Mazda6 GY LF '04 141KM LPG Stag300 thesilent

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez thesilent » 17 lut 2015, 22:04

Ja zapłaciłem 500PLN w tym nowa uszczelka i montaż oczywiście. Moja szyba bez jakichkolwiek czujników.

Dzwoniłem do Szczecina, to Nord Glas też 500PLN a jakieś firmy krzak to i za 350PLN montują. Moja nowa ma bardzo fajny pas przyciemniający od góry :) Świetna sprawa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez Przemysław » 17 lut 2015, 22:11

W poprzednim aucie jak wymieniałem szybę (5 lat temu) też tyle zapłaciłem. I też miałem taki pasek o którym mówisz. Nie wiedzieć czemu, nie mogłem się do niego przekonać ale po jakimś czasie przyzwyczaiłem się do niego...
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez MIRAS M6 » 17 lut 2015, 23:38

thesilent jak czytam historię Twojego auta mam wrażenie że cofnąłem sie w czasie o 2 lata i czytam ogłoszenie mojej obecnej mazdy.Historia identyczna nawet do tego stopnia że sam przywoziłem swoją z niemiec z exkluzywnie skręconym licznikiem w Niemczech o równe 100 kkm !! To wyszło w PL przez przypadek.Tylko że moja w dniu zakupu miała 145 kkm a Twoja ma jeszcze ,mniej niż pół mojego przebiegu. Żeby auto kombi robiło przebieg 5kkm rocznie <glupek2> <glupek2> <glupek2> to trochę jest historia niewiarygodna. Oczywiście nie odbierz mnie źle że piszę coś pod Twoim adresem tylko uświadamiam że w D są już liczniki kręcone na równi jak w PL. A książkę dopasować do auta to najmniejszy problem. Powiedz tylko ile ma w niej być przeglądów i przy jakich przebiegach miały być robione i i le szt takich potrzebujesz to wyślę Ci linki z ogólnodostępnego allegro hahaha hahaha hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez xRafalx » 17 lut 2015, 23:44

Tylko jest różnica :D Ty Miras masz diesla a on ma benzynkę :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez MIRAS M6 » 17 lut 2015, 23:49

Wziąłem to też Rafał pod uwagę ale sorry źle wcześniej policzyłem nie 5 kkm rocznie a 6 kkm jakoś do mnie nie przemawia bo to jest poniżej 600km miesięcznie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez matthies » 18 lut 2015, 00:01

był czas, że ja robiłem 8 tysia rocznie w czasach gdy miałem corollę, więc nie można tego całkiem wykluczyć, szczególnie teraz, gdy ludzie mają po kilka aut. Niestety takie przypadki PRAWDZIWE to jak igła w stogu siana...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez MIRAS M6 » 18 lut 2015, 00:06

matthies napisał(a):był czas, że ja robiłem 8 tysia rocznie w czasach gdy miałem corollę, więc nie można tego całkiem wykluczyć, szczególnie teraz, gdy ludzie mają po kilka aut. Niestety takie przypadki PRAWDZIWE to jak igła w stogu siana...

<spoko> <spoko> <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Socyopatic » 18 lut 2015, 11:04

MIRAS M6 napisał(a): jakoś do mnie nie przemawia bo to jest poniżej 600km miesięcznie.



dokładnie, w tej bajce to jeszcze tylko smoka brakuje.. :P

moja przez 10,5 roku od wyjazdu z salonu przejechała ponad 180 tys (czyli wychodzi srednia po 17 tys na rok a biorac pod uwage spalanie 3.0 i sprawdzony carfax potwierdzajacy przebiegi zanim trafiła do PL to jest to realne)
z czego ja ostatni rok zrobiłem 10 tys, majac do pracy niby tylko 6 km..

no ale niestety w PL wiekszosc osob kupujac auta nie patrzy na ogolny stan poszczegolnych elementow tylko na przebieg ktory musi byc nawet w kilkunastoletnim aucie ponizej 200 tys.. a najlepiej zeby miał 150.. i potem nie ma sie co dziwic masowemu procederowi krecenia, klient ma to czego oczekuje :P

Moj mechanik ma BMW 3 z 2009 diesel i na liczniku ma 249 tys a mowi że auto i tak miało skrecone 50 tys.. czyli ma prawie 300 tys (przebieg glownie autostradowy w DE, wiec wizualnie w zyciu nie do zauwazenia i spokojnie moznaby to teraz skrecic na np 160 tys i kazdy napaleniec przebiegowy by to łyknął).
Ostatnio edytowano 18 lut 2015, 11:11 przez Socyopatic, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez dejneks » 18 lut 2015, 11:09

Ale takie przebiegi też są realne. Mój wujek ma już drugą Ibizę 5 lat i obie miały po 25 tys. przebiegu przez te 5 lat ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Socyopatic » 18 lut 2015, 11:13

ale to sa jednostkowe przypadki a na ogłoszeniach samochodowych 80% aut np. z 2000 roku niewazne czy benzyna czy diesel ma max 190 tys przebiegu <czarodziej>
Ostatnio edytowano 18 lut 2015, 11:21 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez thesilent » 18 lut 2015, 11:17

Wow, cóż za burzliwa dyskusja :)

Mam z tej mazdy ostatni TUV i badanie AU. Na obydwóch dokumentach dane pierwszego właściciela z Niemiec, jeszcze na 8 miesięcy przed sprzedażą mazda miała 62 tys. km. Też podrobione? :)

Już wcześniej pisałem, że przebieg, to przebieg, a stan techniczny mojej M mówi sam za siebie. Już trzeci przegląd przeszła u nas bez najmniejszego problemu. A od kupna zrobiłem nią prawie 50 tys. km bez zająknięcia. Diagnosta się nawet zachwycał układem wydechowym, który cały jest w oryginale i w super stanie. No ale pewnie moja mazda ma z 500 tys. km zrobione ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez Socyopatic » 18 lut 2015, 11:25

ok, uznajmy że w tym wypadku niemiec naprawde jezdził twoją przez te wszystkie lata tylko do kościoła i sklepu pod domemem po 500 km miesiecznie ;) kazdy wierzy w to co chce :) podrobic mozna wszystko.. p.s ciekawe czy w 2030 też bedą podawać handlarze że pierwszy własciciel rocznik 1928 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez mln » 18 lut 2015, 12:15

thesilent, biorąc pod uwagę, że fura z DE, to więcej Ci stan przedniej szyby, silnika, sprzęgła i blachy itp. powie niż licznik. Skoro piszesz, że gra i buczy, to szanse są spore, że trafiłeś (nomen omen) szóstkę w totka ;) Cuda się zdarzają i życzę Ci, żeby to był taki właśnie rodzyn <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2012, 11:06
Posty: 591 (7/5)
Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback

Postprzez makmarc » 18 lut 2015, 15:56

Nie mówię tak, nie mówię nie, chociaż po przykładzie moich rodziców wiem, że można robić śmieszne przebiegi, i nie są jeszcze tacy starzy :D Dacie wiarę, że w Corolli E11FL, którą mieliśmy od brand new przez 6 lat miała na liczniku 21tys km, a za rok, kiedy ja ją dosiadłem miała 43tys km. I to mieślimy olbrzymi problem, żeby sprzedać, aż sąsiedzi kupili, bo znali :) I tak dalej stoi pod blokiem hehehe Ale fakt faktem, ciężko jest znaleźć takie auto, niestety, ale sytuacja w naszym pięknym kraju nas do tego przyzwyczaiła, do takiego myślenia, aaaaa że na pewno kręcony ;)

BTW. TUV i podobne papierki można banalnie łatwo podrobić, książka serwisowa to chleb powszedni, tak samo jak wymiana kierownicy, gałki czy fotela, jak też inny podzespołów.
makmarc
 

Postprzez rafałmazda » 18 lut 2015, 16:06

co do OT odnośnie przebiegów – ciotka ma seicento z '99 i jest pierwszą właścicielką. Na dzień dzisiejszy jest coś koło 60 tys. przebiegu :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez mln » 18 lut 2015, 16:23

Sejem to strach się wypuszczać, a M6 to wręcz prowokuje, żeby do domu wracać przez 4 różne mosty na jednej rzece... <glupek2>

A tak się przyjrzałem: sądząc po stanie plastików na konsoli głównej, to wyglądają na zupełnie nowe – a one się strasznie łatwo rysują. Nie ma co drążyć – dobrze służy i niech tak zostanie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2012, 11:06
Posty: 591 (7/5)
Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback

Postprzez Kaczy796 » 18 lut 2015, 16:45

Już się tak nie czepiajcie :D Ważne, że dobrze się sprawuje a nie ile ma nalatane <faja>
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2014, 12:03
Posty: 117 (1/0)
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315

Postprzez thesilent » 19 lut 2015, 11:17

Dyskutować zawsze można :) byle bez spiny :P

Wygrzebałem z ciekawości ksero briefu i okłamałem Was. Dziadek jest z rocznika 1937, nie wiem skąd mi się to 1928 wzięło. Dodatkowo dziadzia chyba kupił mazdę z wyprzedaży rocznika, bo ona jest 2004, a w briefie stoi, że zarejestrował luty 2005 (przez co miałem trochę problemów z urzędem celnym...) a wyrejestrował lipiec 2012. Czyli dziadzia latał mazdą dokładnie 7,5 roku :) potem rozbił prawy przód (lampa, zderzak, błotnik) o czym byłem poinformowany przez handlarza.

Konsolę mam oklejoną "szczotkowanym amelinium" :P ale przy dwójce dzieci amelinium nie dało rady i będę musiał je zerwać niestety.

Ja się nie upieram przy tym przebiegu. Może miała 162 tysi, moze 262. Kto to wie? Fakt jest taki, że przejechałem prawie 50 tysi bez dotykania zawiechy i silnika prócz serwisów typu olej, kable, świece, filty itd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez MIRAS M6 » 19 lut 2015, 13:14

I oby tak było cały czas <spoko> <spoko> <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez thesilent » 14 maja 2015, 11:01

1) Olej zmieniony, ponownie Castrol Edge 5w30. Od ostatniej wymiany (18 tys. km) dolałem litr oleju.
2) Zlikwidowałem nieszczelność na łączeniu dmuchawa-podszybie (w zimę wiało tam mrozem).
3) Dopracowałem wyciszenie konsoli, przy 150-160km/h zamiast 76dBA mam teraz 70dBA.
4) Przy wymianie oleju zlokalizowano nieszczelność klimy na wężu przy podłużnicy :/
Załączniki
wyciek.jpg
Uciekający czynnik chłodniczy
pomiar1.png
pomiar2.png
dmuchawa4.jpg
Dmuchawa i kołnierz podszybia – tak powinno być spasowane
dmuchawa5.jpg
Dmuchawa i kołnierz podszybia osobno
Resize of 20150505_140051.jpg
Dmuchawa z dodatkową uszczelką z pianki NBR – teraz nic nie wieje bokami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy