Mazda6 GG LF '07 2,0 PB+LPG – uszkodzona Mazdunia :( :(
Dobrze teraz wygląda
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Very nice
Niektórzy mówią, że sprężyny jeszcze się ułożą i prześwit mógłby się wyrównać (ja czekałem ale wychodzi na to, że mam springi od klekota). Jak już będziesz miał te podkładki to podziel się szczegółami.
WM Sport cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników M6. I chyba słusznie.
Gdzie kupiłeś Eibachy?
Niektórzy mówią, że sprężyny jeszcze się ułożą i prześwit mógłby się wyrównać (ja czekałem ale wychodzi na to, że mam springi od klekota). Jak już będziesz miał te podkładki to podziel się szczegółami.
WM Sport cieszy się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników M6. I chyba słusznie.
Gdzie kupiłeś Eibachy?
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Przemysław napisał(a):sprężyny jeszcze się ułożą i prześwit mógłby się wyrównać
2-3 mm się powinny obniżyć. U mnie tak było po około 2 miesiącach, co nawet widać na fotkach
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Eibachy zamawiałem na Eibach.pl, ale jak masz znajomego, który jest klientem w Inter Carsie to ponoć można załatwić taniej. Na obniżeniu jeżdżę już z 3 tygodnie w sumie ponad 1500 km.
Podkładki ma zrobić kolega, ale nie wiemy jeszcze z czego to zrobić. Myślałem początkowo o aluminium bo lekkie, ale czy nie będzie stukać? Podkładka ma wejść pomiędzy nadwozie a gumę , która wchodzi w sprężynę więc pod obciążeniem stukać nie powinno. Zrodził się pomysł aby zrobić to z gumy,najlepiej zbrojonej np. z pasa transmisyjnego
Jak się zrobi i będzie założone na pewno podzielę się zdjęciami
Podkładki ma zrobić kolega, ale nie wiemy jeszcze z czego to zrobić. Myślałem początkowo o aluminium bo lekkie, ale czy nie będzie stukać? Podkładka ma wejść pomiędzy nadwozie a gumę , która wchodzi w sprężynę więc pod obciążeniem stukać nie powinno. Zrodził się pomysł aby zrobić to z gumy,najlepiej zbrojonej np. z pasa transmisyjnego
Jak się zrobi i będzie założone na pewno podzielę się zdjęciami
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
Wczoraj zostały wspawane końcówki
Niestety zdjęcie tylko jedno.
Przepraszam Was za brudną Magdalenę – obiecuję, poprawię się i do kolejnej sesji zdjęciowej będzie czyściutka
Dzisiaj dojdą dywaniki materiałowe do wnętrza do też się z Wami podzielę.
W planach mam malowanie piast od tarcz hamulcowych, bo badziewie strasznie zardzewiało, a to niby BOSCH
i malowanie zacisków na kolor niebieski OPC Opla (taki sentyment do poprzedniej marki).
Miłego dnia Drodzy Mazdowicze
Niestety zdjęcie tylko jedno.
Przepraszam Was za brudną Magdalenę – obiecuję, poprawię się i do kolejnej sesji zdjęciowej będzie czyściutka
Dzisiaj dojdą dywaniki materiałowe do wnętrza do też się z Wami podzielę.
W planach mam malowanie piast od tarcz hamulcowych, bo badziewie strasznie zardzewiało, a to niby BOSCH
i malowanie zacisków na kolor niebieski OPC Opla (taki sentyment do poprzedniej marki).
Miłego dnia Drodzy Mazdowicze
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
miczu napisał(a):malowanie zacisków na kolor niebieski OPC Opla
Fajnie wyglądają końcóweczki
Tylko nie wiem czy mi sie wydaje czy prawa jest wyzej niz lewa
Nightfallówna
Fajnie to wygląda, daj też widok z boku.
Też mam takie wrażenie ale nie zwróciłbym na to uwagi gdybyś nie napisał
Tylko nie wiem czy mi sie wydaje czy prawa jest wyzej niz lewa
Też mam takie wrażenie ale nie zwróciłbym na to uwagi gdybyś nie napisał
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Więc tak moi Drodzy:
zdjęcia końcówek:
Mi się micha cieszy Są akurat do wycięć Ani za małe, ani wielkie kominy z burakowozu feeee
No i dywaniki:
W piątek ma być ładna pogoda, więc biorę wolne w pracy, polerkę w ręce i działam z pracami nad lakierem (9 maja jadę na wesele (nie moje ja wolny kawaler do wzięcia bez nałogów*) i Mazda musi błyszczeć niczym Para Młoda gdyby nie te wesele bawiłbym się z Wami z Czaplinku i bym Was poznał)
Pozdrawiam
*nie ćpa i nie pali, alkohol i seks to nie nałóg
zdjęcia końcówek:
Mi się micha cieszy Są akurat do wycięć Ani za małe, ani wielkie kominy z burakowozu feeee
No i dywaniki:
W piątek ma być ładna pogoda, więc biorę wolne w pracy, polerkę w ręce i działam z pracami nad lakierem (9 maja jadę na wesele (nie moje ja wolny kawaler do wzięcia bez nałogów*) i Mazda musi błyszczeć niczym Para Młoda gdyby nie te wesele bawiłbym się z Wami z Czaplinku i bym Was poznał)
Pozdrawiam
*nie ćpa i nie pali, alkohol i seks to nie nałóg
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
Końcówki elegancko siadły
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Marwis butla 43 litry, niestety majster nie założył większej. Przestawił zawór z 80% na 90% napełnienia więc jeździ się kilka km więcej.
Zdjęć nie mam, ale zrobię i wyślę
Zdjęć nie mam, ale zrobię i wyślę
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
Zdjęcia dla kolegi Marwis.
Mazda została podwyższona i nałożony wosk.
Jako podkładki posłużyły pierścienie wykonane z pasa transmisyjnego.
Jest to guma wzmacniana jakimiś płótnami. Niestety nie zrobiłem zdjęcia podkładek, ale jak będzie ktoś potrzebował to się załatwi.
Tak było po obniżeniu, ale bez podkładek:
A tak po założeniu podkładek:
Różnica może nie jest duża, ale zdjęcie przed założeniem podkładek było z pusta butlą LPG, a samochód po założeniu miał w 80% zapełniona butlę LPG.
Ja różnicę dołożenia tych gum widzę i efekt bardzo mnie zadowala.
W lipcu będę miał trochę wolnego, więc w planach jest pomalowanie zacisków i piast tarcz oraz dopieszczenie lakieru.
Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam i miłego wieczoru
Mazda została podwyższona i nałożony wosk.
Jako podkładki posłużyły pierścienie wykonane z pasa transmisyjnego.
Jest to guma wzmacniana jakimiś płótnami. Niestety nie zrobiłem zdjęcia podkładek, ale jak będzie ktoś potrzebował to się załatwi.
Tak było po obniżeniu, ale bez podkładek:
A tak po założeniu podkładek:
Różnica może nie jest duża, ale zdjęcie przed założeniem podkładek było z pusta butlą LPG, a samochód po założeniu miał w 80% zapełniona butlę LPG.
Ja różnicę dołożenia tych gum widzę i efekt bardzo mnie zadowala.
W lipcu będę miał trochę wolnego, więc w planach jest pomalowanie zacisków i piast tarcz oraz dopieszczenie lakieru.
Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam i miłego wieczoru
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
Teraz wizualnie jest jak trzeba .
Bardziej mnie interesuje jak to zamontowałeś (zdjęcia samej podkładki przy okazji), jakie wymiary... I tak planuję kupić eibachy odpowiednie do mojego modelu auta ale takie podkładki też chyba zrobię na wszelki wypadek...
miczu napisał(a):Niestety nie zrobiłem zdjęcia podkładek, ale jak będzie ktoś potrzebował to się załatwi.
Bardziej mnie interesuje jak to zamontowałeś (zdjęcia samej podkładki przy okazji), jakie wymiary... I tak planuję kupić eibachy odpowiednie do mojego modelu auta ale takie podkładki też chyba zrobię na wszelki wypadek...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Marwis zaciski w kolor niebieski OPC Opla, a piasty tarcz na srebrny/siwy.
Przemysław podkładki zostało włożone pomiędzy fabryczne gumowe mocowanie sprężyny a nadwozie.
Mam nadzieję, że zdjęcie poniżej rozjaśni co nie co
Wymiar: średnica zewnętrzna: 132 mm tak +/–, średnica otworu : 73 mm tak +/–
Jeżeli chodzi o wysokość, to ja dałem po dwa krążki 11 mm na stronę bo akurat taki był materiał. Guma pewnie trochę usiadła, więc nie 22 mm, a pewnie gdzieś 18 – 20 mm poszło do góry.
Jak zdejmę koło w swojej Mazdzie to zrobię zdjęcie
Pozdro
Przemysław podkładki zostało włożone pomiędzy fabryczne gumowe mocowanie sprężyny a nadwozie.
Mam nadzieję, że zdjęcie poniżej rozjaśni co nie co
Wymiar: średnica zewnętrzna: 132 mm tak +/–, średnica otworu : 73 mm tak +/–
Jeżeli chodzi o wysokość, to ja dałem po dwa krążki 11 mm na stronę bo akurat taki był materiał. Guma pewnie trochę usiadła, więc nie 22 mm, a pewnie gdzieś 18 – 20 mm poszło do góry.
Jak zdejmę koło w swojej Mazdzie to zrobię zdjęcie
Pozdro
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
Witam,
w temacie się nic nie dzieje niestety ponieważ mało czasu żeby działać przy M6.
Z ważniejszych rzeczy wymienione świece – polecam wszystkim niezdecydowanym.
Ponieważ zbliża się zima postanowiłem zając się kółkami ponieważ niemiaszki o nie za bardzo nie dbali :/
Koła wyglądały mniej więcej tak:
W ruch poszła szczotka a do pomocy Valetpro Blue Gel Wheel Cleaner rozcieńczony 1:5.
Szorujemy
Spłukujemy i wygląda to mniej więcej tak:
Jak widac jest trochę lepiej, ale jeszcze zabrudzenia metaliczne zostały do usunięcia.
W ruch idzie ponownie szczotka a pomaga jej Tuga Chemie ALu Teufel Spezial Gel.
W ten sposób zostały wyczyszczone wszystkie 4 felgi.
Później kliner: Auto Glym SRP i wosk Collinite 476, a na opony Meguiars Endurance Tire Gel.
Wygląda tak:
Coś tam się zmieniło i wygląda lepiej.
Jednak jak widać na zdjęciach felgi nadają się do piaskowania i malowania. Sporo purchli, których trzebaby było się pozbyć. Ale to może na następny sezon zimowy.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
w temacie się nic nie dzieje niestety ponieważ mało czasu żeby działać przy M6.
Z ważniejszych rzeczy wymienione świece – polecam wszystkim niezdecydowanym.
Ponieważ zbliża się zima postanowiłem zając się kółkami ponieważ niemiaszki o nie za bardzo nie dbali :/
Koła wyglądały mniej więcej tak:
W ruch poszła szczotka a do pomocy Valetpro Blue Gel Wheel Cleaner rozcieńczony 1:5.
Szorujemy
Spłukujemy i wygląda to mniej więcej tak:
Jak widac jest trochę lepiej, ale jeszcze zabrudzenia metaliczne zostały do usunięcia.
W ruch idzie ponownie szczotka a pomaga jej Tuga Chemie ALu Teufel Spezial Gel.
W ten sposób zostały wyczyszczone wszystkie 4 felgi.
Później kliner: Auto Glym SRP i wosk Collinite 476, a na opony Meguiars Endurance Tire Gel.
Wygląda tak:
Coś tam się zmieniło i wygląda lepiej.
Jednak jak widać na zdjęciach felgi nadają się do piaskowania i malowania. Sporo purchli, których trzebaby było się pozbyć. Ale to może na następny sezon zimowy.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
- Od: 22 lut 2013, 12:44
- Posty: 60
- Skąd: Kłodawa WLKP
- Auto: Mazda 6 GG liftack, LF-DE 147 KM, 2007, STAG 4 PLUS, ACR01, HANA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości