Mazda6 GY LF 2004 2.0 141 KM

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez rclmati » 29 lip 2014, 20:59

Nie ma problemu ;)
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez Mandey » 29 lip 2014, 21:50

U siebie roletę mam podobnie zrobioną <rotfl>
Ale skuteczne to. Uciszyła się :D
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1811 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Mitsubishi Lancer [CY3A], 143KM, 1.8 MIVEC, Rok prod.: 2008

Postprzez laksior » 29 lip 2014, 21:53

No to sposób na roletę już mamy opracowany <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez matthies » 29 lip 2014, 21:55

trzeba by zrobic fotorelację do działu technicznego :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez laksior » 29 lip 2014, 22:13

hant3r napisał(a):A wymieniałeś świece i przewody może tego wymagają jak jest mułowata?


Świec i przewodów nie wymieniałem, nawet nie wiem jakie to koszty.
Może zacznę od świec – polecicie coś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez Danmazda » 29 lip 2014, 22:29

Jak ja bym wymieniał przewody to NGK i tak samo świece NGK. Jak dobrze poszukasz to za przewody zapłacisz koło 170 zł + świece za 40 zł za sztukę.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez hant3r » 29 lip 2014, 23:12

Ja wymieniłem na BERU są ok według mnie i według katalogu InterCarsa. Wymień razem z przewodami i masz święty spokój a może pomóc.

Koszt tak jak kolega mówi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2013, 15:16
Posty: 93
Skąd: Opole
Auto: Mazda 6 2.0 2004r.

Postprzez xRafalx » 30 lip 2014, 09:14

ja zapłaciłem za świece 34zł/szt, a za kable 130zł NGK :) Także poszukaj dobrze w jakiejś hurtowni :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez laksior » 30 lip 2014, 09:21

No właśnie znalazłem na allegro firmę ode mnie z Łodzi, która ma w tym momencie najtańsze świece i przewody NGK na allegro. Za parę dni wypłata więc pewnie będą zakupy:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez marcin111177 » 30 lip 2014, 10:59

Cześć
A ja mam pytanie o wyciek z układu wspomagania. Napisałeś że to zrobiłeś. Powiesz mi jak? Wyjęcie rurki i spawanie czy może inny sposób?
Mnie też to czeka..
Using Tapatalk
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 kwi 2014, 21:50
Posty: 10
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 6 GG 2.0 141KM 2003

Postprzez laksior » 30 lip 2014, 11:27

Przede wszystkim musisz się dostać pod auto czyli najazd, kanał lub podnośnik.
Po zdjęciu obudowy ochronnej silnika zobaczysz aluminiową rurkę średnicy ok. 12 mm i długości około 1,3 m. Przymocowana jest do ramy auta dwoma uchwytami na śrubę 10 mm.
U mnie przecieki wystąpiły właśnie w miejscach mocowania.
Odkręciłem więc dwa mocowania i poprostu przesunąłem je w inne miejsce rurki bo ciężko było je rozgiąć aby zdjąć je całkowicie z rurki.
Po wyczyszczeniu rurki w tych miejscach uszczelniłem przecieki elektryczną taśmą izolacyjną.
Następnie z kawałka około 7 cm zbrojonego węża gumowego zrobiłem "obejmę", którą nałożyłem na miejsce przecieku.
IMG_20140730_112500.jpg
Wąż i zaciski, których użyłem

Wąż trzeba przeciąć wzdłuż żeby go nałożyć na rurkę. Można się pobawić z odpięciem rurki z jednej strony od całej instalacji żeby wąż nałożyć bez przecinania ale nie chciało mi się z tym bawić.
Kolejny krok to ściśnięcie tak zrobionej "obejmy" metalowymi opaskami zaciskowymi. Ja użyłem trzech żeby to wszystko dobrze się trzymało. Zdjętych wcześniej oryginalnych uchwytów już nie używamy.
Ciężko byłoby je założyć a poza tym uważam, że rurka powinna mieć trochę "luzu".
Mam wrażenie, że dlatego rurka zaczęła przeciekać w tych miejscach a nie innych, ponieważ tam była przymocowana na sztywno.
Ja przymocowałem spowrotem rurkę do ramy za pomocą taśmy izolacyjnej wcześniej podkładając pod rurkę kawałek gumy z tego węża, którego użyłem wcześniej. Wszystko po to żeby rurka nie była przymocowana na sztywno i nie stukała mi metalowymi obejmami o ramę. Można również użyć plastikowych opasek zaciskowych z ząbkami. Myślę, że też spełnią swoje zadanie.
Robiłem to około tygodnia temu, dolałem płynu do wspomagania i wszystko gra:)
Późnym wieczorem dorzucę jeszcze fotkę jak to u mnie wygląda po całym zabiegu.

Są obiecane zdjęcia. Niestety tylko jedno uszczelnienie bo drugie jest z góry niewidoczne.
IMG_20140730_132346.jpg
IMG_20140730_132333.jpg
Ostatnio edytowano 21 sie 2014, 00:03 przez laksior, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez marcin111177 » 31 lip 2014, 13:20

Super odpowiedź.. Wielkie dzięki i tak też to zrobię :–)
Using Tapatalk
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 kwi 2014, 21:50
Posty: 10
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 6 GG 2.0 141KM 2003

Postprzez laksior » 20 sie 2014, 18:33

Kilka dni temu zakupiłem końcówkę wydechu i dziś padło na jej montaż.
Końcówka była prosta a końcówka wydechu skierowana w dół.
Żeby zaoszczędzić rzeźbienia z dopasowywaniem końcówki, fachura poprostu opuścił mi trochę tłumik na ostatnim zawieszeniu, usunął zagięty koniec rury i wspawał nową końcówkę.
Na koniec jeszcze pomalował mi końcowy wydech na czarno, rzeby go zbytnio nie było widać :)
Cała usługa kosztowała mnie 40 pln...
Kilka fotek poniżej (niestety wykonane telefonem)
Załączniki
IMG_20140820_181055.jpg
IMG_20140820_181045.jpg
IMG_20140820_181038.jpg
IMG_20140820_181008.jpg
IMG_20140820_113647.jpg
IMG_20140820_113639.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez Pioteq25 » 20 sie 2014, 23:08

Wygląda fajnie, a dźwięk się zmienił?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez laksior » 20 sie 2014, 23:57

Mam wrażenie, że delikatnie się zmienił ale może to tylko autosugestia – sam nie wiem...
Najbardziej zależało mi na zmianie wizualnej i to właśnie osiągnąłem.
W końcu to kombi a nie rajdówka, nie musi ryczeć na ulicach...
Ta sylwetka niejednego może zmylić :D a pod maską 141 HP :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez laksior » 29 sie 2014, 22:04

Wczoraj sprawiłem sobie nowe żarówki.
Fajny efekt :D
Ciekawe jak długo wytrzymają, bo wymiana żarówek w M6 poraz pierwszy to prawdziwa droga przez mękę.
Do tego zapodałem jeszcze oświetlenie ledowe tablicy rejestracyjnej i już jestem happy.
Załączniki
IMG_20140828_175708[1].jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez rafałmazda » 29 sie 2014, 22:59

a zdjęcia tego efektu? :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez laksior » 30 sie 2014, 00:04

Postaram się jutro coś wrzucić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2014, 10:59
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Benzyna 141KM 2004

Postprzez Tomek76m » 30 sie 2014, 00:21

Bardzo ładny kolor. Bezawaryjności życzę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2014, 00:22
Posty: 37
Skąd: Bielsko Biała
Auto: Mazda 6 2.0 PB+gaz hatchback
2004 r

Postprzez Grzesiunio » 30 sie 2014, 19:19

Daj znać jak efekty po wymianie i jak się nowe żaróweczki sprawują :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2014, 23:28
Posty: 200 (0/5)
Skąd: Cork/ Łódź
Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy