może tylko to moje zdanie
Super wygląda ten pakiet!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
bieski napisał(a):Celin napisał(a):Felgi są już nowe. Spoilera nie chcę a nad glebą wciąż się zastanawiam
Zapodaj spoiler z Tamury i będzie oki
Zgadzam się!
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
zupełnie inna Mazda
osłona silnika
tak jak koledzy pisali, felga (dobrze, że już jest), gleba (bo koza) i spoiler obowiązkowo
jak nie chcesz takiego jak ja mam, weź poliftowego 



rafalmazda6 napisał(a):jak nie chcesz takiego jak ja mam, weź poliftowego
Racja, bez spoilera tak łyso wygląda. Tym bardziej że ma bardzo ładne zderzaki
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Wygląda tak jak by Ci go ukradli poprostu 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Spoiler obowiązkowo (według mnie) 
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Hehehe wszyscy teraz lakierują i walczą z rudzielcem widzę, żeby zdążyć przed zimą! Świetna robota! Ale ta cyfra .... masakra.
BTW. Przestańcie już zakładać te pakietowe zderzaki, bo powoli zaczynam zazdrościć!
My mieliśmy ten problem z lusterkamiCelin napisał(a): Grill lakierowany 3 razy

BTW. Przestańcie już zakładać te pakietowe zderzaki, bo powoli zaczynam zazdrościć!

- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości